Ei kai Egypti ole mikään riehumispaikka johon miehet lähtevät huoriin?
Mies lähti toissapäivänä Egyptiin lomalle, yksin. Kaksi viikkoa on, haluaa kuulemma ihan vaan lomailla arjesta. Meillä on viimeisen kuukauden ollut pientä kränää ja nyt pelkään että tuo tekee tuolla jotain tyhmää.
Käsittääkseni Egypti on aika rauhallinen mutta mies on ennekin käynyt huorissa (siis ennen meidän suhdettamme). Asia ällöttää ja hävettää mua suuresti.
Pelkäänköhän ihan turhaan :(
Kommentit (24)
No, tapansa kullakin...
joo, ero on tulossa kunhan nuo lapset vähän kasvaa.
...mulle olis PÄIVÄNSELVÄÄ mitä se siellä puuhais. Perhelomillakaan ko. maassa en päästä sitä yksin minnekkään.
päästää miestäsi muutenkaan mihinkään. Liian sitovassa suhteessa viimeinen päivä tulee eteen, ennenkuin toisen ihmisen kahlitsija edes sitä huomaa.
Etusivu > Palvelut > Matkustaminen > Matkustustiedotteet > Matkustustiedotteet maittain
Matkustustiedotteet, 26.1.2011
Egypti: matkustustiedote
Egypti: varovaisuus tarpeen koko maassa, erityisesti Siinailla Israelin ja Gazan rajan läheisyydessä. Vältettävä suuria väkijoukkoja.
Suomen suurlähetystö
Kairo
Kairossa, Alexandriassa, Aswanissa ja Suezissa on ollut yksittäisiä paikallisia mielenosoituksia. Vältettävä suuria väkijoukkoja erityisesti hallituksen rakennusten edustalla ja yleisillä alueilla. Valppaus ja varovaisuus ovat tärkeitä. Paikallisten viranomaisten ohjeita on noudatettava, ja tilannetta on hyvä seurata tiedotusvälineistä.
Hienoa! Jos mun ukko lähtis kaverin kanssa Thaimaahan...
...mulle olis PÄIVÄNSELVÄÄ mitä se siellä puuhais. Perhelomillakaan ko. maassa en päästä sitä yksin minnekkään.
Minkäs takia te sitten olette yhdessä jos ei luottamustakaan ole pätkääkään? Eikä rakkauttakaan, sinä olet kontrolloiva pirttihirmu ja miehellä tuskin on minkäänlaisia fiiliksiä sellaista kohtaan..
Muutaman vuoden päästä se on vapaa toteuttamaan itseään reissuillansa just niinkuin lystää.