Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksi oikeesti olla "tajunnanräjäyttävää"?

Vierailija
26.01.2011 |

Niin, siis ihan oikeesti, voiko seksi olla jotenkin erinomaista ja juuri tajunnanräjäyttävää? Tai mitä sanaa kukin nyt sitten käyttäisi loistavasta...?

Jos voi, miten/mistä sen oppisi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin aikana voi pelästyä, että saa aivoinfarktin tai jälkikäteen alkaa itkettää onnesta. Tää toimii sielunkumppanin kanssa, jonka syvä suudelma saa pöksyt märäksi vielä 18 v jälkeenkin :-)

Mulla on tosi usein, että alan itkeä onnesta seksin jälkeen. Se on aivan mahtava tunne! Ja tuntuukin että nykyinen miesystäväni on sielunkumppanini.

Vierailija
2/22 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva kuulla myös miesten mielipiteitä aiheesta. Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki ylläolevat keskustelijat ovat olleet naisia.

Joo vastataan, minä haluan antaa vaimolleni suuseksiä. Nuolen ja härnään monesti niin että hän on jo melkein saamassa ja lopetan, jolloin vaimoni hokee nuole rakas nuole, no minähän nuolen. Monihan täällä palstalla tietää mitä muuta vaimolleni teen,

mutta näiden toimenpiteiden jälkeen vaimoni ottaa suihin. Joskus hän haluaa saada satsin pilluun ja joskus kasvoille ja rinnoille, kyllä tunne on sellainen orgasmin saatuani että spermaa tulee ja tulee, tunne on sellainen että kalukin tuntuis lähtevän. Varsinkin jalat ovat orgasmin jälkeen hyytelömössöä ja liikkua ei jaksa vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todellakaan ole poikaystäväni tms. vaan rakastajani jota olen nyt tapaillut alle kk. Mutta koska härnääminen alkoi jo eilen yöllä kiihkeän viestittelyn merkeissä, olen ollut jäätävässä kiimassa melkein 2 vuorokautta. Mies nuoli juuri oikein ja samalla käytti vibraa sisälläni, sain useita orgasmeja sisältäpäin (näin ei ole koskaan ennen käynyt) mutta lopuksi sain samanaikaisesti klitorisorgasmin ja se tunne oli täysin sanoinkuvaamaton. Olin täysin rajamailla, kyyneleet tulvahtivat silmiini aktin jälkeen ja en kyennyt edes puhumaan. Sanoin vain: "ihan kuin olisin aineissa" :DD en siis ollut ottanut mitään, tippaakaan alkoholia (enkä käytä aineita mutta semmoista euforiaa kuvittelisin niiden parhaimmillaan jäljittelevän) Uskomattomin tunne ikinä. Energiapurkaus oli huikea ja nyt on pää kipeä :D tosin täysin sen arvoista!

Vierailija
4/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kerran nussittu ikkunan läpi. Olin ikkunan edessä pikkupöydällä kontallani, kun silloinen 190cm pitkä ja parisataa kiloa painava miesystäväni pani minua takaapäin nysällään. Pikkupöydän etummainen jalka petti ja lensin suoraan ikkunasta pari metriä alaspäin. Löin pääni ja taju lähti hetkeksi. Kyllä seksi voi olla tajunnanräjäyttävää.

Vierailija
5/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kerran nussittu ikkunan läpi. Olin ikkunan edessä pikkupöydällä kontallani, kun silloinen 190cm pitkä ja parisataa kiloa painava miesystäväni pani minua takaapäin nysällään. Pikkupöydän etummainen jalka petti ja lensin suoraan ikkunasta pari metriä alaspäin. Löin pääni ja taju lähti hetkeksi. Kyllä seksi voi olla tajunnanräjäyttävää.

Oletpas kokenut kovia,tsempit sulle!

Minusta seksi voi olla aivot pellolle -meininkiä,jos sä oot haaveillu jonkun kans siitä tarpeeks pitkään ja sit ku se toteutuu,niin....;DD

Vierailija
6/22 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä haluan@pan.nu

Vierailija
7/22 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttävää / kivaa...

Vierailija
8/22 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta miestä kokeneena voin kertoa, että kun kemiat natsaa ja tilaisuus on oikea, niin seksistä tulee niin mahtavaa, ettei siihen riitä sanat kuvaamaan niitä fiilareita... ikävä kyllä, sitä ei mielestäni voi oppia tai opetella :( se vain tapahtuu (tai sitten ei!)!!!

Vierailija
9/22 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän seksin merkki on, ettei jälkeenpäin muista mtään asennoista, ajasta tms. vaan pelkkä hyvä olo tulee mieleen ;P. Kuuma ja kiihkeä seksi vaatii kuitenkin mielestäni ehdottomasti myös rakkautta ja läheisyyttä kumppanin kanssa ollakseen "tajunnanräjäyttävää".

Vierailija
10/22 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin aikana voi pelästyä, että saa aivoinfarktin tai jälkikäteen alkaa itkettää onnesta. Tää toimii sielunkumppanin kanssa, jonka syvä suudelma saa pöksyt märäksi vielä 18 v jälkeenkin :-)

Vierailija
11/22 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sulle aikas kateellinen numero 5. mulla ei ikinä oo eteen tullut vastaavaa.

Vierailija
12/22 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuma ja kiihkeä seksi vaatii kuitenkin mielestäni ehdottomasti myös rakkautta ja läheisyyttä kumppanin kanssa ollakseen "tajunnanräjäyttävää"."

Olen kokenut vain näissä olo suhteissa.

Vierailija
13/22 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanina aviomies, rakkautta ja läheisyyttä mielestäni on. Kumpikaan ei vaan ole viime aikoina tainnut paljon iloa seksistämme saada.

Olenkin hiukan surullinen vastaukset luettuani. Jos loistavaa seksiä ei voi mitenkään siis opetella ja se on vain oikeasta kumppanista kiinni...

Tosin tällä hetkellä riittäisi sekin, että kummallakin olisi edes mukavaa. Myönnän kyllä haaveilevani, että joskus räjähtäisi.

Onnea niille, joilla seksi luistaa ja on loistavaakin. :)

-AP

Vierailija
14/22 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sivusuhde mullakin siihen vaadittiin, ei siis todellakaan enää 'räjähdä' oman puolison kanssa, sitä on jo höylätty yli 20 vuotta!

Vierailija
15/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla, omasta mielestäni silloin jos on hirveän rakastunut siihen kenen kanssa seksiä harrastaa.

Vierailija
16/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva kuulla myös miesten mielipiteitä aiheesta. Jotenkin tuntuu siltä, että kaikki ylläolevat keskustelijat ovat olleet naisia.

Vierailija
17/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viettää ihanan aamupäivän rakastajani kanssa - hän räjäyttää tajuntani vielä 25 vuoden jälkeenkin. Itku tuli kun teki niin hyvää, hän on saanut minut myös ejakuloimaan - ei kai ihan yleistä naisella:) Suurta rakkautta ja intohimoa ON olemassa!

Vierailija
18/22 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kokea hyvin ihanan rakastumisen ja rakastamisen tunteen rakastajattareeni, ja saatan tuntea sen edelleen silloin kun haluan :)

Muistan sen viimeksi kun koin, todellakin itkin onnen kyyneleitä pitkän, kostean ja ihanan rakastelu-aktin jälkeen. Hän kysyi että "miksi itket?" Sanoin että: "olet niin sopiva minulle, ja toista samanlaista ihanaa naista ei varmaan ikinä tule kohdalleni."

M.38

Vierailija
19/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä upeaa seksiä, ejakuloin--mies pitää siitä valtavasti, kun kastuu minusta.

Mies löytää minusta uusia puolia, uteliaana kokeilee kaikkea kivaa.

Välillä on rajua seksiä, meinaa pää räjähtää ja joskus edetään hitaasti nautinnon korkeuksiin.

Vierailija
20/22 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillon ku saa olla esim hotellissa miehen kanssa aivan kahdestaan kiireettä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme