Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se kaloiraja ettei kroppa ala käymään "säästöliekillä"?

Vierailija
28.01.2011 |

Oon joululta laihduttanut ja kiloja on lähtenyt mukavasti (4kg) ja vyötäröltäkin on muutama sentti kadonnut. Olen tarkasti merkannut syömiseni ylös, mutta tänään oli tullut +500g viime viikosta. Urheilen säännöllisesti, enkä herkuttele.

Nyt tosin oli menkat tällä viikolla, mutta herkutteluun en sortunut. Mietinkin vaan että oonko syönyt liian vähän, koska treenaankin aika paljon? Vai vaihteleeko se ihan muista syistä ettei joka viikko paino tipukkaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun olen syönyt vähän, olen myös laihtunut. Ja olen hoikka.

Uskon kyllä siihen, että aineenvaihduntaan pystyy vaikuttamaan. Eli ei tuo säästöliekki täyttää huuhaata varmaan ole.

Mutta se, joka kirjoitti syöneensä puoli vuotta 1000-1100 kaloria päivässä, harrastavansa säännöllistä liikuntaa ja painavansa 105kg, on kyllä uskomatonta! Johtuu varmasti noista sairauksista, muuten ei mitenkään mahdollista, minkään teorian (edes säästöliekki) mukaan.

Ja vaikka elimistö menisi säästöliekille, ei sitä kuitenkaan liho. Muttei laihdu niin nopeasti.

Vierailija
22/24 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ravinnon kulutus olisi ollut säästöliekillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi juutalaiset keskitysleirissä selvinneet vuosia, ellei ravinnon kulutus olisi ollut säästöliekillä.

nää ikuiset keskitysleirivertaukset pois, kun puhutaan semmoisista ihmisistä, jotka eivät joudu olosuhteiden pakosta näkemään nälkää?

Vierailija
24/24 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laihdun koko ajan...kesällä kyllä pidin taukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän