Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"taikku" huuto.netissä.... haiseeko teidän nenään?

Vierailija
04.04.2010 |

huutaa ja korottaa vain yhdeltä myyjältä noita nukkejuttuja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se yli 700euron nukkekoti jäisi sille,niin oi että kun naurattaisi:DDDD

Vierailija
2/4 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huutelen nykyään mielelläni tietyiltä myyjiltä, joiden kanssa olen aiemmin onnistuneet kaupat tehnyt. Tiedän saavani heiltä kuvausten mukaiset vaatteet. Heidän kohteitaan seuraan säännöllisesti, koska tiedän, että jatkuvasti heiltä tulee tarjolle sen kokoisia vaatteita joilla meillä tarvetta. Ehkäpä minuakin kohta syytetään korottelijahuutelijaksi :-( Tai sitten ei, koska lunastan aina huutamani kohteet ja siten ne eivät tule samalta myyjältä uudelleen myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huutelen nykyään mielelläni tietyiltä myyjiltä, joiden kanssa olen aiemmin onnistuneet kaupat tehnyt. Tiedän saavani heiltä kuvausten mukaiset vaatteet. Heidän kohteitaan seuraan säännöllisesti, koska tiedän, että jatkuvasti heiltä tulee tarjolle sen kokoisia vaatteita joilla meillä tarvetta. Ehkäpä minuakin kohta syytetään korottelijahuutelijaksi :-( Tai sitten ei, koska lunastan aina huutamani kohteet ja siten ne eivät tule samalta myyjältä uudelleen myyntiin.

Vierailija
4/4 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nro 3 kirjoittaja tässä vastaa. Minua vaan on alkanut niin ärsyttää julkinen mustamaalaaminen täällä. Törkeä heitellä epäilyksiä jos ei ole faktoja niiden todisteeksi ... minusta huutiksen nimimerkit ei ole anonyymeja vaan jokaisen henkilöllisyyden saa selville halutessaan: huutaa henkilöltä jotain niin nimen saa tietoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme