Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras mies sängyssä

Vierailija
26.01.2011 |

Heippa!

Saisiko täällä aikaan järkevää keskustelua..mieheni on jo vuoden päivät fantasioinut että olisin sängyssä jonkun baarista löydetyn miehen kanssa. Mies tyytyisi katselemaan kun rakastelisin miehen kanssa. Aluksi en lämmennyt ajatukselle mutta pikku hiljaa asia on alkanut kiihottaa.

Lapset hoitoon ja baariin, seuraa löydän kyllä varmasti mutta mitä mieltä muut "terveet" miehet ovat sellaisesta "kolmen" kimpasta. Mietityttää saada pakit kun ehdotankin sellaista siis baarissa..:/

Netistä en ala seuraa etsimään, ettei tule raahattua ketään hullua kotiin...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hoidat työsi, kodin kaikki kuviot (lapset, ruoka, siivous ja pyykkäys) käyt ostoksilla ja venytät samalla senttejä jotta rahat riittävät ja jotakin jää vielä säästöönkin. Pidät yllä yhteyksiä molempien sukuihin ja muistat kaikki tärkeät päivämäärät sekä tietysti osallistut kaikkeen mahdolliseen missä apua tarvitaan. Viimeinen jlauta tajuat suhteen toisen osapuolen vain haahuilevan ympäri asuntoa kuin mikäkin zombi ja ajattelevan jonkun vieraan miehen rakastelemassa kanssani!

Minun teki mieli tehdä jotakin peruuttamatonta!

Vierailija
2/57 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaimoni kanssa harrastaneet noita juttuja erilaisin versioin 34 vuotta. Vain yhdessä tapauksessa oli hankaluuksia, eikä siinäkään mitään kovin kummoista. Vaimo on nyt ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen 68-v ja vielä panee kullit seisomaan vierailta ja vanhoilta petikumppaneiltaan. Välillä on viikonlopun mittaisia gang bang -sessioita joissa ole incognito, ne ovat aina olleet parasta, elän pilvissä viikkoja jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/57 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas hupsuttelloo

Niinpä.

Vierailija
5/57 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieskavereiden kanssa jokunen vuosi sitten laivareissulla. Yökerhossa eräs nainen haki minua tanssimaan ja tanssimmekin hyvin intiimisti. Siihen liittyi aika rohkeaa hyväilyä ja koetteli kädellään myös varustustani.

Parin tanssin jälkeen nainen kysyi suoraan. haluaisinko tulla rakastelemaan häntä hyttiin siten, että hänen miehensä katselee.

Lupauduin ja nainen talutti minut heidän pöytäänsä, jossa miehensä istui. Mies kysyi, haluisinko jonkun paukun ja kävi sitten hakemassa meille juomat. He kertoivat haaveilleensa tällaisesta ja niinpä sen sitten toteutimme :-)

Kivaa oli. Kävi sitten niin, että aviomisr ei pelkästään katsellut vaan olimme oikeasti sängyssä kolmen kimpassa. Sitten toivoteltiin hyvät jatkot emmekä ole enää toisistamme kuulleet.

Vierailija
6/57 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalle, taktiikka oli aika hyvä.

Vierailija
7/57 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiihottavaa, kun vaimo imee mun kalua ja toinen mies seuraa vieressä. Laivalla se olisi helppoa järjestää. Olemme tasokas, seksikäs ja urheilullinen heteropari, joka kaipaa jotain uutta. Mökillä saunassa ollessamme joskus tulee mieleen, että voisi kutsua jonkun toisen miehen aluksi katsomaan ja kun tunnelma kuumenee, osallistumaan. Vaimoni imisi enemmän kuin mielellään vuoronperään kahta kullia. Saa tulla!

Vierailija
8/57 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pervo? Siis tykkäät ku joku panee omaasi?

Tiety jos tosissas oot ni laitahan meiliosoite julkiseksi ni löytyy niitä panoja sun vaimolle.

Arska

On se ollut haaveena ja lopulta lyhyesti kerrottuna kun vaimo suostui toimittiin näin.Vaimo suostui jos saisi sen tehdä niin että minä en ole näkemäss.Kaksi kertaa kokeiltu

Varattiin molommat omat huoneet tuolta Savonmaan ja Kainuun kylpylästä.Sitten huoneessa hieman drinkkiä ja vaimo somistautui.Kiihoittavaa oli katsella meikkaamista ja kuinka laitettiiin sukkanauha liivit nailonit hameet ja muut tykötarpeet.Sitten yökerhoon niin,että oltiin kuin eri pariskuntaa.Miehet pyöri ja tanssitti vaimoa ja lopulta sieltä löytyi tiukkalihainen pyykkilauta vatsainen nuori uros.Samalla tuli nähtyä vaimon mies maku.Sitten menivät huoneeseen nussimaan ja minä jatkoin iltaa ja kyllä teki myöhemmin tiukkaa että ei tulisi runkattua huoneessa.Seuraavana päivänä sain sitten kutsun huoneeseen ja kyllä tuntui hyvältä panna naitua pillua samalla kun vaimo kertoi lemmen yöstään.

Meille sopii tällainen kaava ja ehkä myöhemmin minä mukaan mutta aluksi näin.Tässä ei tule tutut vastaan ja vaimo saa rauhassa valita peti kumppanin.

Vierailija
9/57 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on puhunut asiasta jo pitkään. Hän on jopa ehdotellut sopivia ehdokkaita. Hän haluaa, että olisin jonkun miehen kanssa sängyssä ja tulisin sitten hänen luokseen kotiin kertomaan tapahtuneesta.

En yhtään tiedä, miten asiaan pitäisi suhtautua, kummalliselta tuntuu.

Vierailija
10/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liitossa elävä mies ja olen ehdottanut samaa omalle vaimolle, suurin ongelma meillä on se että pelkäämme että saamme jonkun hullun tai jonkun taudin tämän fantasian toteutuksesta. Mietimme myös toteuttaa sen jonkun tuntuvan kanssa, mutta toisaalta emme halua sekoittaa tähän ystävyyssuhteitamme. Vaikea tilanne riskejä on meille ollut vielä liikaa vaikka ajatus kiihottaa mielettömästi...

Vierailija
11/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liitossa elävä mies ja olen ehdottanut samaa omalle vaimolle, suurin ongelma meillä on se että pelkäämme että saamme jonkun hullun tai jonkun taudin tämän fantasian toteutuksesta. Mietimme myös toteuttaa sen jonkun tuntuvan kanssa, mutta toisaalta emme halua sekoittaa tähän ystävyyssuhteitamme. Vaikea tilanne riskejä on meille ollut vielä liikaa vaikka ajatus kiihottaa mielettömästi...

Ihannetilanteen luominen on vaikeaa, mutta palkitsee :)

N 43

Vierailija
12/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, uskon myös minä ja varmasti me sen vielä joskus toteutammekin. Kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
13/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
14/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, uskon myös minä ja varmasti me sen vielä joskus toteutammekin. Kerranhan täällä vain eletään.

Rakkauden osoituksista suurin...

Vierailija
15/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus toteutetaan tämä fantasia.

Joko niin, että vieras nai, tai sitten minä + vaimo ja vieras yhdessä.

Vaikeinta on löytää se sopiva.

Vierailija
16/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimosi etsiä sopivin, mieleisin....luota häneen :)

Vierailija
17/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 miten te olette toteuttaneet asian, olisi nimittäin mahtavaa jos se todella toimisi ja varmaankin olisi todella palkitsevaa kaikille osapuolille.

Vierailija
18/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 miten te olette toteuttaneet asian, olisi nimittäin mahtavaa jos se todella toimisi ja varmaankin olisi todella palkitsevaa kaikille osapuolille.

Vei aikaa, tutustumista, mutta palkitsee aikanaan

Vierailija
19/57 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on kunnossa ja mies ei ala mustasukkaiseksi, niin suosittelen. 10 vuotta kesti ennenkuin uskallettiin kokeilla, mutta kannatti.

Jos on häivähdyskin mustasukkaisuutta, niin lopettakaa siihen.

Vierailija
20/57 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä miehet tosiaan häiritse, jos toisella on huomattavasti isompi kuin teillä??? Itselläni sen ainoan kerran, kun tätä olen kokeillut kävi juuri näin enkä todellakaan pystynyt mihinkään kun näin, miten naiseni innostui toisen miehen omaani kaksi kertaa isommasta.