Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa firmoissa te olette töissä, jos leggingsit on ok asu pomon mielestä

Vierailija
28.01.2011 |

meillä on kyllä tarkka pukukoodi, töissä ei olla farkut jalassa edes.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään mekkoon tai tunikaan mistä ei takapuoli vilku...

Vierailija
42/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tahdo työnantajaani paljastaa, mutta päivittäin työskentelin finanssi- ja vakuutusalan päättäjien kanssa ja joo-kyllä mulla oli ihana tasan jakkupuku päällä:) Eikä kenenkään tarvinnut sitä mulle kertoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantuntijatehtävissä.

Pomo ei ole kyllä selvästi esittänyt leggings-kantaansa tai yleensä mitään pukuvaatimuksia. Luottaa työntekijöiden arvostelukykyyn.

En tietenkään laittaisi mitään kotiasua kuten leggingsejä kulahtaneen T-paidan kanssa. Mutta voivat leggingsit olla ihan asiallinenkin vaate; riippuu täysin muista vaatteista.

Vierailija
44/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vaan niin hemmetin rumia ja tanttamaisia lähes aina YÖK. Itse tykkään pukeutua laadukkaampiin legginsseihin (ovat napakat, riittävän paksut ja hyvin istuvat) sekä tunikaan tai mekkoon. Ja työpaikka on suurehkon firman talousosastolla...

Vierailija
45/48 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siltä tuntuu.

Hoidan ison teleoperaattorin yritysasiakasratkaisuja puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakkaani eivät koskaan näe minua. Viimeisimmiläni raskaana olin todella onnellinen työni luonteesta. Eipä olisi huvittanut kesähelteillä painella ison mahan kanssa jakkupuku päällä.

Vierailija
46/48 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkäri

Vierailija
47/48 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisyrittäjä ja teen töitä kotoa käsin. Voin tehdä vaikka alasti.

Vierailija
48/48 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen laskuttajana ja kun kysyin toimarilta pukeutumiskoodia niin sanoi vain et laita sitä päälle mikä susta, siis musta, tuntuu hyvälle. Jee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan