Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla olisi miesdilemma tai oikeastaan saunadilemma uuden miehen kanssa.

Vierailija
26.01.2011 |

Eli olen yh, muutaman vuoden tässä olen viettänyt ihan sinkkuna, mitä nyt muutama treffituttavuus on ollut, joiden kanssa olen tapaillut muutaman kerran, mutta juttu ei sitten ole edennyt sen pidemmälle.

Nyt olisi kiikarissa kuitenkin todella mielenkiintoinen tapaus, jolta odotan paljon, olemme tutustuneet netissä ja tunteneet jo pitkään, oikeastaan tiedän hänestä todella paljon asioita vaikka emme ole koskaan tavanneet. Hän asuu siis kaukana, satojen kilometrien päässä.

Nyt tilanne on menossa siihen suuntaan, että vihdoin olemme tapaamassa toisiamme ja hän olisi tulossa tänne. Onko epäkohteliasta sopia tapaaminen esim. jonnekin ravintolaan ja laittaa mies yöpymään hotellissa?

Pelkään nimittäin että jos kutsun hänet kotiini, niin sitten pitäisi ehkämennä yhdessä saunaan ja olen todella epävarma omasta vartalostani tällä hetkellä :(

Reidet ovat muhkuraiset ja liian isot, maharöllykkä roikkuu ja makkaroita muutenkin liikaa :(

Toisaalta muuten kyllä tykkäisin tavata enemmän kotioloissa, tehdä ruokaa jne, avata punkkupullo ja katsella telsua yhdessä sohvalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epäkohteliasta.

Kyllä hän näkee siellä ravintolassakin, jos olet täysin räpsähtänyt.

Tällä palstalla ylipaino voi tarkoittaa viittä kilota tai kuten tyypillisemmmin Suomalaisilla naisilla, kymmeniä kiloja.

Oma vaimoni on useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Hyi helevetti !

Vierailija
2/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoonkin vaikka kuinka tuttu. Ja vaikkei olisi röllyköitäkään :) Herrasmies ehdottaisi itse hotellimajoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epäkohteliasta.

Tällä palstalla ylipaino voi tarkoittaa viittä kilota tai kuten tyypillisemmmin Suomalaisilla naisilla, kymmeniä kiloja.

kauhee elämä sulla, voimahali!

Vierailija
4/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tapaaminen nettituttavuuden kanssa kannattaa aina sopia julkiseen tilaan.. ihan vain turvallisuus syistä

Vierailija
5/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt ihmeessä jonkun pelkän saunapelon vuoksi laita miestä hotelliin yöpymään! Sitä paitsi häntä ei varmastikaan häiritse pikkumuhkurat reisissä tai muut aivan tavalliseen ihmisvartaloon kuuluvat ominaisuudet. :)

Jos oikeasti et halua saunaan yhdessä mennä, niin voithan sanoa, että muutoin saunoisit mielelläsi mutta olet juuri värjännyt tukan niin ei harmi kyllä onnistu. ;) Ja eihän se sauna mikä pakollinen juttu ole.

Tsemppiä kovasti tulevaan, hyvin se menee! :) Ihan alkoi jännittää puolestasi, hih.

Vierailija
6/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on epäkohteliasta.

Ehkä pitää ottaa käyttöön suunnitelma B ja yrittää tässä kotona tarjota niin paljon alkoholia, että mies tulisi sänkyyn ilman saunoja ja suihkuja.

Ap

Vierailija
7/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lämmitä saunaa, niin sinne ei tarvitse mennä. Mun on ainakin hankala kuvitella, että joku, joka on toisen kotona ensi kertaa alkaisi oma-aloitteisesti ehdotella, että jospa nyt Marjatta lämmittäisit meille saunan..?. Tai sitten voit kysyä mieheltä, haluaako hän saunoa ja vedota samaan hengenvetoon johonkin, esimerkiksi ruualla nautittuun viiniin, syynä siihen, että et itse aio saunoa.

Vierailija
8/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lämmitä saunaa, niin sinne ei tarvitse mennä. Mun on ainakin hankala kuvitella, että joku, joka on toisen kotona ensi kertaa alkaisi oma-aloitteisesti ehdotella, että jospa nyt Marjatta lämmittäisit meille saunan..?. Tai sitten voit kysyä mieheltä, haluaako hän saunoa ja vedota samaan hengenvetoon johonkin, esimerkiksi ruualla nautittuun viiniin, syynä siihen, että et itse aio saunoa.

Mutta joo, ehkä keksin jonkun tekosyyn, kuukautiset esim.

Muuten, teille muille: miksi ette uskaltaisi nettituttua kutsua kotiinne? Siis tarkoitan nyt henkilöä, jonka tunette todella hyvin ja pitkältä ajalta, mutta ette ole tavanneet.

Ap.

Vierailija
9/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, teille muille: miksi ette uskaltaisi nettituttua kutsua kotiinne? Siis tarkoitan nyt henkilöä, jonka tunette todella hyvin ja pitkältä ajalta, mutta ette ole tavanneet. Ap.

Vierailija
10/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saunoa, koska olet epävarma kehostasi, mutta ajattelit mennä sänkyyn? Oletko kenties keksinyt jonkun käänteentekevän tavan harrastaa seksiä vaatteet päällä?

Vierailija
11/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä ollut tapauksia että ihmisiä on huijattu ja esim joku nainen esittänyt vuosia miestä ja saanut jonkun toisen naisen rakastumaan "itseensä". Keneenkään ei kannata luottaa jos on vain netissä tavannut, eikä heti vaikka olisi livenäkin nähty.

Vierailija
12/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saunoa, koska olet epävarma kehostasi, mutta ajattelit mennä sänkyyn? Oletko kenties keksinyt jonkun käänteentekevän tavan harrastaa seksiä vaatteet päällä?

toisella on oikein varta vasten aikaa ja tilaisuus tutkia vartalo päästä varpaisiin.

Sängyssä onkin sitten jo himo päällimmäisenä mielessä.

Ap

Vierailija
13/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin antaa ymmärtää, niin varmasti ymmärtää sun varovaisuuden tässä tilanteessa ja menee mielellään hotelliin. Jos ei sen vertaa ole joustoa, niin ei ole niin hyvä tyyppi kuin luulet.

Vierailija
14/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en tajunnut, että tällaisia "peiton alla pimeässä" -tyyppejä on oikeasti olemassa :D

Mun mielestä saunassa on helpompi vähän peitellä muhkuroitaan. Siellä on hämärää ja enimmäkseen keskitytään saunomiseen ja rentoutumiseen. Seksissä taas on juuri sitä toisen vartalon tutkailemista.

Oletko ihan varma, että olet valmis sänkyyn, jos et kerran voi luonnollisesti olla miehen edessä oma, alaston itsesi? En usko, että voit nauttia seksistä noin epävarmana.

P.S. Mäkin sopisin ehdottomasti ekan tapaamisen julkiselle paikalle, vaikka takana olis miljoona sähköpostia.

Vierailija
15/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse älyä ehdottaa hotellimajoitusta, niin olkoot. Ja sen ulkonäön näkee vaatteet päälläkin.

Vierailija
16/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne sitä ihmistä vielä.Jätä ne saunat ja varsinkin seksi väliin tässä vaiheessa

Vierailija
17/20 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä missään nimessä kutsu miestä kotiisi missään vaiheessa ekalla tapaamisella, minulla on piiiiitkä kokemus nettitreffailuista ja oikeasti 99 % on aivan erilaisia mitä netitse tai puhelimitse saa kuvan. Tuskin haluat päätyä raiskatuksi tai tapetuksi ekoilla treffeillä.

Vierailija
18/20 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan uskaltaisi treffeillä käydä, jos tää kaikki pelottelu raiskauksista ja tappamisesta olisi totta.

Vierailija
19/20 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan uskaltaisi treffeillä käydä, jos tää kaikki pelottelu raiskauksista ja tappamisesta olisi totta.

näin on !

Pitää olla varovainen ja selvittää henkilöllisyys, mutta normaalin järjen kanssa pärjää pitkälle.

Vierailija
20/20 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä treffeillä uskaltaisin käydä - pointtina olikin nyt, kutsuuko uuden ihmisen suoraan kotiinsa, vai tapaako julkisessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän