Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia bursiitista? Miten parani?

Vierailija
28.01.2011 |

Minulla on ollut jo kuukausia lonkka kipeänä. Sattuu, kun nousee portaita tai ylös tuolista. Nukkuminen kipeällä kyljellä sattuu myös.

Menin vihdoin terkkarille, joka pani jonoon ortopedille, arveli kuitenkin saman tien, että se on bursiittia, ja kieltämättä oireet täsmäävät.

Terkkarilla oli itsellään ollut sama vaiva, ja sen paraneminen oli kestänyt kaksi vuotta. Kääk. Miten teillä, joilla on ollut bursiitti, millä se parani ja kauanko kesti?

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lonkan vaan yleensä limapussin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sen paranemaan hautomalla lonkkaa joka ilta yli kk päivät kylmägeelipussilla. Oikeesti auttoi särkylääkettä sitten otin myös lääkärin ohjeen mukaan.

Vierailija
4/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sen paranemaan hautomalla lonkkaa joka ilta yli kk päivät kylmägeelipussilla. Oikeesti auttoi särkylääkettä sitten otin myös lääkärin ohjeen mukaan.

Tota särkylääkekuuria terkkari ehdotti, mutta en omin päin vielä aloittanut, kun maha ei oikein muutenkaan kestä ibuprofeenia.

ap

Vierailija
5/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panacodia, voithan kokeilla panadolia kuurinomaisesti 3x päivässä lisäksi jos vatsasi ei kestä ibuprofeeinia.

Vierailija
6/6 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja bursiittihan siellä sekä myös kulumaa. Fysiatrin lähetteellä sitten 12 * omt-fysioterapiaa. Tietyt liikkeet kielletty ja toisia taas suositeltu. Fysioterapiassa olen käynyt nyt 5 krt ja alkaa olla aika hyvä jo. Kylmällä olen hautonut ja venytellyt. Todettiin marraskuun lópussa. Ehkä tämä tästä...

Tsemppiä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan