Lue keskustelun säännöt.
Sisällä +20C ja vilu johon ei auta mikään
26.01.2011 |
mikä mun sisäisessä termostaatissa on että kärsin alle 22 lämpötilasta??
On villasukat, on viltti, on kuuma kauratyyny ja kuumaa mehua. vaan sisäinen kestovilu silti.
Kommentit (3)
varaava lattialämmitys ei reagoi kovin nopeasta ja jos nyt säädän, niin huomenna onkin sit liian kuuma jos ulkolämpötila vielä nousee.
ap.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei auta kun vaan nostaa sitä sisälämpötilaa. Mitä väliä, vai onko teillä joku rajotin?