Millaisissa firmoissa te olette töissä, jos leggingsit on ok asu pomon mielestä
meillä on kyllä tarkka pukukoodi, töissä ei olla farkut jalassa edes.
Kommentit (48)
enkä tahdo työnantajaani paljastaa, mutta päivittäin työskentelin finanssi- ja vakuutusalan päättäjien kanssa ja joo-kyllä mulla oli ihana tasan jakkupuku päällä:) Eikä kenenkään tarvinnut sitä mulle kertoa...
asiantuntijatehtävissä.
Pomo ei ole kyllä selvästi esittänyt leggings-kantaansa tai yleensä mitään pukuvaatimuksia. Luottaa työntekijöiden arvostelukykyyn.
En tietenkään laittaisi mitään kotiasua kuten leggingsejä kulahtaneen T-paidan kanssa. Mutta voivat leggingsit olla ihan asiallinenkin vaate; riippuu täysin muista vaatteista.
ovat vaan niin hemmetin rumia ja tanttamaisia lähes aina YÖK. Itse tykkään pukeutua laadukkaampiin legginsseihin (ovat napakat, riittävän paksut ja hyvin istuvat) sekä tunikaan tai mekkoon. Ja työpaikka on suurehkon firman talousosastolla...
jos siltä tuntuu.
Hoidan ison teleoperaattorin yritysasiakasratkaisuja puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakkaani eivät koskaan näe minua. Viimeisimmiläni raskaana olin todella onnellinen työni luonteesta. Eipä olisi huvittanut kesähelteillä painella ison mahan kanssa jakkupuku päällä.
Olen yksityisyrittäjä ja teen töitä kotoa käsin. Voin tehdä vaikka alasti.
Mää olen laskuttajana ja kun kysyin toimarilta pukeutumiskoodia niin sanoi vain et laita sitä päälle mikä susta, siis musta, tuntuu hyvälle. Jee!
pitkään mekkoon tai tunikaan mistä ei takapuoli vilku...