Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo oli laittanut videokuvaa blogiin - mitä mieltä?

Vierailija
26.01.2011 |

Ihan kiva, en ole ennen nähnytkään "elävää" kuvaa lukemistani blogisteista. Näki selvästi että jännitti ja puhui vähän mitä sattuu, mutta toivottavasti alkaa useamminkin laittaa videokuvaa. Myös aksentti tuli yllätyksenä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta herttainen :) Kivalta kuulostaa hänen puheensa.

Vierailija
2/12 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä mitä olette mieltä tästä aloituksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kiinnostavaa joo mutta jotenkin kamalaa katsottavaa kun jännittää kovasti ja silti tekee noin turhasta aiheesta videon. Herttainen nainen ei siinä mitään. Mietin vain milloin itseihailu menee yli?

Vierailija
4/12 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua olis jännittänyt noin paljon, niin en olis todellakaan julkaissut..!

Vierailija
5/12 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttelijämäinen fiilis jäi. Ehkäpä tämän videon tarkoitus olikin markkinoida hänen näyttelijänlahjojaan;)

Vierailija
6/12 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta ehka sitten tulevaisuudessa tulee videopostauksia. Mita tuosta nyt voi sanoa? Ihan kiva, vaikka ehka ulosanti ja maneerit olivat jannityksesta johtuen aika pikkutyttomaisia.

Kiinnostavinta minusta siina oli taas kerran kommenttiosio, jossa tuotosta ylistettiin maasta taivaisiin parinsadan kommentin verran, ja tata sitten kutsutaan positiivisen palautteen antamiseksi ja tsemppaamiseksi. Tarvitseeko aikuinen ihminen ihan oikeasti tuollaista tsemppaamista, missa jokainen nuttura, vaatevalinta ja huulipunansutaisu on jotain ylimaallisen ihanaa? Ei kai lapsillekaan suositella tsemppaamista, jossa vauvan jokaista pulautusta ja lapsen piirrustusta kehutaan ylisanoin? Miksi naiset tarvitsevat tallaista?

Tama ei ole kritiikkia blogia kohtaan, josta itse tykkaan kylla, vaan tuota yltiopositiivista kommentointia kohtaan.

Vierailija
7/12 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se videokuva on? linkkiä tyhmälle

Vierailija
8/12 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aksentti on norjalainen, mutta alta kuuluu sellainen "porilainen" sanojen

"soiti tänä, vihdoi, et mitä tol voi tehä tol mun tietsikal."

Blogi on ihan kiva, rohkeasti omaan itseensä keskittynyt. Arvostan tuollaista enemmän kuin näitä lasten elämän ja tunteiden revittelyjä netissä.

Vierailija
9/12 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen blogistaan? Missä se siellä on ?

Vierailija
11/12 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kiinnostavaa joo mutta jotenkin kamalaa katsottavaa kun jännittää kovasti ja silti tekee noin turhasta aiheesta videon. Herttainen nainen ei siinä mitään. Mietin vain milloin itseihailu menee yli?

Itsensä valokuvaamisessa ja videokuvaamisessa, vain siksi, että haluaa itse esiintyä valokuvissa ja videoilla ja näyttää omaa kuvaansa muillekin, ei ole mitän outoa tai pahaa (nykypäivän itseihailua korkealle arvostavassa iltapäivälehtikulttuurissa)!

Jos itse alkaisin harrastaa moista, voisin kuitenkin ajatella, että mutterini ovat löysähtäneet lopullisesti.

Vierailija
12/12 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykn kään kovasti ko. blogista, mutta en halua videopostauksia. Erehsyin sen yhdessä toisessa indiedaysblogissa katsomaan ja ei, kiitos mulle. Hyvät valokuvat palvelee paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän