Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskaltaako lapsenne jäädä vieraalle hoitoon?

Vierailija
29.01.2011 |

Meillä 2-vuotias tyttö, joka ei uskalla jäädä vieraalle ihmiselle hoitoon, esim. lapsiparkkiin. Muuten on kyllä sosiaalinen ja reipas ja esim. perhekerhossa ei välitä, missä olen, kun tietää että olen kuitenkin paikalla. Myös hyvin tutut hoitajat kelpuuttaa. Miten yleistä on 2-vuotiaalta, ettei uskalla jäädä vieraalle hoitajalle ja mikä avuksi? Mieli tekisi kovastikin leikkimään ja vilkuttelee minulle, mutta poistuttuani alkaa jonkun ajan kuluttua hysteerinen itku, jota varmaan jatkuisi ainakin tunnin. Hirvittää tuleva tarhan aloitus!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5-vuotias tyttö, ollut jo kodin ulkopuolella hoidossakin.

Vierailija
2/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin jäisi lapsiparkkiin tai muullekaan vieraalle hoitajalle. Eikä mielestäni ole tarvettakaan jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten he eivät ole koskaan olleet hoidossa ulkopuolisella, joten varmaan saaneet "kärsiä" äidin läsnäolosta liikaakin...:)

Vierailija
4/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes haluaisi jättää.

Vierailija
5/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan sitä pakko oo esim. lapsiparkkiin jättää, mutta aattelin, et ois hyvä totuttaa ulkopuolisiinkiinkin hoitajiin ennen kuin tarhaan menee. Miten lapsenne sitten on sopeutunut tarhaan, jos eivät uskalla kuitenkaan jäädä esim. lapsiparkkiin? Onko vienyt paljon aikaa ja onko ollut vaikeaa?

Vierailija
6/6 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hetkeksi pois, mutta palaa ennen kuin lapsi alkaa itkeä.