Kaverini on mielestään kiusattu
Aina kun vietämme yhteisiä iltoja tämä kaverini on kahdestaan tosi kiva, mutta jos paikalle tulee joku muu, hänestä tulee ihan tuppisuu. Jos juttelen tälle toiselle, hän vetäytyy syrjään, mutten kohteliaisuuttani viitsi lakata juttelemasta sille kolmannelle osapuolelle.
Hän on myös kiinnostunut yhdestä työkaveristaan, johon olen tutustunut hänen kauttaan. Kun vietämme aikaa kolmistaan, hän ujosti jättäytyy taustalle sillä minä myös pidän miehestä, ja mies selvästi on vapautuneempi minun seurassani.
Nyt vietimme taas (melko kostean) illan yhdessä, ja mies puhui vain minulle ja flirttailimme, kaverini veti kesken illan viltin päälleen ja sanoi menevänsä nukkumaan, ihan selvästi koska häntä harmitti miehen minuun kohdistama huomio.
Kotiin lähdettyäni sain häneltä vihaisen viestin siitä että kiusaan häntä ja vien häneltä sen ainoan miehen jota hän on rakastanut. Pitäisikö minun muka luopua miehestä? Olen sitäpaitsi hyvännäköinen ja korkeasti koulutettu, hän on vain hiljainen hissukka. Mielestäni olen ansainnut miehen huomion, jos hän ei sitä kerta itse ymmärrä ottaa.
Kommentit (28)
Etkö voi jutella samalla myös hänelle, kysellä ja huomioida häntäkin?
Ap haluaa vain kilpailla kaverin kanssa ja flirttailla kaverin miehelle.
niimpä.
Kyllä apn touhu kuulostaa vähän kiusaamiselta. Yritä ottaa muutkin ihmiset huomioon, vaikka oletkin fiksu, kypsä, korkeasti koulutettu, hyvännäköinen ja ties mitä
Mutta entä jos kaveri ei itse edes osallistu keskusteluun, kun on niin hissukka. En voi häntä puhumaan pakottaa.
Mutta entä jos kaveri ei itse edes osallistu keskusteluun, kun on niin hissukka. En voi häntä puhumaan pakottaa.
ja sekö oikeuttaa viemään hänen miehen? maailma on miehiä pullollaan, onko pakko iskeä juuri kaverin rakastettu??
Kotiin lähdettyäni sain häneltä vihaisen viestin siitä että kiusaan häntä ja vien häneltä sen ainoan miehen jota hän on rakastanut. .
ainut mies siis jota rakastanut. eikö se riitä perusteeksi sille, ettet kajoisi mieheen? vai eikö kaveruutenne merkkaa mitään?
En usko että hänellä edes riittäisi rahkeet kyseisen miehen mielenkiinnon saamiseen. Kaverini on sellainen hiljainen taiteilijatyyppi, ihan kivannäköinen mutta ei hän ole tähänkään mennessä tehnyt yhtäkään suorasukaista aloitetta tämän kyseisen miehen suhteen.
Minä olen paljon valmiimpi tulemaan toimeen ihmisten kanssa, jos olen kiinnostunut tästä miehestä, miksen menisi ja ottaisi, jos hän ei ole senkään vertaa valmis tekemään mitään miehen vuoksi?
En usko että hänellä edes riittäisi rahkeet kyseisen miehen mielenkiinnon saamiseen. Kaverini on sellainen hiljainen taiteilijatyyppi, ihan kivannäköinen mutta ei hän ole tähänkään mennessä tehnyt yhtäkään suorasukaista aloitetta tämän kyseisen miehen suhteen.
Minä olen paljon valmiimpi tulemaan toimeen ihmisten kanssa, jos olen kiinnostunut tästä miehestä, miksen menisi ja ottaisi, jos hän ei ole senkään vertaa valmis tekemään mitään miehen vuoksi?
Nappaa kiinni vaan, saat miehen hetkeksi ja menetät kaverin.
tappelemaan näin. Ne tietää, että kyse olis vaan pikkuseikkailusta. Jos olis kyse tosirakkaudesta, et olis täällä meiltä neuvoja pyytämässä. Kyllä tosirakkauden tunnistaa
Sinuna unohtaisin miehen ja pitäisi kaverin
on hyvin varmasti erilainen tapa toimia miesten kanssa. Ei iske kimppuun kuin sika limppuun. Odottaa ja tunnustelee kunnes saisi mahdollista vastakaikua mieheltä. Ellei sitten ihana kaveri tule ja ala vamppaamaan miestä tämän prosessin kesken.
Skenario 1) saat miehen, luultavasti kyllästyt hetken ajan päästä kun kyseessä ei enää olekaan sinun omatuntosi pönkittäminen sen ansiosta että mies on kiinnostunut enemmän sinusta kuin kaveristasi, jolloin menetät miehen sekä kaverisi, ihan taatusti.
Skenaario 2) Et saa miestä, mutta flirttailtuasi tälle menetät ystäväsi luottamuksen, mutta koska miehet ei ole ihan niin tyhmiä kuin mitä voisi luulla, hän vaistoaa tilanteenne ja katoaa, joten ystäväsi luultavasti myös menettää miehen, siitä huolimatta että on yhä "vapaata riistaa".
Tyhmä lumppu.
mutta heillä ei ole ollut koskaan mitään, ei edes treffejä, niin ei se tarkoita, ettei ap voisi treffailla miestä tai seurustella hänen kanssaan. Eihän mies ole osoittanut ap:n kaveria kohtaan mitään erityistä kiinnostusta. Jos ap "jättäisi" miehen rauhaan, niin sehän ei tarkoita, että mies sittenkään kiinostuisi kaverista.
Tunnen tuon ap:n kaverin tyyppisiä ihmisiä. He ovat ujoja uudessa ja oudossa seurassa. Lisäksi tuntuu, etät hänellä on huono itsetunto ja hän ei ole vielä niin varma itsestään, että uskaltaisi olla oma itsensä silloin, kun ihastuksen kohde on läsnä.
Ap on tehnyt ihan oikein, kun on yrittänyt pitää ujon tyypin keskustelussa mukana, mutta ei tämä ujo tyyppi voi rajoittaa muiden sosiaalista elämää. Toisel ovat seurallisempia ja ulospäinsuuntautuneempia ja ja toiset vetäytyvämpiä. Jälkimmäiset jäävät pakostakin taka-alalle silloin, kun porukkaa on paljon.
Kyllä saattaisi minuakin vituttaa, jos olisi tuollainen "kaveri".
Itse on ujo ja hiljainen ja sitten tämä kaveria esittävä kusipää pönkittää omaa egoaan toisen kustannuksella.
Toiset nyt vain ovat luonnostaan hiljaisempia ja ujompia uudessa seurassa, ominaisuudelle ei välttämättä edes voi mitään. Eikä se todellakaan ole syy kohdella sitä ujoa tuolla tavalla. Miksi et ota kaveria mukaan keskusteluun, jos näet että hän ei uskalla itse ottaa kontaktia? Pelkäät että sitten tutustuessaan uuteen ihmiseen tämä voisi olla se sama tosi kiva kuin kahdestaan sinun kanssasi ja mies ei välttämättä enää sinua niin kiinnostavana pitäisikään? No, sitähän minäkin.
Vilkaisehan vähän peiliin.
kuulostaa siltä että Ap haluaa pönkittää omaa itsetuntoaan "kaverinsa" kustannuksella.
Ap pitää itseään kauniinpana,fiksumpana ja kaikinpuolin parempana kuin "kaverinsa".
Voisi kysyä että kummallakohan on alunperin huono itsetunto?
Ehkäpä Ap peittää sen vain kaiken ulkoisen kuoren sisään!
Ei Ap ja hänen "kaveri" ole oikeita ystävyksiä.
Ei tuollatavalla ajatella ihmisestä josta välittää.
Ap omaa narsistisia piirteitä ja todellakin kiusaa "kaveriaan"!
Surullista ja säälittävää.
Kyllä saattaisi minuakin vituttaa, jos olisi tuollainen "kaveri".
Itse on ujo ja hiljainen ja sitten tämä kaveria esittävä kusipää pönkittää omaa egoaan toisen kustannuksella.
Toiset nyt vain ovat luonnostaan hiljaisempia ja ujompia uudessa seurassa, ominaisuudelle ei välttämättä edes voi mitään. Eikä se todellakaan ole syy kohdella sitä ujoa tuolla tavalla. Miksi et ota kaveria mukaan keskusteluun, jos näet että hän ei uskalla itse ottaa kontaktia? Pelkäät että sitten tutustuessaan uuteen ihmiseen tämä voisi olla se sama tosi kiva kuin kahdestaan sinun kanssasi ja mies ei välttämättä enää sinua niin kiinnostavana pitäisikään? No, sitähän minäkin.
Vilkaisehan vähän peiliin.
minäkin ajattelen. Todellinen ystävä sitäpaitsi auttaisi kaveria saamaan sen miehen, eikä vain ämmämäisesti olisi reisilevitysvalmiudessa.
olen itse ollut samanlainen huomionhakija ajattelemattomuuttani ja huonoa itsetuntoani. Flirttailin kaikkien kanssa jne.
Sitten minulle tehtiin selväksi että varaan kaikki miehet, en edes osannut ajatella olevani oikeasti kiinnostava.
Nyt yritän parantaa tapani ja olla enemmän huomaamaton.
periaate, että toisen kiinnostuksien kanssa ei pidetä peliä saati pelehditä. Tietysti sitten varmaan olisi ok, jos kyse olisi oikeasta rakkaudesta, mutta "huvin vuoksi" ei tiettyä rajaa toisen ihastuksen kanssa ylitetä!
Itse olen sellainen kaikkien kanssa juttua löytävä, ulospäinsuuntautunut ja flirttaileva. Ap:n ilmiö voisi minullekin tapahtua hiljaisemman kaverin kanssa, koska kaveri on aluksi pidättyväisempi ja "varastaisin" helposti huomion. Mutta en tee sitä. Olen tuollaisissa tilanteissa korostetusti asiallinen. Ystävä on tärkeämpi ja en halua mielipahaa, jos itselle asia ei ole tärkeä.
Minusta ujous on hänelle vain tekosyy. En usko edelleenkään että hänestä olisi ikinä ottamaan sitä miestä, vaikka kuinka kauan antaisin hänelle aikaa. Hän on taipuvainen syyttämään muita omasta pahasta olostaan, varsinkin tilanteissa joissa ei itse saa suutaan auki (mina + toinen ystävä, joten minä olen paha koska puhun toiselle).
Miksen voisi mennä esim. miehen kanssa treffeille, jos olen meistä se, joka tämän mielenkiinnon saa?
Miksen voisi mennä esim. miehen kanssa treffeille, jos olen meistä se, joka tämän mielenkiinnon saa?
Sulle ei riitä syyksi että loukkaat kaveriasi?
Sitten vielä haukut tätä av:lla.
Jos olet niin hyvännäköinen, upea, koulutettu (maisteritutkintoosiko mies ihastui?;)jne, jne, niin eikö olisi helppoa etsiä joku muu mies?
Et ole hyvä ystävä? Kuulostaa kuin koittaist vain korottaa omaa itsetuntoasi?
Petollinne lumpukka olet. Miten ihmeesä tuollaisella on edes ystäviä?
Tai ehkä tää oli taas porvoosta.