Muistatteko sen mamuraiskauksen Oulussa, jossa tyttö revittiin veitsellä
alapäästä ?? niin ettei ikinä enää pysty pidättämään kumpaakaan (pissa, kakka)
Kommentit (42)
Mamu on lyhenne sanasta MAahanMUuttaja. Ei haukkumasana.
Raiskaajat pitäis lähettää... vaikka kuuhun. Väristä ja uskonnosta riippumatta.
Kuu-ukot ei tykkää... nro 16:n alempi ehdotus on parempi, voisin sitä itsekin kannattaa. Siis raiskaajilta (kaikilta) rikoksentekovälineet pois.
Kaikki siellä roikkuvatkin käy, mutta pelkät kivekset riittävät.
Oli ne miehet maahanmuuttajia tai suomalaisia, niin kummasakin tapauksessa olsinn valmis ne hirttämään. että silleen. Ei tollaset miehet mun sääliä saa.Paras vaihtoehto olis tosin, jos kaikkien munat leikattas irti...
Sama se kuka, nainen/mies, musta/valkonen jne. tekee toiselle ihmiselle tuolla lailla, sais saaha samanlaisen käsittelyn ite osakseen. Suomen laki ei tee paskaakaan sen eteen että kellää ees pelottais tehä tommosia rikoksia. Pitää olla oikeasti päässä vikaa, et tekee jotain tuollaista. Kuvitelkaa nyt omalle kohdallenne! Pystyisittekö te miettimään vakavissanne tappavanne tai raiskaavanne jonkun? Luulatavasti ei keltään löytyis halua/uskallusta moiseen, mikä on normaalin ihmisen ajatusmaailma. Ja raiskaajat vielä kiihottuvat siitä, miksi muuten raiskata? Raskaajat/murhaajat, joo fyysisesti ihan ihmisen näkösiä, mutta henkisesti täysiä elukoita. Nukutuspiikki vaan kinkkuun...
Mene sitten itse Somaliaan tai Iraniin, arvomaailmanne ovat samanlaiset kuin heikäläisillä...olet aivan pihalla. En todellakaan jaa joittenkin rättipäiden arvomaailmaa.
Muslimithan päästävät toisensa pälkähästä ihan vaan sillä varjolla että syytetyn uskonto on "oikea".
Haluat hirttotuomion raiskaajalle. Ei se hirveästi heikäläisistä eroa. Joskus toki (Iranissa ainakin) saatetaan teloittaa myös raiskattu.
Mene sitten itse Somaliaan tai Iraniin, arvomaailmanne ovat samanlaiset kuin heikäläisillä...olet aivan pihalla. En todellakaan jaa joittenkin rättipäiden arvomaailmaa.
Muslimithan päästävät toisensa pälkähästä ihan vaan sillä varjolla että syytetyn uskonto on "oikea".Haluat hirttotuomion raiskaajalle. Ei se hirveästi heikäläisistä eroa. Joskus toki (Iranissa ainakin) saatetaan teloittaa myös raiskattu.
Esim. Iranissa ei todellakaan raiskaaja saa MITÄÄN tuomiota jos et ole sitä tiennyt, vaan RAISKATTU. Muutamia ihmetapauksia on muslimimaailmassa tapahtunut, että raiskattu on saanut oikeutta paeten ja turvautuen ihmisoikeusjärjestöihin.
Muslimithan päästävät toisensa pälkähästä ihan vaan sillä varjolla että syytetyn uskonto on "oikea".Haluat hirttotuomion raiskaajalle. Ei se hirveästi heikäläisistä eroa. Joskus toki (Iranissa ainakin) saatetaan teloittaa myös raiskattu.
Esim. Iranissa ei todellakaan raiskaaja saa MITÄÄN tuomiota jos et ole sitä tiennyt, vaan RAISKATTU. Muutamia ihmetapauksia on muslimimaailmassa tapahtunut, että raiskattu on saanut oikeutta paeten ja turvautuen ihmisoikeusjärjestöihin.
Kyllä saa, sori vaan. Joskus (ilman todistajia siis) rikosnimike on esiaviollinen seksi, josta saatetaan kivittää molemmat. (mies tosin haudataan vain vyötäröään myöten, joten voi paeta, jolloin armahdetaan).
Paljonpa sinäkin tiedät. Tyypillinen rasisti :)
Joten Hah hah hah, minä sain viimeisen naurun ja nauran parhaiten.
Kyllä saa, sori vaan. Joskus (ilman todistajia siis) rikosnimike on esiaviollinen seksi, josta saatetaan kivittää molemmat. (mies tosin haudataan vain vyötäröään myöten, joten voi paeta, jolloin armahdetaan).
Paljonpa sinäkin tiedät. Tyypillinen rasisti :)
Joten Hah hah hah, minä sain viimeisen naurun ja nauran parhaiten.
anteeks nyt vaan, mutta et saanut viimestä naurua. Sen viimesen naurunsain minä ja se nauru on sinulle suunnattu
T: 11cm mies
lähe sää meneen tai saat luudasta!
t. 100kg nainen
Eiköhän ole vähän liiottelua. Suurin osa naisista HALUAA seksiä mamujen kanssa. (Eivät ehkä myönnä sitä). Kun kyseessä on kuitenkin useimpien naisten fantasia, niin eiköhän kuolemantuomio ole liioittelua.
Ei pidä suhtautua hysteerisesti asioihin. Nuo silpomiset ei kyllä oikein sovellu Suomalaiseen kulttuuriin.
Eiköhän ole vähän liiottelua. Suurin osa naisista HALUAA seksiä mamujen kanssa. (Eivät ehkä myönnä sitä). Kun kyseessä on kuitenkin useimpien naisten fantasia, niin eiköhän kuolemantuomio ole liioittelua.
Ei pidä suhtautua hysteerisesti asioihin. Nuo silpomiset ei kyllä oikein sovellu Suomalaiseen kulttuuriin.
Sulle ei voi ku nauraa. Eihän kukaan täysjärkinen tällästä voi kirjottaa.
sitten jos naurattaa, että miksei sitten raiskauksesta suomessa hirtetä. Yleensä ei saa edes vankilaa.
Ehkä tuomarit eivät pidä raiskausta kovinkaan pahana rikoksena? Varsinkaan kun ei tuo seksin harrastaminen kenen kanssa sattuu muutenkaan ole Suomessa kovin harvinaista.
Mikä vitun suurin osa? Minä en tunne ainakaan yhtä ainutta, en yhtäkään omassa laajassa tuttavapiirissäni ja puhutaan avoimesti kyllä kaikkien kanssa. Mamujen kanssa on nimenomaan puhdas wt-porukka ja aivokääpiöt, jotka ei muuta saa, joten älä todellakaan yleistä jos olet itse huoraamassa noiden aivokääpiöiden kanssa. Tuo tapaus oli todellakin niin törkeä, että olisi vaikka voinut kuolemantuomion antaakin. Tuossa puhkottiin virtsa tai sappirakko ja saksittiin Sudanin poikien toimesta klitoris irti ja väliliha. Voi kumpa sinä olisitkin ollut se uhri kun niin haluat kokea tuollaista sairas paska. Vittu jos täällä ruvetaan mamupatjoiksi kaikkia yleistämään niin minä voin yleistää, että sinä olet kusipää huora. uhri sai 6000 euroa per naama korvauksia, joita noi sudanin aivokääpiöt ei koskaan pystyneet maksamaan ja kaksi kolmesta on nyt karkoitettu maasta. Toivottovasti tuo yksi on sinun sulhasesi.
Että saisitte puhua jostain mahdollisimman järkyttävästä ja haukuttua samalla mamuja? (Viestiketjua lukematta)
mutta onko tällästä oikeesti tapahtunu? :(
minkäikäinen tyttö? millasen tuomion miehet sai?
ettei vaan tulis paha mieli, vaan saa kotoutua rauhassa! ens kerralla raiskaavat jo ilman silpomista.
mutta onko tällästä oikeesti tapahtunu? :( minkäikäinen tyttö? millasen tuomion miehet sai?
on. Hirttotuomio olisi tuosta tultava. Ihan kylmästi vaan...
sakset/veitsi käteen vaan
keskustelu soljuu jonkun vanhan rikoksen ja mamuvihakeskustelun kautta joidenkin Arfikan maiden brutaaleihin ympärileikkaustapoihin.
Mikä tän ketjun pointti oli? Haukkua kaikkia maahanmuuttajia, afrikkalaisia vai raiskaajia? vai kauhistella sitä yhtä tapausta?
asun muyös oulussa ja olen samanikäinen kuin uhri, siksi varmaan tuntuu erityisen pahalta. Tekijäthän saivat kai parin vuoden tuomiot.
Eiköhän ole vähän liiottelua. Suurin osa naisista HALUAA seksiä mamujen kanssa. (Eivät ehkä myönnä sitä). Kun kyseessä on kuitenkin useimpien naisten fantasia, niin eiköhän kuolemantuomio ole liioittelua. Ei pidä suhtautua hysteerisesti asioihin. Nuo silpomiset ei kyllä oikein sovellu Suomalaiseen kulttuuriin.
Mikä vitun suurin osa? Minä en tunne ainakaan yhtä ainutta, en yhtäkään omassa laajassa tuttavapiirissäni ja puhutaan avoimesti kyllä kaikkien kanssa. Mamujen kanssa on nimenomaan puhdas wt-porukka ja aivokääpiöt, jotka ei muuta saa, joten älä todellakaan yleistä jos olet itse huoraamassa noiden aivokääpiöiden kanssa. Tuo tapaus oli todellakin niin törkeä, että olisi vaikka voinut kuolemantuomion antaakin. Tuossa puhkottiin virtsa tai sappirakko ja saksittiin Sudanin poikien toimesta klitoris irti ja väliliha. Voi kumpa sinä olisitkin ollut se uhri kun niin haluat kokea tuollaista sairas paska. Vittu jos täällä ruvetaan mamupatjoiksi kaikkia yleistämään niin minä voin yleistää, että sinä olet kusipää huora. uhri sai 6000 euroa per naama korvauksia, joita noi sudanin aivokääpiöt ei koskaan pystyneet maksamaan ja kaksi kolmesta on nyt karkoitettu maasta. Toivottovasti tuo yksi on sinun sulhasesi.
Sinä toivot jollekin raiskausta? No, niinhän se eräs poliitikkommekin toivoi.. Hyvin on sulle mennyt opit perille.
Vai puhdas wt mamujen kanssa? Vihaan sanaa wt, mutta kyllä SINÄ edustat sitä ihan itse. Olet typerä, rasistinen ja kielenkäyttösi on todella törkeää.
Jokainen normaali, fiksu ihminen tietää, mitä tarkoittaa sana MAMU, sinä et tiedä edes sitä.
Mielestäni on pahempi menettää kykynsä luottaa toisiin, ja menettää oma turvallisuudentunteensa. Saati sitten menettää oma kykynsä pidättää tarpeensa. Kuolemahan ei siis ole mikään rangaistus, siinä ei tarvitse ottaa vastuuta tekemisestään. Mutta mites olisi silmä silmästä- periaate?
olet aivan pihalla. En todellakaan jaa joittenkin rättipäiden arvomaailmaa.
Muslimithan päästävät toisensa pälkähästä ihan vaan sillä varjolla että syytetyn uskonto on "oikea".