Monetko pitkät housut teillä on käytössä? :D
Sitä vaan, että kuinka usein vaihtelette pitkiä housuja, jos käytte töissä: kerran viikossa/monta kertaa viikossa/kerran kuukaudessa/kerran kolmessa kuukaudessa...Onko teillä useat pitkät housut, joita vaihtelette, vai lähinnä yhdet tai kahdet, joita lähinnä käytätte? Ehkä hassu kysymys, mutta kiinnostaa vaan.
Kommentit (16)
Miten teillä on vaan esim. 3 farkut... :-0 ?
Mustia, harmaita, sinisiä ja valkoisia farkkuja yhteensä n. 25 paria. Muita housuja n. kymmenet erilaiset.
En jaksa laskea, mutta arviolta 40-50. Otin tuohon arvioon myös collegehousut ja kesähousut. Legginsejä en laskenut housuiksi.
Töissä mä pidän talviaikaan samoja housuja siihen asti, että menee pesuun eli vaihdan ehkä kerran viikossa. Toimistopäivinä ja vapaa-ajalla vaihdan kaikki vaatteet päivittäin. Ja mä käytän kyllä kaikkia vaatteita, mitä mun kaapeista löytyy eli en säilö sellaisia, mitä ei tule pidettyä.
Ei yksiäkään. Käytän vaan mekkoja. Urheiluhousuja on kolmet.
Talvella Farkut ja tweed-housut, kesällä ne samat farkut + mustat ja vaaleat puuvillahousut.
toiset on harmaat ja paksua kangasta joten ei voi pitää kesällä. Kolmannet mustat odottaa lahkeiden lyhentämistä.
Yksi housupari meni just hukkaan kun löysin takamuksesta jonkun pysyvän tahran (ei lähde pesussa). Lieköhän kuinka kauan ollut, noloa :(
Parit kolmet, joita vaihtelen muutaman päivän välin.
tai on paljon mutta vain muutamat sopivat, parit jotka voi vielä vyöllä kiristää sopivaksi ja loput aivan liian suuria...
en ole ihan ehtinyt uusia housuvarastoa laihtumisen jälkeen...
siniset ja mustat, parit työkäytössä olevat housut ja muutamat vapaa-ajanhousut... niin ja tietty verkkareita ja toppahousuja, mutta niitä ei varmaan tässä nyt haeta?!
pitää ihan laskea.. mustia "perus" housuja taitaa olla viidet vähän toisistaan erilaiset, farkkuja löytyy myös viidet. Pidän lisäksi jonkun verran legginsejä ja niitä löytyy ehkä kymmenet.lähes joka päivä vaihdan eri housut töihin, harvoin pidän kahta päivää samoja housuja putkeen.
Tummat farkut ja niitäkin pidän vaan töissä..
2 collegehousutkin on joita käytän vaan kotona..
Muuten sitten käytän legginsejä kesät talvet ja niitä löytyykin sitten varmaan sadat erilaiset :D
Olen kuvitellut, että mulla ei ole vaatekaapissa mitään, mutta taitaa siellä ainakin aiempiin vastaajiin verrattuna olla paljonkin vaihtoehtoja. Töissä käytän yksinomaan suoria housuja, joita löytyy seitsemät erilaiset, mustaa, harmaata ja parit liituraidalliset. Samoja työhousuja käytän pari päivää kerrallaan, sitten ne saavat "levähtää" kaapissa housuhengarissa roikkuen jonkin aikaa. Näin niitä ei tarvitse pestä ja silitellä kauhean usein. Vapaa-ajalle on kolmet farkut ja sitten ehkä neljät viidet kesähousut erikseen.
hankala kropan malli että minulla on työasu.
Ei ole kuin muutamat housut
Farkkuja n kymmenet, muita 7.