sterilisaatio ja seksi
Kun sterilisaatio oli todettu varmaksi (naisella tai miehellä).
Miten kävi seksielämänne?
Meillä minulle (nainen) tehtiin sterilisaatio jota olimme jo vuosia harkinneet. Ja kaikki on muuten hyvin, mutta luulin että mieheni olisi onnellinen saadessaan "paljasta" ilman kondomia.
Mutta ei olla vielä ollenkaan kokeiltu, koska mies on ollut väsynyt...
Luulin että hän olisi käynyt kuin sika limppuun, mutta ei näköjään. Minä kyllä haluaisin ja yritin tehdä aloitettakin. Kai sitten viikonlopuna, ehkä.
No, tiedän että jaksan kyllä odottaa. Olen vain hiukan pettynyt.
Kommentit (3)
Muuten kyllä sanoisin että suhteemme on todella hyvä.
Meillä on kivaa yhdessä. Ja seksielämä on muuten kiihkeää ja seksiä on säännölliseti.Suukottelua ja hellyyttä.
Ehkäpä annan hänelle aikaa..
Ja unohdan omat haluni, ja odottelen. Luulin vain että ei mies voi vastustaa tilaisuutta. mutta näköjään voi. Eli taitaa olla kyse omista odotuksistani. Jotka oli liian korkeat.
Sterilisaatio parantaa kyllä melko varmasti seksielämää (jos ei ole muita seksiongelmia kuten ap:n parisuhteessa ilmeisesti on).
Eikä kysymys ole niinkään siitä että saa rakastella "paljaalla", vaan siitä että voi rakastella aina kun siltä tuntuu ilman että tarvitsee murehtia raskaaksi tuloa, joka kuitenkin aina vaivaa alitajunnassa silloinkin kun on käyttänyt ehkäisyä.
Ainakin meidän parisuhteessamme seksi on parasta ikinä viimeisen lapsen synnyttyä tehdyn sterilisaation jälkeen. Ei se nyt tietenkään heti räjähtänyt kukkaan kun ensimmäinen vuosi pikkuvauvan kanssa on kuitenkin aika rankka, mutta nyt kun "vauva" on jo 4 v ja sterilisaatiostakin on yhtä monta vuotta, emme kyllä enää vaihtaisi tätä tilannetta kondomien ja pillerien kanssa pelailemiseen.
Mies vm. 1972
ja rakastelu on tosiaan ihanaa ja huoletonta ilman raskauden pelkoa. Meillä neljä ihanaa lasta.