Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina luullut että ähky olo raskaan aterian jälkeen johtuu rasvasta

Vierailija
28.01.2011 |

mutta nyt kun olen alkanut karpata, semmoista oloa ei olekaan. Eli ne onkin ne hiilarit jotka saa ähkyyn. Toiseksi se kun tekee mieli mennä ottamaan tirsat aterian jälkeen, niin sitäkään ei enää ole =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut! Tosin mun on hiton vaikee olla vähillä hiilareilla, rakastan leipää niin paljon!!

Vierailija
22/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syö vähemmän, liiku enemmän", niin varmaan. Jos voin nyt syödä reilu 2000kcal päivässä ja silti laihdun kolme, neljä kiloa kuussa niin voitte painua neuvoinenne hiiteen.

Ja juu ap, ei ole enää ähky, napostelun halu on hävinnyt, nälkä on ruoka-aikaan ja olo on mitä loistavin!!!

Mä olen syönyt noin 2000 kcal päivässä - myös paljon hiilareita - koko aikuisikäni eikä ole ollut tarvetta laihduttaa. Mitään napostelun halua ei ole ikinä ollut ja olen aina syönyt vain silloin, kun on ollut nälkä.

Mäkin epäilen tuota, että karppaajat on niitä, joilla on taipumus ahmimiseen ja ongelmia kylläisyysrajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt noin 2000 kcal päivässä - myös paljon hiilareita - koko aikuisikäni eikä ole ollut tarvetta laihduttaa. Mitään napostelun halua ei ole ikinä ollut ja olen aina syönyt vain silloin, kun on ollut nälkä.

Mäkin epäilen tuota, että karppaajat on niitä, joilla on taipumus ahmimiseen ja ongelmia kylläisyysrajan kanssa.

samaa asiaa kun ei mene kaaliin että ihmiset ja kropat on ERILAISIA!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppikaan sitä nälkää pelkää, niin kuin joku viisas jo ehti väittämään. Nälkä on oikein hyvä työkalu ja kertoo koska viimeistään pitää syödä kunnon ruokaa ennen kuin nälissään sitten sortuu hiilarihöttöön. "Syö vähemmän, liiku enemmän", niin varmaan. Jos voin nyt syödä reilu 2000kcal päivässä ja silti laihdun kolme, neljä kiloa kuussa niin voitte painua neuvoinenne hiiteen. Ja juu ap, ei ole enää ähky, napostelun halu on hävinnyt, nälkä on ruoka-aikaan ja olo on mitä loistavin!!!

Ei nälkä ole minulle mikään lähtölaukaus jonkun hiilarihätön ahmimiselle. Teen hommat loppuun ja sitten syön ihan normaalin aterian.

Vierailija
25/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nälkä ole minulle mikään lähtölaukaus jonkun hiilarihätön ahmimiselle. Teen hommat loppuun ja sitten syön ihan normaalin aterian.

Vierailija
26/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle voi tulla ähky kaikesta. se on se määrä. jos vedän tolkuttoman määrän vaikka salaattia niin kyllä siinä ähky tulee, mutta jos syön sopivan annoksen jotain rasvamättöä, niin ei tule.

Vierailija
27/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei syö liikaa, ei tule ähkyä ja väsynyttä oloa mistään.

Kun syö liikaa ja ruoka on hiilaripitoista, tulee väsynyt päivätirsa-olo.

Kun syö liikaa ja ruoka on proteiini- ja rasvapitoista, tulee raskas ja tunkkainen olo ja vatsaan sellainen tunne kuin siellä olisi läjä kiviä.

Vierailija
28/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syö liikaa ja ruoka on proteiini- ja rasvapitoista, tulee raskas ja tunkkainen olo ja vatsaan sellainen tunne kuin siellä olisi läjä kiviä.

myös minun kokemukseni.

Vierailija
29/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun olen alkanut karpata, semmoista oloa ei olekaan. Eli ne onkin ne hiilarit jotka saa ähkyyn. Toiseksi se kun tekee mieli mennä ottamaan tirsat aterian jälkeen, niin sitäkään ei enää ole =)

Puuroa ja hiilareita voi syödä vaikka kuinka ilman että tulee ähky olo, mutta rasvasista ruuista tulee ähky ja huono olo nopeasti.

Eli ei karppaus autuaaksi tee (kuin hurahtaneet, kuten kaikissa uskonnoissa).

Vierailija
30/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa ja hiilareita voi syödä vaikka kuinka ilman että tulee ähky olo, mutta rasvasista ruuista tulee ähky ja huono olo nopeasti.

Vierailija
31/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syö vähemmän, liiku enemmän", niin varmaan. Jos voin nyt syödä reilu 2000kcal päivässä ja silti laihdun kolme, neljä kiloa kuussa niin voitte painua neuvoinenne hiiteen.

Ja juu ap, ei ole enää ähky, napostelun halu on hävinnyt, nälkä on ruoka-aikaan ja olo on mitä loistavin!!!

Sulla ei ole siis koskaan ole ollut ongelmia hiilihydraattiaineenvaihdunnan kanssa. Hyvä, koska se ei ole hauskaa.

Häiriö hiilihydraattiaineenvaihdunnassa, taipumus insuliinin liikaeritykseen siinä se mitä tarvitaan että "virallisterveelliselläkin" tuppaa lihomaan. Ja minkä takia vt-suositus hiilihydraattien määrästä ei pidä nälkää. Mistä syntyy taipumus ahmia, mistä johtuu että kohta ei tunneta sellaista kuin kylläinen olo.

Huonot hiilarit nostaa verensokeria nopeasti ja korkealle, syntyy insuliinia joka laskee verensokerin nopeasti liiankin alas. Matala verensokeri taas lähettää nälkäsignaalin(koska jos verensokeri on matala, sehän tarkoittaa ettei ole syöty piiitkään aikaan...) ja vaikka juuri olisi syöty lautasellinen perunaa niin silti pitää syödä.

Vierailija
33/33 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia ja rasvaa.

Mitä, eikö protsku ja rasva olekaan autuaaksi tekeviä? Nyt rupesi karppeja pelottamaan... -rolleyes-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme