Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras mies sängyssä

Vierailija
26.01.2011 |

Heippa!

Saisiko täällä aikaan järkevää keskustelua..mieheni on jo vuoden päivät fantasioinut että olisin sängyssä jonkun baarista löydetyn miehen kanssa. Mies tyytyisi katselemaan kun rakastelisin miehen kanssa. Aluksi en lämmennyt ajatukselle mutta pikku hiljaa asia on alkanut kiihottaa.

Lapset hoitoon ja baariin, seuraa löydän kyllä varmasti mutta mitä mieltä muut "terveet" miehet ovat sellaisesta "kolmen" kimpasta. Mietityttää saada pakit kun ehdotankin sellaista siis baarissa..:/

Netistä en ala seuraa etsimään, ettei tule raahattua ketään hullua kotiin...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan mies aika kiimaisena kun kuiskin korvaan "Teemun" nimeä ja miten hyvin Teemu rakasteleekaan minua...:) Livenä toteutus on vaan hankalaa, alkaa jo itseäkin harmittaa..:)

Vierailija
42/57 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotti kun vieras nai vaimoani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen vaimoni saisi varmasti orkun, kun kaksi miestä hyväilisi isoja hinkkejä...

Vierailija
44/57 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani nussi kaverini

Vierailija
45/57 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on järjestetty ettei katselijoita ole vaan pelkkiä osanottajia me hommataan kavereista kolmanneksi ja neljänneksi olemme täysin heteroja joten täysi huomio ja toiminta keskittyy vaimoani kohden vaimoni mukaan käsien paljous hyväilyssä on parasta ja kiihoittaa äärimmäisen paljon mutta nauttii myös naimisesta kaikkien osallistujien kanssa olemme käyneet minun kaverit joitakin työkavereita ja yllätys henkilöitä suunnittelematta minun lapsuudenystävä on ollut mukana koko 23 vuotta oli myös hotellissa viettämämme hääyön samassa sängyssä mukana.

Onnellisesti Aviossa

Vierailija
46/57 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy iso kyrpäinen mies nussimassa vaimoa 1-2 x kk ja vaimo nauttii siitä suunnattomasti. Antaa peppuakin vieraalle. Minusta on kiihoittavaa katsella kun iso kyrpä nai vaimoa ja uppoaa hänen märkään pilluunsa yhä uudestaan. Vaimo oli ensin ehdotusta vastaan, mutta eka kerran jälkeen ei muuta haluis tehdäkkään kuin nussia ison kyrvän kanssa. Minä saan katsella kun vaimo nauttii. Sopii meille hyvin.

Vierailija
47/57 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
48/57 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy iso kyrpäinen mies nussimassa vaimoa 1-2 x kk ja vaimo nauttii siitä suunnattomasti. Antaa peppuakin vieraalle. Minusta on kiihoittavaa katsella kun iso kyrpä nai vaimoa ja uppoaa hänen märkään pilluunsa yhä uudestaan. Vaimo oli ensin ehdotusta vastaan, mutta eka kerran jälkeen ei muuta haluis tehdäkkään kuin nussia ison kyrvän kanssa. Minä saan katsella kun vaimo nauttii. Sopii meille hyvin.

itseä ajatuksessa häiritsee se että vieras mies saa vaimolleni aikaan parempaa seksiä kuin itse ja tulisi alemmuuskompleksi ja osaksi mustasukkaisuus 

Vierailija
49/57 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyvä toinen ketju, jossa hyvää pohdintaa

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…

Vierailija
50/57 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on vaimo haaveeni toteuttanut vieraan kanssa ja se kerta ei minulta unohdu koskaan. Kokemus on ylivoimaisesti kiihottavin, mitä kohdalleni on koskaan sattunut. Kaikkien kannalta onnistunut sovittu tapaaminen. Enkä ollut edes katsomassa.

Vierailija
51/57 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo, kun kerroin että voi mennä vieraan matkaan, oli pöyristynyt ehdotuksesta. Usean vuoden pehmittelyn jälkeen suostui lopulta. Vaimo saa yleensä ravitoloissa aika hyvin huomiota vierailta miehiltä, mutta oli minun seurassa vaivaantunut, kun ehdotin että nyt siitä nappaat haluamasi miehen ja lähdet jatkoille. Mutta sitten lopulta kaverin kanssa mummotunnelissa ollessaan tutustui vieraaseen ja lähti tämän matkaan. (On paljon vapautuneempi, seurallisempi ja flirttaileva kun en ole mukana.) Aivan mahtava tunne kun tuli vasta aamulla kotiin. Lisäksi kiusoitteli, eikä kertonut yksityiskohtia. Vaimo käy eoäsäännöllisesti ulkona ja hieman tilaisuuden ja ajankohdan mukaan tekee näitä yön yli retkiä. Seuraava on ehkä taas elokuun lopulla laivalla, yes!

Vierailija
52/57 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Vaimo

Olen jo jonkun vuoden toivonut vaimoni tekevän samaa . Ehkä se kohta toteutuu. Kiihottava ajatus,

mun keho tärisee kiimasta , on huumaava tunne.

Vierailija
53/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo käy niin sanotusti ulkona noin 1-2 kertaa kuussa yleinsä meidän tuttujen miesten kanssa ja tulee aamulla kotiin se on ihanaa

Niin voishan se jäädä sille tiellekin 

Vierailija
54/57 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran katsonut kun kaveri panee vaimoani. Kyseessä kuitenkin normaali vaimo jota suurimmaksi osaksi ei kiinnosta minkäänlainen seksi. Hassu nähdä miten sellainenkin nainen silloin tällöin tekee ihan mitä tahansa.

Meillä vaimo on myös normaali eikä seksi ole koskaan mielessä. On hassua miten sellainen nainen krapulassa on niin vapaamielinen, kaverin kanssa pantu muutamana aamuna. 

Vierailija
55/57 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä miehet tosiaan häiritse, jos toisella on huomattavasti isompi kuin teillä??? Itselläni sen ainoan kerran, kun tätä olen kokeillut kävi juuri näin enkä todellakaan pystynyt mihinkään kun näin, miten naiseni innostui toisen miehen omaani kaksi kertaa isommasta.

Tämä se olisikin huippua, saisi tuntea itsensä kunnolla pienimunaiseksi ja näkisi miten vaimo saa kunnon kalua.

Vierailija
56/57 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuosia aikaa , vaimoni oli silloin 38 vuotta . Silloin minä olin työreissulla ja vaimoni lähti yhtenä perjantaina ravintolaan ja oli ottanutkin aikalailla ja olihan vielä miehet tarjonneetkin . Kun vaimoni oli lähtemässä kotiin niin nämä miehet ( kolme ) pyysivät vaimoani jatkoille yhden miehen asunnolle , vaimoni sanoi minulle että kun oli aika humalassa niin lähti . Siellä kämpässä miehet olivat lähennelleet suutelivat ja kourivat rintojani,  vaimoni sanoi että yhtäkkiä hän oli alasti ja niin olivat miehetkin , he kantoivat vaimoni sänkyyn selälleen ja heti oli yksi miehistä työntämässä kaluaan pilluun . Vaimoni oli soperrellut ei ilman kumia en käytä ehkäisyä , siitä välittämättä miehet olivat vuorotellen naineet häntä paljaalla . Sinä yönä vaimoni sanoi että miehet kukin naivat kahdesti . Kun sitten vaimoni oli nukahtanut tai sammunut niin Aamulla oli herännyt siihen että yksi miehistä oli työntämässä kaluaan pilluun ja työnsikin sekä nai minua loppuun asti vaimo sanoi . Hetikun tämä oli nainut niin tulivat myöskin muut ja vuorotellen panivat . Vasta päivällä vaimoni pääsi lähtemään kotia kun miehet olivat vielä kertaalleen naineet . Lähtiäiseksi miehet olivat sanoneet että tule uudelleen niin pannaan sua oikein kunnolla niin että kaverimmekin saavat sun pillua . Vaimoni ei kertonut heti että oli lähtenyt miesten mukaan mutta sitten oli pakko koska oli tullut raskaaksi näitten miesten naimisesta , tiesin siitä että itse käytän kortsua ja aina tarkistan ettei ole hajonnut . Vaimoni teki abortin eikä puhuttu enää tapahtumasta vaikka oli se niin mielenkiintoista kuulla juurtajaksaen vaimoni reissusta ja toteutimme sen uudelleenkin niin että vaimoni sai mennä ravintolaan ja etsiä sieltä mies / miehiä ja tulla kotiimme niiden kanssa ja antaa pillua heille minun kuunnelessa naimista makuuhuoneen vaatehuoneessa ja kun miehet olivat lähteneet niin nain vaimoni spermaista pillua nyt hänellä oli ehkäisypillerit , tätä ollaan jatkettu jo useamman vuoden ja aina se on yhtä kiihottqvaa kun vaimoni saa vierasta kullia . Eniten hänellä on ollut panijoita kerran kun meille tuli viisi miestä ja he kaikki nussivat vaimoani ja jotkut kahdestikin,  kyllä tuli aika pitkäksi ennenkuin miehet lähtivät , silloin oli vaimo kyllä nussittu ja spermaa oli jokapuolella kun olivat naineet edestä ja takaa . Vaimon pillu oli sen jälkeen kyllä ihan löysä ja hän sanoi että oli kyllä kipeäkin . Olemme kyllä järjestäneet orgioita joissa minä myös olen mukana ja vaimoni ainoana naisena . Vaimoani vieraat on naineet aina paljaalla paria poikkeusta lukuunottqmatta mutta ei ole pillerit pettäneet eikä ole ollut tautejakaan . Jatkamme harrastusta .

Vierailija
57/57 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan mies aika kiimaisena kun kuiskin korvaan "Teemun" nimeä ja miten hyvin Teemu rakasteleekaan minua...:) Livenä toteutus on vaan hankalaa, alkaa jo itseäkin harmittaa..:)

Minun vaimoni kuiskii "unissaan" Esa, Esa... Minun nimeni ei ole Esa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän