Järkyn runsas valkovuoto?
Onko muilla samaa vaivaa? Minun täytyisi käytännössä joka päivä ja koko ajan käyttää pikkuhousunsuojaa, mutta en halua, koska estäähän se ilman kiertämistä ja tavallaan lisää valkuovuotoa. Vaihdan siis 2-3 pikkarit päivässä, koska en kestä tuota limaa housuissani. Vuoto ei haise eikä ole kokkareista, ja sitä on tullut läpi elämäni n. 10-vuotiaasta asti. Joka päivä oikein tunnen, miten taas holahtaa pikkulusikallinen tavaraa housuun, ja sitten onkin kiva tunne esim. istua puolet luennosta housut märkänä. Onko tuohon mitään vähennyskonstia, kun tuo on "ihana" kropan ominaisuus eikä mikään hiiva tmv? En kestä enää!
Kommentit (7)
että on edes kohtalotovereita, kun mitään muuta ei ole. -ap-
inhoan pikkuhousunsuojia ja myös limaisia pöksyjä eli taitan aina vessassa käydessäni "siteen" vessapaperista.
ja käytän kyllä ph-suojia esim. töissä ja treeneissä, koska minusta ne eivät lisää sitä yhtään. Kotona ei käytä. Olen kokeillut olla välillä kokonaan ilman, eikä valkovuodon määrässä ole ollut mitään muutosta.
karkaile mihin sattuu?
käytän aina tiukkoja pillifarkkuja
Ja varsinki nyt raskaana ollessa. Hulahtelee mullaki niitä pikkulusikallisia. Normaalisti ei tarvi pikkuhousunsuojaa käyttää, mutta nyt olen siihenkin joutunut turvautumaan. En myöskään tykkää käyttää niitä.
Ällöttävää!!
joka vain lisäänty lapsen saannin jälkeen. Eikä ole ikänä ollut hiivaa tai muita tulehduksia. Itse myös lopetin pikkuhousunsuojien käytön ja pikkarit täytyy vaihtaa 2-4 kertaa päivässä.