Ei kai Egypti ole mikään riehumispaikka johon miehet lähtevät huoriin?
Mies lähti toissapäivänä Egyptiin lomalle, yksin. Kaksi viikkoa on, haluaa kuulemma ihan vaan lomailla arjesta. Meillä on viimeisen kuukauden ollut pientä kränää ja nyt pelkään että tuo tekee tuolla jotain tyhmää.
Käsittääkseni Egypti on aika rauhallinen mutta mies on ennekin käynyt huorissa (siis ennen meidän suhdettamme). Asia ällöttää ja hävettää mua suuresti.
Pelkäänköhän ihan turhaan :(
Kommentit (24)
että huoriin, tosin egypti ei ole mikään tiukimmista Arabimaista ja egyptiläisnaiset voi olla mitä on , silti hyvin harvoin sekaantuvat länsimaalaisiin tai ovat huoria. Enemmänkin tuli mieleeni että lähti sinne jonkun toisen naisen kanssa, tai sitten kehittää siellä jotain jonkun toisen turistin kanssa.
oli kaverinsa kanssa Thaimaassa 2 viikkoa, ei kyllä tullut mieleenkään epäillä, että pettää. Hänellä ei ole syytä pettää, eikä hän kyllä ole sen luonteinen ihminen, että pettäisi. Minä tiedän olevani hänen elämänsä rakkaus. Yksissä oltiin vähän päälle parikymppisenä ja nyt kolmekymppisenä, muut ihmiset siinä välissä, hänellä ja minulla, olivat korvikeihmisiä.... Ei meitä kukaan pakota olemaan yhdessä.
oli kaverinsa kanssa Thaimaassa 2 viikkoa, ei kyllä tullut mieleenkään epäillä, että pettää. Hänellä ei ole syytä pettää, eikä hän kyllä ole sen luonteinen ihminen, että pettäisi. Minä tiedän olevani hänen elämänsä rakkaus. Yksissä oltiin vähän päälle parikymppisenä ja nyt kolmekymppisenä, muut ihmiset siinä välissä, hänellä ja minulla, olivat korvikeihmisiä.... Ei meitä kukaan pakota olemaan yhdessä.
Ai niin, mun lapset on tosi kauniita ja älykkäitä. Varmasti luokkansa parhaita. Ihan vaan, että ei jää epäselväksi kenellekkään, että minä olen onnellinen.
Ai niin, mun lapset on tosi kauniita ja älykkäitä. Varmasti luokkansa parhaita. Ihan vaan, että ei jää epäselväksi kenellekkään, että minä olen onnellinen.
tiukkaan paikkaan jollekin onnettomalle ihmiselle. Lienee itsellä sen verran huono elämä, että kateus iski.... Mikä sääli, jos joutuu elämään onnettomassa liitossa, esim. heikon talouden takia....
...mulle olis PÄIVÄNSELVÄÄ mitä se siellä puuhais. Perhelomillakaan ko. maassa en päästä sitä yksin minnekkään.
kyllä mitään huoria...paikallisia naisia näkyi todella vähän...
eriasia sit jos on säpinää jonkun muun turistin kanssa..
sielä niitä riittää ja varsinki ryssiä
joulukuus kävin ja en mee toista kertaa.
niin kyllä se niitä löytää vaikka Lohjalta.
Enemmän kummastuttaa tuollainen pitkälle matkalle lähteminen sen sijaan että selvittäisi avioliittoaan. Haiskahtaa siltä että lentolippuja on ostettu kaksi. Egyptissä kun ei ole vaimo kyttäämässä.
...mulle olis PÄIVÄNSELVÄÄ mitä se siellä puuhais. Perhelomillakaan ko. maassa en päästä sitä yksin minnekkään.
päästää miestäsi muutenkaan mihinkään. Liian sitovassa suhteessa viimeinen päivä tulee eteen, ennenkuin toisen ihmisen kahlitsija edes sitä huomaa.
Tässähän oli kyse ap:n miehestä ja Egyptistä, ei sinun miehestäsi ja Thaimaasta. Hienoa, että teillä on onnellinen suhde! Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että ap:n suhteessa ollut hankalampaa ja mies lähti lomalle Egyptiin.
Mutta ap:n kysymykseen vastaisin, että Egypti ei ole mikään seksiturismikohde. Mutta prostituutiota on kyllä kaikkialla, kyllä Egyptistäkin maksullisia naisia löytyy. Mutta suurempana "uhkana" pitäisin muita turisteja, jos mies olisi siis pettämään lähdössä.
Toivottavasti tosiaan kaipasi vaan rentoutusta ja aurinkoa. Tsemppiä teille!
tiukkaan paikkaan jollekin onnettomalle ihmiselle. Lienee itsellä sen verran huono elämä, että kateus iski.... Mikä sääli, jos joutuu elämään onnettomassa liitossa, esim. heikon talouden takia....
Tässähän oli kyse ap:n miehestä ja Egyptistä, ei sinun miehestäsi ja Thaimaasta. Hienoa, että teillä on onnellinen suhde! Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että ap:n suhteessa ollut hankalampaa ja mies lähti lomalle Egyptiin.
Mutta ap:n kysymykseen vastaisin, että Egypti ei ole mikään seksiturismikohde. Mutta prostituutiota on kyllä kaikkialla, kyllä Egyptistäkin maksullisia naisia löytyy. Mutta suurempana "uhkana" pitäisin muita turisteja, jos mies olisi siis pettämään lähdössä.
Toivottavasti tosiaan kaipasi vaan rentoutusta ja aurinkoa. Tsemppiä teille!
joo, ero on tulossa kunhan nuo lapset vähän kasvaa.
päästää miestäsi muutenkaan mihinkään. Liian sitovassa suhteessa viimeinen päivä tulee eteen, ennenkuin toisen ihmisen kahlitsija edes sitä huomaa.
pakko kommentoida, että tällä perheellä on varmaan todella mukavia ja rentouttavia perhelomia... :)
Perhelomillakaan ko. maassa en päästä sitä yksin minnekkään.
aina jauhetaan, että elä nyt vaan sido ketään tai kysele liikaa, muuten se lähtee, mutta ei yksikään mies ole sen arvoinen, että siltä saa vaikkapa hivin, kun oli liian sinisilmäinen. OT
Osaan nauttia lämmöstä, auringosta, hyvästä ruuasta, hieronnosta jne., sekä erityisesti lasten riemuista vesileikeissä.
pakko kommentoida, että tällä perheellä on varmaan todella mukavia ja rentouttavia perhelomia... :)
että teidän pitää pelätä pettämistä tai seurauksia pettämisestä?
voi olla toisesta sataprosenttisen varma koskaan. Näin se vaan on.
tyydyttävässä suhteessa ei tarvitse pelätä. Vai epäilettekö te jatkuvasti miehiänne pettämisestä?
tyydyttävässä suhteessa ei tarvitse pelätä. Vai epäilettekö te jatkuvasti miehiänne pettämisestä?
miehelläsikin on varmaan tosi kiva ja rentouttava lomareissu kun kyttäät sen jokaista askelta... ;) Päästätkö sen yksin edes vessaan?
Osaan nauttia lämmöstä, auringosta, hyvästä ruuasta, hieronnosta jne., sekä erityisesti lasten riemuista vesileikeissä.
perhematkahommaa ja sukeltajia