Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Tuksu pyrkisi eduskuntaan Kokoomuksen listoilta, äänestäistkö häntä?

Vierailija
29.01.2011 |

Olettaen, että hän olisi ehdolla vaalipiirissäsi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä eduskuntavaaliehdokkaaksi alan, mutta jos Tuksu lupautuu minua vanhaa ja raihnaista hoitamaan vaivoissani niin annan ilomielin oman eduskuntapaikkani Tuksulle. Minä vaivainen ja vanha, 50-vuotta ikää mutta silti kuin satavuotias. Minua pidetään vammaisena oman kuntani ihmisten keskuudessa ja töissäkin. Viimeinenkin apua tarjoava oljenkorsi on menetetty kun loukkasi kunniaani ja poliisikin oli hidas asiaa selvittämään, vuosi meni ennen kun epäiltyä kuulusteltiin. Voi voi mikä oli minulla elämä ja aika, oli kärsimysten aika minulla, minä vanha ja vaivainen. Vaan Tuksu se saa minun paikkani eduskunnassa. Annan sen Tuksulle lahjaksi koska Tuksu on jalomielinen ja hyvä ihminen. Niin hyvä, että vaihtaisi kyllä minun vaipat jos minä vääntäsin vaippoihini kunnon kakat ja jos hakisin kunnalta itselleni vammaispalvelupäätöstä. Tuksu olisi minun avustaja.

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle teette vaalityötä, teette sitä Tuksulle, minä kyllä ehdokas olen, mutta heti kun pääsen eduskuntaan, vetäydyn pois ja annan paikkani lahjaksi Tuksulle. Jos minua äänestätte, niin varmaa on että paikan saa Tuksu enkä minä. Tuksu sen saa, vaikka paikkani olisi Savo-Karjalan paikallisosaston listoilta. Piste. Tuksulle kaikki maine ja kunnia. Tuksu on hyvä ja empaattinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se Tuksu sitten ehtii sinua avustamaan jos hänestä kansanedustaja tulee?

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:57"]

Mitenkäs se Tuksu sitten ehtii sinua avustamaan jos hänestä kansanedustaja tulee?

[/quote]

Se on sen ajan murhe. Ennen kun pääsee Tuksu eduskuntaan niin jos Tuksu avustajaksi suostuu niin sitä ennen vien Tuksun mukaani kunnanvaltuuston kokoukseen, niin saa siellä sitten avustaa minua niin näkee hänkin mitä on poliittinen työ sen kaikessa raadollisuudessaan. Tuksu saa minun vieressä istua ja jos kakat minulle tulee kesken kokouksen, niin on siinä vessa lähellä niin Tuksu vaihtaa vaipat. Tuksu pesee minun pyllyn vessassa ja tuo minut sitten valtuustosaliin ja laittaa valtuustosalissa uuden vaipan mulle niin näkee muutkin valtuutetut että tässä avustetaan ihan oikeaa vammaista.

Vierailija
5/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu osoitti suurta hyvyyttä 2008 puoluetoverilleni mutta kohuhan siitä nousi. Minulle Tuksu osoittaa samaa hyvyyttä pesemällä minun pyllyni ja vaihtamalla vaipat täällä Itä-Suomessa. Haen kunnan vammaispalvelusta itselleni Tuksua avustajaksi. TUKSU, TUKSU, TULE SAVO-KARJALAAN TÄÄLLÄ VAMMAINEN KUTSUU SINUA APUUN!!!

Vierailija
6/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA TUKSU, AUTA MINUA OLEN VAMMAINEN!!!! TUKSU AUTA, MINUA KIUSATAAN JOKA PAIKASSA JA VALITAN NYT SINULLE. TUKSU AUTA!!!

Vierailija
7/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Tuksu minkä hyvänsä puolueen listoilla niin saanee lähinnä niitä Aku Ankka -tyylisiä protestiääniä.

Vierailija
8/8 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kovasti Tuksun peppufrendinä, mutta en ehkä äänestäisi häntä kokoomukseen, vaan johonkin politiikasta riippumattomaan ja sen yläpuolella olevaan tehtävään. Sopisi esimerkiksi Suomisirkuksen prinsessaksi. Edustaisi ihmelandiaa ja tekis PR:ää Muumimaallemme niin kuin Ruotsin kuninkaalliset tekevät siellä. Ei tarttis enää odottaa Vickanin vauvaakaan - odotettaisiin vaan Tuksun vauvaa...

Ja voishan se Ilen naida. Sillä prinsessojen isäthän on kuninkaita ja Ilestä tulisi sitten Suomen kuningas, joka puolueettomasti on kansan turvana ja koko poliittisen paskajengin ja ehkä -mafian yläpuolella. Kuningas se Satujen Ihmelandiassa ja Muumimaassa olla pitää ja prinsessa kanssa. Muumimamma voi sitten hovineitona kertoa kuninkaalle iltapäiväsatua siitä miten kansa ja varsinkin seksuaalivähemmistö todella voi Ihmelandiassa.

Ei, ei nyt Jo-Lantaa kokoomukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän