Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä paljastui uusia asioita vielä 1,5 vuoden jälkeen.

Vierailija
27.01.2011 |

Sain tietää, että mies on ollut suhteessa, kun ollaan aloitettu meidän suhdetta ja seurusteltu muutamia viikkoja. Aiemmin on valehdellut minulle tämän suhteen ajankohdan.

Nyt en oikein tiedä kuinka suhtautuisin tähän asiaan. Olen raskaana viimeisellä kolmanneksella ja minusta tuntuu etten luota mieheeni enää. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen sä olet? :0

Vierailija
2/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuu vielä 15:n vuoden jälkeenkin. Ja varmasti myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä paljastuu uusia asioita vielä 20 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
4/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, taisin olla jo aikaisemminkin. Mulle on ollut aina tärkeetä puhuminen, sitä kauttaa selviää hyvin paljon toisesta ihmisestä. Mun mies seurusteli myös toisen naisen kanssa, kun tapas mut. Laittoi tosin poikki ennen kuin me alettiin seurustelemaan.

Vierailija
5/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kommentit ei kyllä auta mua tässä tilanteessa yhtään.

Ap

Vierailija
6/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Keskittykää nyt uuteen tulokkaaseenne, äläkääkä tehkö numero tuollaisesta! Oikeasti!

Vierailija
7/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, että melkoinen lööperinpuhuja tuo on. Sen tajusin myös ollessani jo raskaana, että se siitä. Nyt on 3 lasta ja ukko edelleen vähäpuheinen ja tuskin aina 100% rehellinenkään. En jaksa päätäni vaivata, kunhan arki sujuu.

Vierailija
8/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitahan nyt rentoutua ja keskittyä tulokkaaseen :)

Vierailija
9/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkienkin aikojen päästä. Mutta minusta vaan tuntuu pahalta, että mies on viritellyt toistakin uutta suhdetta samaan aikaan kun alettiin seurustelemaan ja vaikka ollaan tästä naisesta aiemmin juteltu niin on aina sanonut, että se seurustelu oli jo loppu paljon ennen meitä.

Ap

Vierailija
10/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kommentit ei kyllä auta mua tässä tilanteessa yhtään. Ap

oikeesti aika hassua ajatella että tuntee toisen läpikotaisin 1,5 vuoden perusteella? :D

ja mitä sillä on merkitystä ? mies on sinun kanssasi, on valinnut sinut? ole onnellinen! sun raskaushormonit vaan temppuilee! :)

Vierailija
11/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et nyt vaan kääntäisi tuota voitoksesi; jos siis jotain toistakin "viritystä" miehelläsi aikoinaan oli niin miksi TE nyt olette yhdessä? No siksi koska sinä ns. voitit kisan.... ;)

Vierailija
12/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet saattaa treffailla useampaa, vasta kun oikeasti kiinnostuu toisesta ja suhde alkaa näyttää kehittyvän, luovutaan treffikavereista. Jos treffailisi aina vain yhtä kerrallaan niin saattaisi "turhan takia" menettää mahdollisuuden tutustua oikeasti mahdollisiin kumppaneihin. Treffailu on tapailua, yhteydenpitoa, kevyttä.

Kun olette tavanneet, ette ole vielä olleet "pari" vaan olette tutustuneet toisiinne. Tuolloin olet olet todennäköisesti ollut hänelle yksi ihminen muiden joukossa, ennen kuin sinusta tuli Hänen Naisensa. Tämä on täysin normaalia, harva heittäytyy täysin suhteeseen ensimmäisten viikkojen aikana. Ole onnellinen siitä mitä teillä on, älä murehdi suhteen alkuaikoja jolloin varsinaista suhdetta ei varmaan varsinaisesti vielä edes ollut. :) Sina olet lunastanut oman erityisen merkityksesi ja asemasi miehen elämässä kyllä, samoin kuin hän sinun. Nämä harvoin tapahtuvat heti ensiviikoilla. Miehesi ei ole kertonut sinulle koska ei luultavasti halunnut pahoittaa mieltäsi, eikä koe että tuolla asialla olisi ollut jälkikäteen mitään merkitystä Luottamuksellinen suhde kaipaa pienen tutustumisen. :)

Onnea raskauteen ja kaikkea hyvää teille!

Vierailija
13/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy unohtaa tuo ja keskittyä tosiaan tähän pieneen. :) Mies on muutoin ihana ja on ottanut ihanasti huomioon myös minun edellisestä suhteesta olevat lapset.

Kiitos, kun sain purkaa mieltäni. Nyt ajatuksetkin tuntuu jo selkeämmiltä. :)

Vierailija
14/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestäpä se luottamus sitten menee! :D

anna olla.

Vierailija
15/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan valitsi sinut, vaikka olisi ollut vientiä muuallekin samaan aikaan. On sinussa siis jotain. :) Mies siis valitsi sinut, vaikka sinulla on lapsia edellisestä liitosta, sekin lisää suhteenne arvoa. Minä tiedän sen, minulla nimittäin on mies, jolla on lapsia edellisestä liitosta. :) Ei nimittäin ole itsestään selvää, että uskaltautuu suhteeseen lapsellisen ihmisen kanssa.

Onnea odotukseen! :)

Vierailija
16/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ole itsekään kaikkia alkuvaiheen hommeleita ihan totuudenmukaisesti tullu kerrottua, saati matkan varrella oiottua. Halusi tietenkin tehdä suhun vaikutuksen sillon alussa. Olisitko alkanut seurustelemaan miehen kanssa, jolla on toinen suhde menossa. Ei toi nyt niin kamala synti ole, päättyihän se toinen suhde sitten kuitenkin. Nauttikaa nyt tulevasta vauvastanne ja kääntäkää katse eteenpäin!

Vierailija
17/17 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kyseessä on ollut "pari viikkoa" ja tilanteessa, jossa eri ihmisillä voi olla eri käsitys siitä, että seurustellaanko tosissaan niin ei maksa vaivaa. Näyttää kyllä vahvasti siltä, että mies on omasta näkökulmastaan ryhtynyt seurustelmaan sen 2 viikkoa myöhemmin ja hoitanut tilanteen niin, että seurustelee tosissaan vain yhden naisen kanssa kerrallaan.

Mutta jos ei luota niin sitten ei luota, ei siihen järkiperusteet auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän