Molo kids vaatteet! Minkälainen mitotus?
Tarkoituksena olisi ostaa vauvalle kevääksi fleece-puku, jota voisi sitten käyttää ihan sellaisenaan kun ilmat tästä lämpenee.
Vauva käyttää nyt kokoa 68, eli minkä kokoisen puvun ostan? 6kk vaiko 9kk? Onko miten reilua/pientä kokoa nuo Molon vaatteet?
Kommentit (9)
Eivät ole mitään suuren suuria (tyyliin Ticket), mutta eivät kyllä mitään niukkojakaan. Mut mieluummin tietysti ostaa liian ison kuin liian pienen.
Molossa menee kyllä koot ihan normaalisti 68, 74 jne. Ainakin kaikissa meillä olevissa vaatteissa. Piti ihan tarkistaa meidän fleecet, ja niissäkin on tuo normaali cm-mitoitus. Ja vauvalla (n. 68 cm) on just uusi Molon body kokoa 74 päällä. Hihat on vielä pikkasen liian pitkät, mutta muuten ok (bodyt on sellaista joustavaa vartalon myötäistä materiaalia, eli voi hyvin käyttää vähän suurtakin kokoa)
Katoin niitä tuolta yhestä ulkolaisesta nettikaupasta, ja koot oli merkitty 6m,9m jne.
Mut varmaanki se 9m kannattaa ottaa. Ap
mulla on tossa pöydällä molon haalari enkä viitti ottaa lappuja pois kun se on selvästi liian suuri kokoon nähden.Lukee siis 9m/74cm mut mun nyt 6kk vauva,viimeks mitattuna 70cm ja 8100kg , hukku siihen.Eli mun mielestä ihan liian isoja ja väljiä.
ei siis toppahaalari vaan just sellanen "fleece".Pörrönen.
mulla on tossa pöydällä molon haalari enkä viitti ottaa lappuja pois kun se on selvästi liian suuri kokoon nähden.Lukee siis 9m/74cm mut mun nyt 6kk vauva,viimeks mitattuna 70cm ja 8100kg , hukku siihen.Eli mun mielestä ihan liian isoja ja väljiä.
vaan esikoiselta perittyjä, joten voi olla, että uusimmassa mallistossa on väljempi mitoitus. Mutta muuten siis olen kuopukselle molon vaatteita nyt ostellut ja kaikki 74 cm kokoa, ja ovat tuolle saman tien käyttöön otettu. (paitsi että yksi 74/80 koon mekko on vielä liian suuri).
Mutta mäkään en siis allekirjoita ylläolevia väitteitä siitä, että olisivat erityisen pientä kokoa. Ja meillä on molon vaatteita PALJON
5
ainakin pientä kokoa.Poika n.95cm,normaali vartaloinen,niin 104cm puku just sopiva,villavaatteiden kans ei juuri ylimääräistä tilaa löydy.
Onko kenenkään 11-vuotialla hoikalla tytöllä Molon vaatteita? Koosta kysyisin, ovatko mallit kapeita vai leveämpiä? Kutistuvatko puuvillavaatteet pesussa paljon? Mietin mikä olisi oikea koko, sillä lahjaksi mietin kummitytölle.
Ennen oli mielestäni toppahaalaritkin reilumpaa kokoa, mutta nyt pienempää.
Ota mieluummin isompi kuin pienempi.