Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin naurettavaa tehdä abortti sillä perusteella

Vierailija
28.01.2011 |

ettei muka ole varaa lapsen ja etenkin jos perheessä on ennestään lapsia. Kukaan ei Suomessa kuole köyhyyteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tai väärin se voi olla, mutta ei mun mielestä naurettavaa.

Vierailija
2/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntyä kuin kani ja ajatella, että kyllä yhteiskunta kustantaa, koska mulla on oikeus hankkia niin paljon lapsia kuin halun!!1!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se uuden lapsen tuleminen tarkoittaa vaikka sitä, että pitää hommata isompi auto, kun lapset eivät mahdu enää edellisen kyytiin? Tai isompi asunto? Tai sitten äidin pitäisi jo päästä menemään töihin, muttei voi, kun uusi lapsi ilmoittaa tulostaan?

Naurettavaa?

Vierailija
4/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se uuden lapsen tuleminen tarkoittaa vaikka sitä, että pitää hommata isompi auto, kun lapset eivät mahdu enää edellisen kyytiin?

Ei kai nyt kukaan sentään tee aborttia auton takia?

Vierailija
5/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä perusteella että muka tietää mihin kenelläkin on varaa. Kukaan ei halua elää köyhänä Suomessa.

Tuskin kukaan tekee aborttipäätöstä kovin kepein perustein. Haloo!

Vierailija
6/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua elää köyhänä Suomessa.

Ei kai se köyhyys NIIN kauheaa kuitenkaan ole, että sillä perusteella tekisi abortin? Ja eihän sitä voi lainkaan tietää tulevaisuudesta. Esim. jos se lapsi olisikin lahjakas ja onnistuisi elämässään myöhemmin vaurastumaan?

Vierailija
7/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muka ole varaa lapsen ja etenkin jos perheessä on ennestään lapsia. Kukaan ei Suomessa kuole köyhyyteen.

Oletko koskaan ollut köyhä tai edes pienituloinen? Tiedätkö miltä se tuntuu? Vanhemmilla on velvollisuuksia myös jo niitä olemassaolevia lapsia kohtaan?

Vierailija
8/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumpi on pahempaa, elää "köyhänä" Suomessa vai luopua tulevasta lapsesta?

Vierailija
9/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kuole, mutta miksi alentaa elintasoa tietoisesti.

Vierailija
10/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä en vain nyt HALUA lasta? Ja olen päättänyt olla itselleni armollinen ja antaa luvan aborttiin, jos sellainen tilanne eteen tulisi?

Toki pidän ehkäisystä huolta parhaani mukaan, koska meillä on jo kaksi ehkäisystä huolimatta alkunsa saanutta lasta. JA yhteensä kolme lasta.

Nyt aion elää itselleni ja luoda uraa ja kohentaa taloudellista tilannettamme kaikessa rauhassa jonkin aikaa. Ja ehkä vielä joskus meille voikin tulla vielä yksi lapsi. Mutta ei nyt. Joten jos tulisin raskaaksi, tekisin abortin ihan sen takia, että en halua nyt vauvaa. Ja itse asiassa sehän se on aina se perimmäisin syy aborttiin, sanoipa kuka mitä tahansa. Monelle se vaan on jotenkin liian vaikeaa.

Vierailija
11/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellainen lahja suodaan? Ootte kyllä aika itsekkäitä narsisti-psykopaatteja.

Vierailija
12/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellainen lahja suodaan? Ootte kyllä aika itsekkäitä narsisti-psykopaatteja.

Ja onko sinulla psykiatrian alalta tutkintoa, vai heitteletkö vain diagnooseja tietämättä mitä ne oikeasti ovat?

Sitäpaitsi, eilisen Iltalehden jutun mukaan (täälläkin linkitetty ainakin kahdessa ketjussa) abortti voisi olla parempi vaihtoehto (ensisynnytykseen nähden), ainakin jos haluaa välttää masennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä