Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussatesti ja mies lähti ovet paukkuen - apua?!

Vierailija
28.01.2011 |

Jätin pillerit salaa mieheltä pois ja nyt tein positiivisen testin. Mies raivostui ja huusi ja lähti ovet paukkuen sanoen ettei ole tulossa takas ja mulla ei ole aavistustakaan mitä nyt teen. Voi helvetti.

Ei olla naimisissa, mies 25, minä 23. Pitäiskö tehdä abortti?

Olen ihan sekaisin ja kauhuissani, lapsesta on puhuttu ja siitä että hankitaan "lähiaikoina", otin sitten ohjat omiin käsiin, pilasinkohan nyt ihan kaiken.

Itkettää.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap osoitti, että halusi lapsen, ei miestä. Ja lapsenhan hän nyt saa. Jälkeenpäin voi selitellä ihan mitä vaan, teot puhuvat puolestaan.

Mutta tosiaan, ei ole ihan tavatonta se, että naiset tekevät lapsen miehen toiveista piittaamatta. Kuvittelevat varmaan sitä kautta saavansa jonkun haaveperheen, eli se lapsi on oikeastaan vain väline, pallo jalkaan miehelle, ei oma ihmisensä ollenkaan.

että jättää ehkäisyn pois kertomatta miehelle, niin mitä järkeä sitten raskaaksi tultuaan tunnustaa asiaa jos kerran haluaa että mies ei lähde lätkimään? Siis mun oma mielipide on se, että todella törkeä teko jättää ehkäisy pois kertomatta toiselle, ja todella törkeää olisi myös jättää kertomatta että teki sen tahallaan. Mutta ajattelinkin nyt ap:n näkökulmasta asiaa, eli jos tosiaan niiiin kovasti halusi lapsen ja huijasi miestään niin miksi sitten tunnustaa että teki sen tarkoituksella. Eikö kuitenkin olisi edes hiukan todennäköisempää että mies jäisi kuvioihin jos luulisi että raskautuminen on ollut vahinko.

Vierailija
22/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi jättää salaa pillerit pois... En tajua. Jokin juttu ei vain täsmää. Joko ap:n täytyy olla hiukan yksinkertainen tai tämä on provo.

Moraalin kannalta tämähän on selvä tapaus: mies ei ole tehnyt päätöstä, joten on ap:n asia kantaa seuraukset. Kannustaisin miestä jättämään tuollaisen naisen. Ei ole luottamista muissakaan elämän suurissa tilanteissa ja päätöksissä. Ap:lle sanoisin, että mikä ihmeen ehkäisykeino abortti on. Jos olet päättänyt saada lapsen miehen mielipiteistä välittämättä, niin kuinka ihmeessä nyt olisit valmis aborttiin. Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä heti uskoisi että olet samanikäinen kuin minä.

Kait nyt tässä iässä jo tajuaa ettei tuollaista tehdä :O Tai no, ilmeisesti ei.

Kyllä lapset pitää olla molempien haluamia, ei niitä salaa toiselta tehdä.

Vierailija
24/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun joku 38-vuotias itkee tilanteessa, että mies ei halua vielä lasta, niin silloin en ole likimainkaan näin tuomitsevainen, jos nainen jättää pillerit salaa. Sen ikäinen ymmärtää jo riskit ja on valmis kantamaan seuraukset ja kasvattamaan lapsen vaikka yksin, jos isä ei halua ottaa vastuuta. Sen ikäisellä ei ole aikaa odotella loputtomiin.

Sen ikäisellä ja niin riskitietoisella pitäisi olla jo sen verran munaa, että sanoo suoraan haluavansa lapsen ja hankkivansa sen joka tapauksessa, vaikka mies ei haluaisikaan.

Vierailija
25/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tällaiset naiset oikeasti kaivaa kuoppaa muille naisille. Oikeitakin vahinkoja sattuu, mutta kuka mies sitä oikeasti uskoo kun näitä juttuja kuulee niin paljon, että nainen on miehestään piittaamatta hankkiutunut raskaaksi.

Uuden lapsen maailmaansaattaminen on niin iso juttu, että sitä pitäisi jokaisen pariskunnan vakavasti pohtia. Aina se ei ole ehkäisyn pettämisen takia mahdollista, mutta ihmettelen että miten naiset edes _uskaltavat_ ottaa riskin raskautua salaa, mielestäni mies on moraalisesti ihan etuoikeutettu lähtemään kalppimaan tuollaisesta suhteesta.

Itse teen muutenkin mieluummin lapset rakastavaan perheeseen ja toimivaan parisuhteeseen, enkä pakota puolisoani isäksi vasten tahtoaan!

Mutta provohan tämä oli, ei varmaan jäänyt kellekään selväksi. Toivottavasti suurin osa paheksuu moista toimintaa kuitenkin. Ne harvat mädät omenat vaan tuppaavat vaikeuttamaan muiden naisten elämää. Itse ainakin elän raskauspelossa juuri siksi kun en voi olla varma pitääkö mies minua salaraskautujana, jos joskus lasten hankinnasta puhutaankin, vaikkei niiden aika nyt ole.

Vierailija
26/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä on siis joidenkin mielestä oikeus päättää tuleeko isäksi vai ei..

mitäs sitten kun kysessä on oikea vahinko. saako mies silloinkin päättää että naisen on tehtävä abortti?

vaikeita asioita..

Vierailija
27/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus. Mun on vaikea kuvitella, että oma mies epäilisi tuollaista vaikka sitä kuinka ympärillä tapahtuisi. Tosin eihän sitä tiedä miten mies reagoisi kun ei ole sattunut vahinkoa, mutta jotenkin ei kyllä tulisi mieleen huolestua asiasta etukäteen.

kun tällaiset naiset oikeasti kaivaa kuoppaa muille naisille. Oikeitakin vahinkoja sattuu, mutta kuka mies sitä oikeasti uskoo kun näitä juttuja kuulee niin paljon, että nainen on miehestään piittaamatta hankkiutunut raskaaksi.

Uuden lapsen maailmaansaattaminen on niin iso juttu, että sitä pitäisi jokaisen pariskunnan vakavasti pohtia. Aina se ei ole ehkäisyn pettämisen takia mahdollista, mutta ihmettelen että miten naiset edes _uskaltavat_ ottaa riskin raskautua salaa, mielestäni mies on moraalisesti ihan etuoikeutettu lähtemään kalppimaan tuollaisesta suhteesta.

Itse teen muutenkin mieluummin lapset rakastavaan perheeseen ja toimivaan parisuhteeseen, enkä pakota puolisoani isäksi vasten tahtoaan!

Mutta provohan tämä oli, ei varmaan jäänyt kellekään selväksi. Toivottavasti suurin osa paheksuu moista toimintaa kuitenkin. Ne harvat mädät omenat vaan tuppaavat vaikeuttamaan muiden naisten elämää. Itse ainakin elän raskauspelossa juuri siksi kun en voi olla varma pitääkö mies minua salaraskautujana, jos joskus lasten hankinnasta puhutaankin, vaikkei niiden aika nyt ole.

Vierailija
28/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä on siis joidenkin mielestä oikeus päättää tuleeko isäksi vai ei..

mitäs sitten kun kysessä on oikea vahinko. saako mies silloinkin päättää että naisen on tehtävä abortti?

vaikeita asioita..

Aito vahinko nyt on ihan eri asia kuin tahallinen petkuttaminen. Ja kyllä, myös isällä on sananvaltaa asiaan. Tietty loppuviimein nainenhan sen päättää, hänhän sen lapsen kantaa, mutta ei se mieskään mikään pelkkä spermaruisku ole, jolla ei mielipiteitä ja tunteita saa olla.

Vierailija
29/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mies ei takasin tule. Mulle kävi juuri noin, (paitsi että en jättänyt pillereitä salaa) ja en ole sitä miestä nähnyt kolmeen vuoteen. Vauvaa ei koskaan syntynyt, sain keskenmenon rv 11. Melkoiset arvet on kyllä se hylkääminen jättänyt.

Vierailija
30/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lapsellista ja tää koko aloitus on niin Porvoosta taas.

Jos oliskin otta, niin vaihtoehdot on luultavimmin a) tee abortti

b) tee lapsi ja jää yksinhuoltajaksi, ehkä et saa elareita, ehkä saat, ehkä mies ei halua tavata lastaan, ehkä haluaa.

c) toivo että mies palaa, ja katso mitä tapahtuu

Ootte vielä nuoria, mikä ihmeen kiire.

Ite tekisin abortin, enkä kyllä olisi edes jättänyt pillereitä SALAA pois.

Vierailija
31/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olet typerä kun jätit pillerit salaa pois. Lapsia ei tehdä "salaa" miehille varsinkaan jos ei olla sitouduttu. Kyllä minuakin miehenä vituttais.

Vierailija
32/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri hänet olet valinnut lapsesi isäksi, niin teit ihan oikein.

Minä olen 'omin lupineni' tehnyt kolme lasta.

Parasta elämässäni, enkä voisi edes ajatella katuvani.

Tsemppiä!

Vierailija
33/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankkiudutaan tarkoituksella tällaiseen tilanteeseen ja sitten se abortti olisi vielä muka jokin vaihtoehto!!! Ihan hullua.

Jos tarkoituksella jättää ehkäisyn pois, niin kyllä se lapsi silloin pidetään, kävi miten kävi.

Vierailija
34/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG, noin nuori 25-vuotias mies ei välttämättä ole edes koskaan ollut vakavasti sun kanssas perhettä perustamassa tai oikeasti haluamassa sua lastensa äidiks kun ikävä kyllä monella ne "oikeat" vaihtuu moneen kertaan ennenkuin vakiinnutaan (tietenkin poikkeuksiakin on).

Niin ajattelit kuitenkin pistää itseks paksuks kun mies on sulle joskus jotain vauvoista lirkutellu? No pitäs miehelläkin olla jotain sananvaltaa päättää haluaako hän isäks. Tuossahan menee miehenkin elämä pilalle jos se ei sua halua kun lapsia on monelle akalle niinku jollain whitetrash porukalla.

Siinä on taas sitten kiva perustaa uusperhettä :D Forumeilta voikin lukea miten hyvin ne yleensä onnistuu.

Vierailija
35/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT meininkiä jos lapsilla on monta isää silleen ettei niitä ole tehty pitkien suhteiden aikana. Sen nyt vielä ymmärtää jos lapsia on kahdelle miehelle vaikka avioeron seurauksena, mutta muuten saattaa kyllä kertoa jotain todella paljon ihmisestä jos iskä vain "valitaan omin luvin".

Vierailija
36/36 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä myös niiden kanssa, jotka sanovat, että abortti ei ole tässä tapauksessa vaihtoehto (kun kerran ihan tahalteen jätit pillerit pois) vaikka yleisesti en aborttia vastaan olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi