Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli ihana uusi mies joka katosi mitään sanomatta!

Vierailija
27.01.2011 |

Nyt kiukuttaa ja suututtaa. Meillä oli yhdessä fantastista, tapailimme pari kuukautta ja kaikki oli hyvin.

Ilmeisesti miehen ex otti yhteyttä ja hänen tunteensa hiipuivat minua kohtaan täysin.

Olen yrittänyt soittaa kerran ja laitoin viestin missä kyselin kuulumisia-ei vastausta.

Nyt katkeruus nostaa päätään ja haluaisin kovasti laittaa pitkät haistattelut mutten tiedä onko se järkevää?

Olen varma että mies ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, ehkä vasta kuukauden päästä mutta miten reagoisin sitten? En pääse yli tästä tunteesta?

Olenko vain ottamatta yhteyttä vai laitanko haistattelut vai mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin välinpitämätön.

Elä pistä mitään viestiä miehelle, ja jos hän ottaa myöhemmin yhteyttä, ole kylmä ja välinpitämätön.

Kuuntele järjen ääntä!

Vierailija
2/5 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli pari kuukautta sutinaa erään miehen kanssa, ja teki saman tempun eli ei vastannut enää mihinkään. No, nyt olen hänelle raskaana mutta eipä ole edelleenkään kuulunut miehestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiukuttaa ja suututtaa. Meillä oli yhdessä fantastista, tapailimme pari kuukautta ja kaikki oli hyvin. Ilmeisesti miehen ex otti yhteyttä ja hänen tunteensa hiipuivat minua kohtaan täysin. Olen yrittänyt soittaa kerran ja laitoin viestin missä kyselin kuulumisia-ei vastausta. Nyt katkeruus nostaa päätään ja haluaisin kovasti laittaa pitkät haistattelut mutten tiedä onko se järkevää? Olen varma että mies ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, ehkä vasta kuukauden päästä mutta miten reagoisin sitten? En pääse yli tästä tunteesta? Olenko vain ottamatta yhteyttä vai laitanko haistattelut vai mitä?

Vierailija
4/5 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele samalla tavoin eli olemalla välinpitämätön. Heti etsimään kiinnostavia uusia miehiä!

Vierailija
5/5 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä tavoitella tuota ukkoa... sua tulee kaduttamaan jalkeenpäin- >Se oli vaan hetken huumaa, ja nyt leuka alas ja uusia pettymyksiä kohden... ;)

eiku ole onnellinen että se nyt lähti, eikä sitte ku teil ois jo lapsi tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän