Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla menee kauneudehoitoon per vuosi?

Vierailija
27.01.2011 |

onko mielestäsi paljon?

Mulla about 500€ ja on vähän liikaa kun sen kerralla maksan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa meikata, joten meikkaukseni sisältää meikkipuuterin ja kulmakynän tuomaan jotain ilmettä, kun en muuten meikkaa silmiäni. Ei siis mene montaa kymppiä vuodessa naamaan.

Hiukset käyn leikkauttamassa pari-kolme kertaa vuodessa, joskus otan raitojakin. Hoitotuotteita en pahemmin käytä, rullat vaan melkein kuiviin hiuksiin, joskus ensin hiusvettä, joskus lakkaa lopuksi.

Kauneudenhoidossa olen siis noviisi, mutta jos kysytte paljonko käytän rahaa vaatteisiin...

Joku voi tietenkin ajatella, että kivat vaatteet menee ihan hukkaan kun naama on mitä on (en ole täydellinen persikkaposki enkä enää nuori) mutta en halua olla meikkinaama. Ei ole mun juttu.

Vierailija
2/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta meikit vie suuren osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla enkä kosmetologilla. Kasvot pesen marseille-saippualla, menisköhän siihen 2,5 e/vuosi? Saatan ostella välillä kalliitakin utotteita, mutta yleensä ne kestävät pitkään, sillä vaikka meikkaan päivittäin en käytä kuin muutamaa tuotetta.

Äitini on lisäksi kosmetiikkahullu, saan häneltä aina kaikenlaisia shampoita yms.

Jos joku arvio on pakko heittää, niin ehkä 150-300 e. Ei paha jos sen jakaa kuukausittaiseksi.

Vierailija
4/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen kauneudenhoidon voi maksaa kerralla? Käytkö kenties kerran vuodessa kampaaja-kosmetologilla, jolta ostat kaikki tarvitsemasi tuotteet?

Minulla menee ehkä samat 500 e - hiusten leikkuu joka toinen kuukausi, silloin tällöin kotiväriä, perustuotteet pesuun ja ihonhoitoon, muutama meikkituote. Ei ole minusta paljon; ei ainakaan omaa budjettiani rasita.

Vierailija
5/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 -vuotias nainen.

Kampaajakäynnit (monivärjäys+leikkaus pitkiin hiuksiin) noin 65 €/kerta x 5 krt/vuosi = 330 €

Meikit ja naamarasvat, noin 70 €/vuosi

Shampoot, hoitoaineet ja pesuaineet, noin 60 €/vuosi

Eli noin 460 €/vuosi.

Vierailija
6/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se marseillesaippua on?

Vierailija
7/43 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se marseillesaippua on?

Vierailija
8/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne meikkaa, joskus käyn kampaajalla, kerran parissa vuodessa.

Vierailija
9/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamokulut?

Kosmetologilla käynnit?

Meikit?

Ihonhoito?

Itse en ainakaan selviä "kertamaksulla". Kampaamoon menee aina 100-150e sisältäen hoitotuotteet, montakohan kertaa käyn vuodessa 6-8...Kosmetologilla käynnit 60-200 (6-8 x vuosi) riippuen mitä tehdään...Meikit ja ihonhoito ehkä 1000e/vuosi

Vierailija
10/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammasharja ja tahna 20€(?)/vuosi

shampoo & hoitoaine & saippua 40€(?)/vuosi

satunnaiset pompulat, hiusharjat yms. 5-10€/vuosi

muuta en keksi, paitsi osuus vesilaskusta.

Vierailija
11/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä mitään hammastahnoja, koska nehän on hygienianhoito tuotteita etupäässä.

ap.

Vierailija
12/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa. En käy kampaajalla (leikkaan itse hiukset) enkä muillakaan ammattilaisilla hoidattamassa itseäni. Meikkaan yksinkertaisesti (vähän rajausta ja ripsiväriä), enkä osta mitään erikoisia rasvoja. Tällä hetkellä rasvaan naamani kookosöljyllä, sen olen havainnut hyväksi. Käytän suihkun jälkeen myös kasvovettä ennen rasvaamista. Kuorinta-aineet löytyvät ruokakaapista, joten eivät nekään paljoa maksa.

Vierailija
13/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee tosi paljon pienestä palkasta. Mutta huoliteltu olemus on minulle tärkeätä.

Vierailija
14/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 800-1000 euroa.

Vierailija
15/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla kerran kuussa, samoin kulmien muotoilussa. Ihonhoito n. 4 krt vuodessa. Meikkejä, rasvoja, hiustenhoitotuotteita ostan silloin kun tarvitsen.

Vierailija
16/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa yleensä 50 euroa ja risat. Siihen päälle hiustenhoitotuotteet. Muutama ripsiväri ja pari huulipunaa vuodessa (kulmat on pigmentoitu). Kasvojenpesuaine, silmänympärysvoiteet ja päivä- sekä yövoide. Kynsilakkaa muutama pullo + kynsilakan poistoainetta. Pari pulloa hajuvettä. Mitähän noista nyt tulisi? Ei kovin paljon. Ehkä vähän yli 500 euroa.

Vierailija
17/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erioilia joku 7 purkkia vuodessa, huulirasvaa, geeliä saman verran, puuteri kerran vuodessa ja ripsari kahdessa, kampaajalle kerran kahdessa kuussa 20 euroa. Kuorintavoidetta silloin tällöin, saippuaa, shampoota ja hoitoainetta normaalit määrät.

Alle sata euroa reilusti.

Vierailija
18/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat homssusia. En tarkoita että pitäisi olla tällättynä mutta sellianen siisti, kauniisti meikattu olemus on miellyttävämpää katella kuin naturell.

t. mies.

Vierailija
19/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen se on näköistäkin sitten katukuvassa naiset ovat homssusia. En tarkoita että pitäisi olla tällättynä mutta sellianen siisti, kauniisti meikattu olemus on miellyttävämpää katella kuin naturell.

t. mies.

on vain sun yksittäinen mielipide. Ei tuo "t: mies" tee mitenkään sun lausunnosta sen todempaa kuin muidenkaan makuasiat.

T: nainen

Vierailija
20/43 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat homssusia. En tarkoita että pitäisi olla tällättynä mutta sellianen siisti, kauniisti meikattu olemus on miellyttävämpää katella kuin naturell.

t. mies.

kaljamahaiselle puolikaljulle suomalaismiehelle, joka kulkee virttyneissä verkkareissa ja linttaan astutuissa vanhoissa purjehduskengissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi