Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tunnetko lottovoittajia (yli 1000 euron)? Mitä tekivät rahoillaan?

Vierailija
18.02.2011 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu voitti hieman reilu miljoona euroa. Osti ainakin vanhemmilleen talon, ilmeisesti myös omalle perheelleen. Muutoin en tiedä, mitä mahtoi rahoillaan tehdä.

Vierailija
2/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin miehen kanssa etelän matka, tosin matka oli jo varattu ennen voittoa ja loput rahat syötiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan yhden Kenossa voittaneen, nimittäin itseni :) Voitin viisi tuhatta euroa tuossa pari vuotta sitten. Rahat on säästössä.

Vierailija
4/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osti uuden auton, ja jakoi rahaa vuosittain lapsilleen niin paljo kun verottomana saa kerralla vuodessa antaa. Sama sai vielä toisenkin potin myöhemmin ja taas osti auton ja jakoi rahaa lapsilleen.

Yks maksoi talolainen pois ja osti moottoripyörän ja sitten makas kotona vuoden (otti vapaata töistä).

Nyt sitte on plus miinus nollilla molemmat tapaukset.

Vierailija
5/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppasopimuksen voi tehdä voiton jälkeenkin, ennenkuin lunastaa sen. Siinä voi määritellä jokaisen osallistujan osuuden esim.lapset 1/4 osa, mies 1/2 osa jne. ei tarvitse maksaa mitään lahjaveroja.

Vierailija
6/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12000 euroa. Maksoivat miehen opintolainan pois, laskuja pois ja vuokraa eteenpäin. Uusi telkkari ilmesty ja loput taisivat mennä lapsen säästätilille.

Vierailija
7/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden, voitti 3 milj. Osti talon, ravintolan, kuntosalin, osakkeita, matkusteli, antoi lapsilleen. Osti autoa auton perään. Tietojeni mukaan kaikki on mennyt, tai näin huhu kertoo.

Vierailija
8/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan sen kimppasopimuksen tekee ennen voiton lunastamista. Minulla on kimppakeno veljen ja äidin kanssa

Vierailija
9/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan tilille. Silloin ei varmaan voi?

Vierailija
10/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sulla on kirjallinen sopimus kimppapelistä, niin miksei, täytyykin kysyä.

Vierailija
11/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kimppapeli sitten tarkoittaa? Minä olen luullut, että se on sellainen systeemi, että kaikki saa sen lottolapun, johon on merkattu se oma osuus. Ei kai niitä kuponkeja jälkikäteen voi muuttaa?

Vierailija
12/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kerrot kimppapeliin osallistujien nimet. Minä olen merkannut kuponkiin nimet ja veikkauksen myyjä sanoi, että se pätee. Kysyin jo tuota kimppasopimusta veikkauksesta erikseen, saas nähdä mitä vastaavat. jos minä voittaisin, niin haluasin kyllä antaa läheisillenikin rahaa.

Vierailija
13/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.veikkaus.fi/fi/useinkysyttya?contentid=UKK_PORUKKAPELAAMINEN eli voit tehdä tuollaisen sopimuksen itse, eikä tarvitse lahjaveroja maksella;)

Vierailija
14/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä sopimuksen? Onko se joku veikkauksen sopimuspohja, vai joku itse tekaistu asiakirja? Olen luullut, että ne kupongit ovat henkilökohtaisia ja että vain yksi ihminen voi lunastaa voiton yhdellä kupongilla?

Vierailija
15/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa linkki, teet siis itse sopimuksen, jossa lukee osallistujien nimet ja peliosuus.

Vierailija
16/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sit osaa edes linkittää, mut tajusit varmaan pointin

Vierailija
17/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne voi noin vain kirjoittaa perheenjäsenten nimiä. Porukkapelaaminen tarkoittaa sitä, että porukalla pelataan.

Jos joku ei ole osallistunut peliin millään tavalla, ei se nimi paperissa oikeuta lahjaverottomaan tulonjakoon.

Jos olen väärässä, näyttäkää se mulle jollain virallisella kirjoituksella, ei mutukirjoittelulla.

Vierailija
18/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli uutta. Mutta alaikäisiä lapsia tuo ei kai koske.

Vierailija
19/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa mummit, kummit ja serkutkin rahaa, tarvis vaan voittaa jotain.

Vierailija
20/35 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että joku voittajista tulee sanomaan, hei, en mä ole mitään maksanut, en voi voittaakaan??!! Tuo veikkauksen myyjä sanoi, että sopimuksen voi tehdä voiton jälkeenkin, kunhan se on mukana, kun lunastaa potin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan