Härregyyd, Tero Yliraatikka kommentoi Tuksun sivuilla!
Kommentit (42)
antaa unen kahen tunnin päästä ja tekee kokoaika lisää järkeä uskallan kohta jo uskoa että johanna voisi ainaki hyväksyä mut kaveriksi facebook jos ei muuta
antaa unen kahen tunnin päästä ja tekee kokoaika lisää järkeä uskallan kohta jo uskoa että johanna voisi ainaki hyväksyä mut kaveriksi facebook jos ei muuta
julia hyväksy mun kaveripyynön opettele lukee
kun ei ole varaa millä maksaa keu keu kouluu takas ettei johanna jätä
Sä olet Tero Jeesukselle tosi tärkeä
olen pettymys jeesukselle ja yritän elää niin että en tuota niitä lisää
ei niile kelpaa mikä tahansa uneksi taitaa jäähä
Jeesus on Jumalan Poika. Jeesus kuoli ristillä ihmisten syntien tähden ja siksi voimme saada synnit anteeksi.
Jumala rakastaa ihmisiä ja on hyvä. Pyhä Henki vahvistaa ihmisten uskoa Jumalaan.
Raamattu kertoo Jumalasta ja siitä miten Hän on johdattanut ja rakastanut ihmisiä
Jeesus on Jumalan Poika. Jeesus kuoli ristillä ihmisten syntien tähden ja siksi voimme saada synnit anteeksi.
Jumala rakastaa ihmisiä ja on hyvä. Pyhä Henki vahvistaa ihmisten uskoa Jumalaan.
Raamattu kertoo Jumalasta ja siitä miten Hän on johdattanut ja rakastanut ihmisiä
Kyllä jokaisella ihmisellä on oikeus kuulla Jumalan rakkaudesta.
Onks tää niinkuin tyylillä "Valvokaa sillä te ette tiedä koska Herranne tulee". Mikset ole nukkumassa kruunun kiillottaja?
Uskovaiset osaavat hyvin naamioida nettiriippuvuutensa.
Onks tää niinkuin tyylillä "Valvokaa sillä te ette tiedä koska Herranne tulee". Mikset ole nukkumassa kruunun kiillottaja?
Ihmiset, tiedätte että Tero ei ole ok. Siitä ei kannata repiä mitään viihdettä surullisiin elämiinne. Menkää ja miettikää miksi täytyy provosoida vammaista ihmistä.
Ja Tero, sinäkin kirjoittelullasi provosoit ihmisiä. Jos haluat että sinut jätetään rauhaan niin se asenna kannattaa myös tarkistaa.
Toivottavasti te kaikki saatte sen elämänne sellaiseen kuntoon että sillä ei tarvitse muita häiriköidä.
Nyt nukkumaan.
sinun jenni-juttusi, olette kusessa jos puhutte-juttusi, laukean ennenaikaisesti-juttusi, olen iso vauva-juttusi, nautin kun nolaan itteni-juttusi ja prinsessa-juttusi, vanhempani eivät saa tietää-juttusi, serkku ja poliisi-juttusi. mulla on niin ja niin monta alter egoa ja -tiliä-juttusi ja IHAN KAIKKI juttusi näkevät IHAN KAIKKI, tero. Etkä ole nolo etkä häpeällinen alkuunkaan, ootpahan vain huvittava.
tero, onko susta asiaa kun aikuinen mies viihtyy vauva-palstoilla ja kyselee privaatisti esim. äidiltä tämän 2-vuotiaasta, minkä merkkisiä vaippoja pieni lapsi käyttää jne?
Ei kannata lähteä tämän Teron juttuihin mukaan. Pyytelee äideiltä kuvia lapsistaan vaipoissa ja on pyytänyt naisia lähettämään satiaisia postissa itselleen että voisi istuttaa ne omiin karvoihinsa. Itse äsken myös tunnusti tämän ihan todeksi J.T:n fb-sivuilla. Varokaa äidit!!!!
lupaan mennä sinne töihin kyllä