Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sohva, jonka alla sänky

Vierailija
26.01.2011 |

Mistähän löytäisin sohvan, jonka alla olisi laatikko, jonka voisi vetää esiin ja siinä olisi sänky kunnon patjalla. Päiväksi vaan sängyn alla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin Ikean sivuilta, mutta ei oikein selvinnyt, miten tuo toinen sänky tulee esiin.

Siis etsin sänkyä, joka odottaa petivaatteineen sohvan alla. Silloinhan laatikossa tarviis myös olla pyörät ettei naarmuta lattiaa.

Vierailija
2/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voi kyllä alkaa haista tunkkaselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin, että tämä olis hyvä idea. Laatikko, johon mahtuis hyvä patja. Sängyn vois pedata siihen. Aamulla kun herää, työntäis vaan sängyn sohvan alle ja olkkari näyttäis taas olkkarilta.

kaikenlaisia systeemäjä olen löytänyt, mutta niissä kaikissa täytyy sänky pedat ennen nukkumaanmenoa ja taas aamulla kerätä lakanat ja tyynyt pois.

Vierailija
4/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sohva jonka alle saa laatikon, 2m pitkän. Etuosan saa nostettua ylös ja alas joten laatikko on ihan piilossa. Sohva on vanha Ikean mallistosta, laatikko on jo mökillä.

Vierailija
5/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sohva jonka alle saa laatikon, 2m pitkän. Etuosan saa nostettua ylös ja alas joten laatikko on ihan piilossa. Sohva on vanha Ikean mallistosta, laatikko on jo mökillä.

Kuulostaa hyvältä. Just tuollaista kaipasin, mutta ensisilmäyksellä tuo yksi Ikean sohva ei näyttänyt ihan tuollaiselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi