Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kohta räjähdän exän nyxälle!

Vierailija
27.01.2011 |

Olen aika kiltisti yrittänyt olla ettei tarvitsisi riidellä, se kun ei ole kenenkään edun mukaista, varsinkaan lapsen.

Nyt tuli viestiä, kun teini-ikäinen lapseni ei ollut suostunut laittamaan toppahousuja kauppareissulle. Haukkui siinä minut, millainen äiti olen, kun annan lapsen kulkea talvella ilman toppahousuja. Vastasin, ettei meillä tarvitse kotona laittaa toppahousuja jos lähdetään kaupoille, auto on lämmin ja kaupassa käydään ja se siitä, kukaan ei palellu.

Hänen mielestään minun tulisi nyt nuhdella lastani, kun heidän pienemmät (alle3v) lapset oppivat nyt, ettei toppahousuja tarvitse laittaa! Juu sanoin, että annappa exän puhua lapsensa kanssa, ei mun tarvi siihen elämään puuttua mitä siellä eletään, meillä kotona näin. Ei ku vänkää ja vänkää tää exä, että kyllä se on sinun vastuullasi, jos lapsesi opettaa meidän lapsille huonoja tapoja. JUST.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin provo!

ap

Vierailija
2/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton tuo nyxä! ei hänen pitäisi puuttua asiaan mitenkään!

kapallinen hermoja sulle aapee! ymmärrän vallan hyvin,kuinka tuollanen on ärsyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele asia exäsi kanssa, eiköhän se tosiaan kuulu hänelle, eikä exän nyxälle.

Vierailija
4/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton tuo nyxä! ei hänen pitäisi puuttua asiaan mitenkään! kapallinen hermoja sulle aapee! ymmärrän vallan hyvin,kuinka tuollanen on ärsyttävää!

Vierailija
5/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele asia exäsi kanssa, eiköhän se tosiaan kuulu hänelle, eikä exän nyxälle.

minä yhteyttä exään, mutta exällä ei ole lupa puhua enään mun kanssa.

ap

Vierailija
6/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se nyxä joka ei pärjää omiensa kanssa? Tarttee sitten ex-vaimoa syyttää?

Vierailija
7/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yhteyttä exään, mutta exällä ei ole lupa puhua enään mun kanssa. ap

ei ole lupaa? Miten asiat hoituvat, jos ette puhu?

Vierailija
8/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin teinipuheelta. Mutta kai täytyy aikuisista olla kyse, jos kerran on jo exiäkin.

Vierailija
9/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yhteyttä exään, mutta exällä ei ole lupa puhua enään mun kanssa. ap

ei ole lupaa? Miten asiat hoituvat, jos ette puhu?

asiat hoidukaan. Laitan exälle viestiä, jos jotain asiaa on ja nyxä sitten viestittelee/soittaa. Ja ei olla teinejä, yli30v kukainenkin.

ap

Vierailija
10/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tylsää kun exän nyxä alkaa leikkiä äitiä lapselle, jolle ei ole äiti, yrittää kasvattaa ja laittaa ison lapsen samaan muottiin missä omat pikkuiset on.

Aihe vaan kuulostaa aika tylsältä.

Minuakin ärsytti kun miehen lapset, vähän yli 10 v, meni lumihangessa farkuissa. En kuvitellut että ovat huonona esimerkkinä tai vaikuttavat minun auktoriteettiini suhteessa omaan pieneen lapseen, olin huolissani ja ärtynyt, kun kastelevat lumihangessa itsensä ja isä on täysi lapanen eikä huolehdi. Toppahousut oli taas kolme numeroa liian isot, joten lapsi ei tykännyt käyttää niitä.

Vierailija
11/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti tylytti mua sen jälkeen kun oli ollut meidän 12-vuotiaan kanssa ostoksilla ja tää meidän tyttö ei suostunut antamaan kättä hänelle kun kulkivat tien yli!!?

Mitä tulee ap tapaukseen niin, ei meilläkään lähdetä toppahousuissa kauppaan jos autolla mennään, tai ainakaan isot lapset.

Vierailija
12/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva aikuinenkaan laittaa kauppareissulle toppahousuja. Toki aina kannattaisi ottaa huomioon, että auto voi jäädä matkan varrelle..Jos pakkasta ei paljoa ole, nii kyllä niillä farkuillaki pärjää, jos alla on kuitenki jotku välihousut tai paksummat sukkikset.

ehkäpä teinille vois koittaa puhua, että isänsä luona on nämä säännöt, tottelee niitä tai ei lähe sinne kauppaan. ja silloin on luonnollista, ettei kaupasta hänelle tartte tuodakaan mitään herkkuja tms. mitä nyt vois olla vailla/saisi, jos kauppaan mukaan lähtisi.

Vierailija
13/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinille toppahousut:D No voi lollero, kuka teini käyttää toppahousuja paitsi laskettelemassa tmv? Kauppareissulla autolla:D

Vierailija
14/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen erään äitipuolen ja äidin näkemys rooleistaan.

Olkoon hänen nimensä vaikka Pirkko.

Hän oli sitä mieltä, että hänellä on oikeus tavata ja olla aikuinen miehensä edellisen liiton lapsille. Lapset olivat isoja teini-ikäisiä ja äiti olisi tykännyt että heidän isänsä uuden naisen ei tarvitse luoda mitään suhdetta tms. jne hänen lapsiinsa.

Pirkko oli tuohtunut, koska hän on kuitenkin näiden teinien isän kanssa naimisissa.

Pirkolla oli itselläänkin edellisestä liitosta lapsia, jotka asui hänen luonaan ja tapasivat isäänsä säännöllisesti.

Lasten isällä oli uusi kumppani, joku Naikkonen.

Sittne kerran sieltä Naikkonen laittoi viestiä, että pitäisiköhän Pirkon lasta käyttää lääkärillä veriarvoja tarkistuttaa, ettei vaan olisi anemiaa kun lapsi on niin kalpea ja väsynyt ym ym jne

Pirkko hermostui: joku halvatun Naikkonen tulee puuttumaan hänen vanhemmuuteensa ja äitiyteensä, hän osaa kyllä teininsä viedä lääkäriin ja ruokavalio ei ainakaan ole ns. huono kun hän itse on ravitsemusalan asiantuntija ja lapset saavat joka pv sitä ja tätä ja tuota.. Asia ei kuulu pätkän vertaa kellekään Naikkoselle.... ja niin edelleen.

Että näin me naiset toimimme.

Vierailija
15/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton tuo nyxä! ei hänen pitäisi puuttua asiaan mitenkään! kapallinen hermoja sulle aapee! ymmärrän vallan hyvin,kuinka tuollanen on ärsyttävää!

joka vastas itselleen.

Vierailija
16/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä takamus ja kintut muuten paleltuisi kun monta kilometriä kävelee pakkasessa. Kaikilla ei katsokaas ole autoa käytössä.

Vierailija
17/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä takamus ja kintut muuten paleltuisi kun monta kilometriä kävelee pakkasessa. Kaikilla ei katsokaas ole autoa käytössä.

Kiitos kun valaisit tilannettasi!

Vierailija
18/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole se, joka määrää isän uusperheen säännöt. Jos ap ei ole pakottanut teiniänsä laittamaan toppahousuja kauppaan, näin tehdään ap:n talossa. Isän talossa voi olla eri säännöt. Ihannetilannehan olisi, jos ne säännöt voisivat olla yhteneväiset, mutta eihän tuo nyt niin mene, että lähiäiti kasvattaa ja opettaa ja pakottaa, ja isän uusperhe vaan tiedottaa, missä asioissa pitää taas kasvattaa. Kyllä se on tottakai niin, että uusperhe kasvattaa ja pakottaa ihan itse eikä itke ap:lle, miten on vaikeaa.

Niin, ja se äitipuoli ei ole teinin kasvattaja missään nimessä. Tekisin selväksi kyllä, että teinillä on kaksi vanhempaa, jotka neuvottelevat asioista, ja arvon äitipuoli astuu takavasemmalle. Voisinpa ihan ottaa yhteyttä lastenvalvojaankin, kun isän kanssa ei voi sopia mitään, kun aina tulee kiukkuinen soitto äitipuolelta, jolla ei pitäisi olla mitään asiaa teinin asioiden hoitoon. Jos isä on todella niin lapanen, että ei osaa teinille sääntöjä sanella, niin ehkä olisi parempi, kun teini sanoisi isälle pari sääntöä. :D

Ap, pieni neuvo. Älä kommunikoi exän nyxän kanssa. Sano, että kommunikoit lapsesi kasvatuksesta ja asioista VAIN ja PELKÄSTÄÄN lapsen isän kanssa tai otat yhteyttä lastenvalvojaan, kun isä ei hoida isän velvollisuuksiaan. Exän nyxät eivät näitä asioita hoida virallisestikaan, ei tarvitse sitten epävirallisestikaan. Jos exä ei kykene suoraan kommunikointiin, niin aina on tekstiviestit ja sähköpostit olemassa. On kyllä aika tossukka mies!

Vierailija
19/19 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt menee? Pitääkö äitipuolen ottaa lapsen "omakseen" ja olla aikuinen heidän elämässään vai olla kuin lapsia ei olisi olemassa? Ei välittämistä ole ilman puuttumista aikuisten ja lasten suhteessa. Sinusta siis on ok, että äitipuoli ei välitä, on etäinen ja ihan sama, vaikka lapset vetäisi överit viinasta, kun katselee vaan muualle?

Kyllä ne asiat uusperheessä kuuluu äitipuolellekin. Äitipuoli on hyvässä ja pahassa lasten perheenjäsen. Tottakai kasvatuksen päävastuu on isällä, mutta äitipuolella on OIKEUS JA VELVOLLISUUS sanella myös säännöt omassa kodissaan siinä kuin isällä. Olisihan se tilanne ihan järjetön, jossa ihminen joutuisi ottamaan lapsia kylään ilman mitään oikeutta puuttua mihinkään. Laskut ja ruuat toki voi ostaa ja kokata ne ruuat pöytään...

Mutta mitä ap:n tapaukseen tulee, niin ihme vatipää tuo äitipuoli. Ei meilläkään tarvi enää 7-vuotiaan laittaa toppahousuja kauppareissulle, jos on farkkujen alla pitkikset tai sukkikset. Saati teinien...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi