Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkaveri oli kirjoittanut tekstariin että on nyt jo ikävä sinua.

Vierailija
26.01.2011 |

Jotenkin epäilyttää vaikka tiedän että noin voi kirjoittaa kaverille muuten vaan...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo todellakaam ole normaalia lähetellä tollasia viestejä työkaverille, jos kyseessä ei ole suhde.

Sinisilmäsiä idiootteja on ne jotka uskoo että tuollaisten viestien takana on vain jokin "herkkä, platoninen ystävyyssuhde.."

Vierailija
22/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee aina välillä sellainen vaikutelma, että kun naimisiin menee, niin sen jälkeen kaikki affektiivisuus pitää säästää vain ja ainoastaan sille omalle puolisolle. Musta se on ihan hassu ajattelutapa, enkä meinaa ruveta varomaan sanojani, vaikka jonkun mustasukkainen mamma kyttäisikin.

että jos ei osaa olla harrastamatta irtosuhteita niin parasta olla sitten yksinäinen susi ja unohtaa parisuhde ja avioliitto.ja jos on yhtään moraali kohdillaan niin varatut pitää jättää rauhaan.Vai tuleeko sinulle hyvä mieli jos rikot jonkun perheen ja teet lasten isästä viikonloppu isän joka näkee tenaviaan 2 kertaa kuussa??

Onko sisälukutaito oikeasti katoavaa kansanperinnettä? Selvä, väännetään sitten oikein paksusta rautalangasta.

Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut enkä varattuihin miehiin kajonnut. Vakituisessa parisuhteessa olen ollut jo pitkään. Olen kuitenkin ihminen, joka sanoo suoraan, jos jostakusta tykkää (siis ihan ihmisenä!). Voin siis aivan hyvin sanoa kaverille, että "on kauhea ikävä sinua" tai "olet rakas" tai "voi vitsi, että mä tykkään susta". Enkä rupea sensuroimaan puheitani siksi, että jollakulla saattaa olla kotona useimpien av-mammojen kaltainen pirttihirmu, joka salaa lukee tekstiviestejä ja sähköposteja. Ja muut mammat suu vaahdossa väittää, että se on ihan ok. Ei muuten ole, se on halpamaista ja alhaista.

Jos ystävyys on asia, joka sinun mielestäsi rikkoo perheitä, niin voisitko hieman perustella ajatusketjuasi?

miehen naispuolisten ystävien EI ole soveliasta lähettää mitään kaipaan sinua tai kauhea ikävä viestejä.Omalla miehellänikin muutama naispuolinen ystävä on mutta jos alkaisivat moisia viestejä lähetellä niin saisi ukko sanoa kaveruus suhteen irti tai sitten allekirjottaa eropaperit.Minun ukkoani ei kukaan muu nainen saa kaivata kuin minä ja korkeintaan äitinsä ja sisarukset lisäksi :D

Joten jos mies saisi kaipaan sinua viestin naispuoliselta ystävältään ja vielä useamman kerran eikä mies sanoisi kaveruutta irti niin KYLLÄ silloin meidän perhe menisi rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäilyttää vaikka tiedän että noin voi kirjoittaa kaverille muuten vaan...

Ei työkaverille kirjoiteta niin ??

Vierailija
24/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useinkin kirjoittanut parhaalle ystävälleni noin. Hän on mies.

Työkaverit eivät tietysti yleensä ole niitä bestiksiä tai sydänystäviä, mutta ei kai se mahdotontakaan ole.

Vierailija
25/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon niin esim. kampaajalleni, kun tarkoitan, että tukka on niin ylikasvanut, että näyttää kamalalta ja on pakko päästä parturiin.

Työkaverille voisin ajatella sanovani niin esim. silloin, jos hän on jostain syystä poissa ja teen jotain juttua, joka on minulle viakea ja tiedän, että kaveri osaisi asian tosta vaan.

Sitten on tietysti eri asia nämä rakastavaisten ikävät...

Vierailija
26/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli yksi vaikea työasia menossa. Yhteistyöllä työasia olisi sujunut helpommin, mutta yksin tekemällä se tuntui vaikealta ja työläältä. Oli ikävä työkaveria, mutta vain työmielessä.

Vierailija
27/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n miehen saamaa viestiä on mahdotonta kommentoida, kun ei yhtään tiedä, missä tilanteessa se on lähetetty - se vaikuttaa suuresti siihen, onko viesti viaton vai ei.

Jos työkavereilla on hyvät välit ja menossa on esim. joku iso projekti, jonka tyyppisiä ovat ennen hoitaneet yhdessä ja nyt toinen tekeekin sitä eri ihmisen kanssa (ja hommat takkuaa), niin ikävä-viesti voi yksinkertaisesti tarkoittaa sitä, että "oispa paljon kivempi tehdä tämä työ sinun kanssasi". Ja niin sen myös vastaanottaja ymmärtää.

Vierailija
28/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin sanoa noin tyokaverille. Jos olisi joku ikava tehtava edessa ja tarvisi apua.

koska oli yksi vaikea työasia menossa. Yhteistyöllä työasia olisi sujunut helpommin, mutta yksin tekemällä se tuntui vaikealta ja työläältä. Oli ikävä työkaveria, mutta vain työmielessä.

Vierailija
29/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä kenellekkään muullekkaan kaverille... Mutta tiedätkö, että toisen tekstareiden lukeminen on rikos?

Vierailija
30/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että töissä on jumalaton joppu ja kiire, ja työt jumittaa, ja siksi työkaverilla on ikävä.

Itse voisin myös saada tuollaisen viestin joiltakin työkavereiltani poissaollessani, koska meillä on täällä muutama paasaava matroona, joita ei yksin kestä.

Vierailija
31/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen (mies)työkaveri sanoo jokaisessa spostissaan, että hänellä on minua ikävä. Osin ammatillisesti, osin siitä syystä, että on minuun hiukan ihastunut. Välillämme ei kuitenkaan koskaan ole ollut mitään suhdetta, vain hyvä ja läheinen työkaveruus ja luottamus. En silti kerro miehelleni, että toinen mies kertoo ikävöivänsä minua.

Vierailija
32/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestittelee kavereidensa kanssa. Hänellä on mm. pari erittäin hyvää naispuolista ystävää, joita minä en ole edes koskaan tavannut. Tapaavat muutaman kerran vuodessa ilman minua. On kuulemma tosin kertonut minusta.

En ymmärrä, että mitä se on minulta pois. Itse pidän edelleen yhteyttä pariin entiseen ja haaveilen naapurin palomiehestä. En usko, että mieheni toimisi yhtään eri lailla. Olemme kuitenkin sitoutuneet toisiimme ja lapsiimme. Emme tekisi toisen nähden sellaista, mikä satuttaisi, mutta selän takana on toinen juttu.

Vierailija
33/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri lähdössä ulkomaille vuosiksi ja mullä mulla tulee sitä ikävä. En ehkä tekstiviestinä sitä laittaisi, mutta ihan hyvin ainakin voisin sanoa, kun viimeisen kerran näen.

Vierailija
34/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen liian läpinäkyvä aloitus, ap. Seuraavalla kerralla paremmin ?

Ihan tyylipuhdas provohan tämä on. Mutta jatkuu tuo analysointi vaan, että loppujen lopuksi ihan hyvä aloitus ap:ltä.

Vierailija
35/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että miehelläsi on vuodesta 2002 ollut koko ajan muita naisia. On tälläkin hetkellä. Töistä ja muualta. Krooninen pettäjä vaikka vaikuttaa kiltiltä hissukalta. Tekstailee tallin nurkalla naisilleen ja sinä et ole ollut tietävinäsikään. Pelkäät avioliiton hajoavan, mutta kulissia se vain on ollut jo kauan.

Vierailija
36/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa epäilyttävältä. En ikuna lähettäis tuollasta viestiä miespuoliselle työkaverille, paitsi ehkä siinä tilanteessa jos hän olis pitkään sairaana ja poissa töistä, voisin kuvitella että vaikka porukalla laitettais tuollainen viesti!

Kyl minäkin tutkisin miehen puhelinta jos olis pientäkään epäilystä, se on puolison oikeus mun mielestä!

Vierailija
37/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki hommat vaikka olisi sekaisin työkaverin poissaollessa. Ikävä siis siksi, että on helpompaa olla töissä, kun ei tarvitse korjailla sijaisten virheitä...

Vierailija
38/38 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap totesi että ylipainoa on.. ikään kuin ulkonäkö ja muoto, koko olisi syy pettämiseen.

Eivät ole.

Kyllä ne vieraissa käyvät, vaikka puoliso olisi kaunis ja komea, hoikka, upea, menestyvä, älykäs. Ja vastaavasti sitten se kumppani on kuin seinästä revästy ja pihtaa, mutta kumppani ei petä.

Ei pettäminen ja uskollisuus ole ulkonäkösidonnaisia asioita, syyt ovat muualla.

Eikä syy voi olla, että meillä on tylsää tai menee huonosti.. parisuhteen sisäiset ongelmat on hoidettava parisuhteen sisällä, ja jos sittenkin tuntuu että ei tästä mitään tuu, haluan kyntää toista vakoa, pitää reilusti lähteä. Jos ei kunnioita puoliosaan, edes itseään sen verran, että on rehellinen, edes itselleen.

Kerran menetettyä luottamusta on todella vaikea saada takaisin. Sen rakentamiseen menee aikaa. Ap:n tapauksessa epäilys on jäänyt, aikaa on kulunut liian vähän jotta luottamus olisi palautunut edes kohtuutasolla ja nyt se sitten meni, käry kävi.

Enpä tiedä miten ap voisi selvittää miehensä pettämisen ja uskottomuuden ja uuden suhteen paljastamatta että on lukenut kännykkää.

Kannattaa kuitenkin koota itsensä, pysyä rauhallisena ja selvittää asia.

Ja laittaa ukko vähäksi aikaa eri osoitteeseen. Asumusero voisi oll ahyvä asia. Mies voisi kokeilla sitä vapaan sinkkumiehen menevää elämää. Mitä se on, kun itsestäänselvyydet eivät olekaan siinä koko ajan...

Ehkä hän nauttii ja viihtyy, eikä halua palata. Ap sitten vaan rakentelee elämää lastensa kanssa, mutta jättää kertomatta että isi on paska ja miksi isi on paska. Lapsille isi (ja äiti) on aina rakas, vaikka puolisona olisikin miten idiootti.

Tapaamiset voitte sopia teille kotiin, niin ei tarvitse miettiä missä vaiheesa ukko alkaa esitellä uusia misujaan lapsille ja missä tahdissa ne vellinkeittäjät vaihtuu.