EI JUMALAUTA, TÄHÄN ON ESPOON TERVEYSPALVELUT MENNEET
Enää ei pysty suoraan soittamaan terveysasemalle, vaan ainoastaan automaattiin, johon pitää jättää oma puhelinnro. Automaatti esittää arvion kellonajasta jolloin sulle soitetaan takaisin. Miten mahtaa tuollainen sujua mummoilta sun muilta, se on kiva sitten kun yrittää lähteä vaikka kauppaan tms niin ei voikkaan kun pitää olla kytiksessä että koska sieltä soitetaan. Veikkaanpa että tuo arvio ei ole kovinkaan paikkansa pitävä.
Kyllä tämä hyvinvointivaltio alkaa pikkuhiljaa romahtaa kovaa vauhtia.
Kommentit (38)
on soitettu heti takaisin.
Mutta siis jos haluat että joku sulle vastaa, sanele sinne tarpeeksi monta kertaa sun tiedot väärin, tai mongerra jotain siansaksaa. Yhdistävät sit eteenpäin.
nauhoite pyytää painamaan ykköstä ja kertoo, että soittavat sieltä takaspäin. Hyvin ainakin minulla toiminut, alta puolen tunnin tk soittanut ja asia hoitunut.
eivät soittaneet ollenkaan kun jätin viestin vastaajaan. En voi sanoa että toimisi hyvin.
tk:lle mennessä mietin että ei tuo julkinen terveydenhuolto kyllä ihan pelaa. Olisikohan syytä lakkauttaa kokonaan tai osittain?
Meidän tk:ssakin on lääkärit niin epäammattitaitoisia että niiden sanaan ei voi luottaa, on tullut todettua monen kerran.
nauhoite pyytää painamaan ykköstä ja kertoo, että soittavat sieltä takaspäin. Hyvin ainakin minulla toiminut, alta puolen tunnin tk soittanut ja asia hoitunut.
eivät soittaneet ollenkaan kun jätin viestin vastaajaan. En voi sanoa että toimisi hyvin.
painaa vain ykköstä nauhoitteen ohjeen mukaan ja samana päivänä tk soittaa takaisin.
Eikö Oulussa pitäisi olla samat ohjeet joka tk:lla?
yksityiselle. Sieltä vastaa ihan oikea ihminen.
Tähän on kieltämättä tultu.
Ärsyttävintä on kun neuvolat on julkisia, ja yitäpä esimerkiksi siirtää tai peruuttaa neuvola-aikaa.. Ikinä ei pääse läpi. En ymmärrä miksei voi olla sähköposti-osoitetta tai jotain. Jos lapsi on kipeä ja ei päästä neuvolaan, niin en voi soittaa ja peruuttaa aikaa. Ainoa keino on jättää menemättä ja odottaa sitä "Neuvolatäti täällä hei, missäs olette?" -soittoa.
että nyt et voi koskaan valita itsellesi sopivaa ajankohtaa puhelinsoitolle.
Jos vaikka työpaikalla tauolla yrittää soittaa aikaa eikä tosiaan voi vastata tunnin kuluttua, jos on asiakaspalvelussa tms.
ole soittanut takaisin vaikka piti. Ja soitin jo uudestaankin, laite vaan sanoi että "olet jo jonossa". Ja kolmeltahan tuo sitten loppuu, eli ei tarttenut tänäänkään aikaa varata.
Terveisiä vaan Espoon päättäjille.
asemat auki perjantaisin vähemmän aikaa,olisko teilä sellanen sitten kyseessä?
olen ollut positiivisesti ylättynyt. Toisaalta teen itse asiakastyötä ja en voi ottaa puheluita vastaan milloin vaan eli sikäli typerä homma,että sitten jää omat asiat hoitamatta.
terv itsekkin tk.ssa 10v ollut töissä
Ei ne oikeesti pysty varmaan edes tilaamaan itselleen aikaa -nehän häkeltyy tosta ihan tyystin.
Soitin viikko sitten kyseiseen paikkaan, soitto tuli sovitussa puolessa tunnissa takaisin. Lääkärin ajan omalle lääkärille sain tälle viikolle. Ja onneksi on suomalainen lääkäri, joten ei ymmärryksen vaikeutta.
Ei siis mitään moitittavaa. Tosin lapsia en ole koskaan terveysasemalle vienyt, vaan suosiolla maksanut yksityisten kulut. Onneksi tarvetta on ollut todella harvoin.
Itsekin käyn korkeintaan kerran vuodessa lääkärissä...jos silloinkaan.
Ei ne oikeesti pysty varmaan edes tilaamaan itselleen aikaa -nehän häkeltyy tosta ihan tyystin.
että miksi terveyskeskukset ei käytä nettiajanvarausta?
Siinäpä mummat olis kummissaan...
ole soittanut takaisin vaikka piti. Ja soitin jo uudestaankin, laite vaan sanoi että "olet jo jonossa". Ja kolmeltahan tuo sitten loppuu, eli ei tarttenut tänäänkään aikaa varata.
Terveisiä vaan Espoon päättäjille.
Vai pitäiskö niiden hoitsujen jäädä ylitöihin että jokainen mattimyöhäinen sais puhelunsa. Siellähän saatto olla jonoa vaikka kuinka paljon, kun kaikki huomas että hei nythän on perjantai ja kohta tk menee kiinni joten soitanpa äkkiä kun vielä ehdin. Sitten manataan kun kukaan ei ehdi enää soitella. Järjen käyttö ei ole potilaaltakaan kielletty.
hienosti. Kiva, kun ei tarvitse kykkiä puhelimessa. Kai se niille mummoillekin on kivempi odottaa vartti soittoa ja puuhastella kun kyyhöttää se vartti puhelimessa kuunnelleen jotain liirumlaarum-musaa. Ja on aina muuten soitettu ennen tuota ilmoitettua aikaa.
automaatissa ilmoitetun ajan jälkeen. Eli ei kauheen hyvä juttu.
Ja tosiaan se, että aiemmin on voinut soittaa itselle sopivana ajankohtana, esim. työpaikan tauolla, tai matkalla johonkin jos on ollut hyvä hiljainen paikka. Nyt kun soittoaikaan ei pysty itse vaikuttamaan millään tavalla (juu, automaatti sanoo ajan mutta se ei selvästikään pidä paikkaansa, voin kuvitella että aika harvoin pitää kun ihmiset niitä asioita hoitaa) on esim. asiakastyössä olevien tai muuten hankalasti virka-aikaan tavoitettavien pakko kytätä puhelinta vaikka kuinka kauan, kun millään muulla konstilla ei läpi pääse.
Se on kiva sitten kesken asiakkaan palvelun vaikka sanoa että kappas, nyt joudun kyllä keskeyttämään kun saan tärkeän puhelun jonka piti tulla jo puoli tuntia sitten silloin kun olin tauolla. KAIKKI IHMISET EIVÄT VOI PITÄÄ KÄNNYKKÄÄ PÄÄLLÄ KOKO AJAN TAI KANTAA SITÄ KÄDESSÄÄN.
Ikinä eivät ole takaisinpäin soittaneet. Näin tapahtuu vain jos on varattua. Pitää vain sitkeästi yrittää, niin saattaa päästä läpi. Luulen, etä Espoossa on sama juttu.
ole soittanut takaisin vaikka piti. Ja soitin jo uudestaankin, laite vaan sanoi että "olet jo jonossa". Ja kolmeltahan tuo sitten loppuu, eli ei tarttenut tänäänkään aikaa varata. Terveisiä vaan Espoon päättäjille.
Jos noin käy, se on oikea virhe, johon oikeusasiamies mm. puuttuu. Toki voit ottaa yhteyden päivystykseen, jos oli oikea tarve.
tosi hyvä systeemi.Mulle sanottiin,että soitto tulee 20min sisällä ja tulikin jo 5min päästä.
Ei tarvii roikkua puhelimessa jonottamassa.Menköön mielummin niitten laskuun kuin omaan laskuun puhelinkulut,sopii mulle.
Aamulla on muutenkin paljon hoidettavia asioita lapsiperheessä,jos joku sairaana.Joutuu soittelee aika moneen paikkaan ym.niin tosi kiva kun ei tarvii jonotella puhelimessa.