Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihduttaminen on niin vaikeeta!!

Vierailija
28.01.2011 |

pari kiloa sain pois ja nyt taas tyssäs. :( Imetän joten vähän pitää syödäkkin. Mutta monta viikkoa olin jo herkuttelematta ja nyt mies kantanu herkkuja kaappeihin ja minä tietty syön kerta on tarjolla. :(

Lapset sairastaa niin ei pääse pihallekkaan liikkumaan.

Liikuntaharrastusta ei ole.

iltaisin mies niin puhki töistä ettei jaksa olla lasten kanssa et kävisin liikkumassa. Viikonloppusin parempi mahdollisuus.

Vielä olis 10kg pudotettavaa... Tuntuu toivottomalta. jos en imettäis niin alottaisin jonkun dietin heti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa itsekuria vaatii. Meillä kävi vieraita ja oli pakko tietysti tehdä parempaa ruokaa. Ja sitten tuli ostettua sipsiä, juustoja, karkkeja tms... Eihän niitä voinut heittää pois kun vieraat lähti, viikon napostelin noita herkkuja. Painoa mulla on nyt 66kg ja tavoite alle 60kg. Pituus 170cm, pahimmillaan painoa on ollut viimekeväänä 72 kg. Nyt aloitin dieetin taas uudestaan tänään- osaan kyllä olla tiukka mutta just tommoset vieraolut ja synttärit tms sotkee aina asiat.

Vierailija
2/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan vaunulenkit napanneet vaan haluaisin sauvakävellä, käydä salilla tai ohjatuilla tunneilla. Meilläkin tällä viikolla mies tuli maanantaina töistä kasilta, ti ja ke ysiltä ja eilen peräti puoli kasilta. Painoin väkisin vielä salille samalla oven aukaisulla, vaikka mies oli puhki, nälkäinen ja sille jäi kahden pienen nukuttaminen sitten vastuulle. Pakko vaan joskus olla itsekäs. Iltaisin voisi yhdeksän jälkeen lähteä vielä lenkille, mutta alan olla aika väsyksissä, kun aamut alkaa kuuden jälkeen.

Odotan kevättä... Äiti jää eläkkeelle ja ottaa varmasti lapsia päivisin muutamaksi tunniksi. Saan levätä, liikkua ja tehdä kotitöitä rauhassa. Itseasiassa äiti on ehdottanut, että hoitaisi ensi syksyn lapsia kotona ja laitettaisiin sitten vasta päiväkotiin, jos siltä tuntuu, että ei jaksa. Aion palata siis töihin.

Vierailija
4/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, joka kamppailee painonpudotuksen kanssa. Nyt on motivaatio löytynyt ja kuri pysynyt. Kyllä siinä on kuitenkin saanut skarpata ihan tosissaan. Kaupassa karkkihyllyn ohi kävelemistä piti tosisaan harjoitella jne...

Nyt lapset syö tuossa vieressä karkkipäivän karkkeja ja kyllä tulee hyvä tuoksu nenään :) Mutta taidanpa keittää kahvit ennemmin kuin, että alan napsia lasten karkkipusseista maistiaisia :)

Mulle toi kahvi on semmoinen, että sillä lähtee sitten se semmoinen napostelun himo yms. kun en koskaan ole kahvin kanssa mitään pullaa tms. tottunut ottamaan.

Tsemppiä!

Vierailija
5/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis varmasti vaan olla itsekäs ja lähteä, ei kait sitä muuten pääse. meillä myös oli vieraita ja siitä jäi herkuttelu päälle. nyt pitää taas katkasta!

ja näin ku lapset on kipeenä ja ollaan täällä sisällä niin tulee syötyäkaikkea höpöä.

ihana äiti sulla. meillä ei ole täällä tukiverkostoa.

raskauskiloja tippu sen 10kg ihan itekseen, pari kiloa niitä enään jäljellä mutta sitten on tota jo ennen raskautta hiljaa hiipinyttä vararavintoa josta tarvii päästä eroon.

ap

Vierailija
6/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitien katoavat kilot tai jotain...

Vierailija
7/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö liikaa.

Kaikkea voi syödä mutta kohtuudella. Eli jos tarvitset "herkkuja", niin syö kolmasosa siitä määrästä mitä ennen. Syöt sen hitaasti ja nauttien. Ja siirrät sen syömistä aina vain eteenpäin, esimerkiksi jos klo 12 haluaisit syödä suklaata, niin PÄÄTÄT että saat syödä sen vasta klo 15. Ja klo 15 mietit että jospa nautin vasta illalla kun lapset ovat nukkumassa. Sitten palkitset itsesi illalla syömällä sen suklaan. Tämä siis jos sinulla on taipumusta mässätä monta kertaa päivässä.

Ja toinen toimiva tapa on tosiaan tuo kahvi. Itse vedin kahvia ja zero cokista ihan simona, nälkä ja makean himo hävisi. Enää en ole niistä riippuvainen mutta paino pysyy aisoissa kun ei ole tottunut syömään enää.

Vierailija
8/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis kiloja lähtenykii :(

Ja sit vielä se, ku kotoo ei saa mitään kannustusta. Päinvastoin. Mies kantaa herkkuja "kun sä niin niistä tykkäät". Ja lapset laulaa kuorossa, että "ei sun tartte laihduttaa, ota nyt vaan"

HUOH!

Miks ne ei voi tsempata??

Vierailija
9/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja kilot lähtevät saakutin hitaasti, mutta lähtevät silti. Pidän yhden herkkupäivän viikossa, jolloin voin syödä karkkia, jätskiä tms. Mulla ei onnistusi kokonaan herkuista luopuminen, vaan repsahtaisin sitten jossain vaiheesa täysin. Itse käyn salilla ja salipäivän päätteeksi ei tule mieleenkään vetää herkkuja.

Vierailija
10/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, on varmaan vaikea tuossa tilanteessa ollakaan tiukka =)

Vierailija
11/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEKURIA nyt vähän peliin, hyvät naiset!! Kumpaa haluatte, syödä vai laihtua???? Päättäkää se, ja pysykää siinä päätöksessä. Valitus ei auta mitään!

Vierailija
12/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa haluatte, syödä vai laihtua????

Molempia? Niin minä ainakin teen. Viikonloppuna yleensä herkuttelen tai jos arkena haluan jotain pientä hyvää, sovitan sen muihin päivän syömisiin tai otan paria sataa pienemmän vajeen siltä päivältä.

Ja kiloja lähtenyt tähän mennessä 18 ja toukokuun loppuun mennessä tavoitteena olisi saada 10 kg pois. Tosin veikkaan, että se tulee täyteen jo todennäköisesti jo huhtikuussa, että katsoo sitten taas pitääkö taukoa vai tiputteleeko muutaman ylimääräisen kilon sinne alkuperäiseen toukokuun loppuun ja sitten ottaa sen tauon.

Vierailija
13/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa haluatte, syödä vai laihtua????

Molempia? Niin minä ainakin teen. Viikonloppuna yleensä herkuttelen tai jos arkena haluan jotain pientä hyvää, sovitan sen muihin päivän syömisiin tai otan paria sataa pienemmän vajeen siltä päivältä.

Ja kiloja lähtenyt tähän mennessä 18 ja toukokuun loppuun mennessä tavoitteena olisi saada 10 kg pois. Tosin veikkaan, että se tulee täyteen jo todennäköisesti jo huhtikuussa, että katsoo sitten taas pitääkö taukoa vai tiputteleeko muutaman ylimääräisen kilon sinne alkuperäiseen toukokuun loppuun ja sitten ottaa sen tauon.

muuten ei olisi mitään ongelmaa. Ongelma näillä ihmisillä on se, että he haluavat laihtua mutta eivät ole valmiita tekemään mitään sen eteen. Eli se itsekuri puuttuu!! Jos herkkuja on niitä syödään. Ihan kuin alkoholistit, jos sitä viinaa on ei voi olla juomatta. Herätkää!!! Tai sitten tosiaan olkaa valittamatta, jos haluatte laihtua niin tehkää jotain asialle!!!!!

Vierailija
14/14 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö nro 1:

Älä laihduta vaan MUUTA elintapojasi PYSYVÄSTI

5 ateriaa päivässä

2 l vettä päivässä

3x viikossa 1 h liikuntaa niin, että tulee hiki

Syö riittävästi proteiinia 1-1,5 g/painokilo/vrk

25 % energiasta tulee rasvasta

Loppu hiilareita