Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako lainaa 160000e?

Vierailija
26.01.2011 |

kun naisella vakituinen työpaikka ja miehelläkin on työpaikka ,mutta miehellä ei ole luottotietoja. Nainen tienaa nettona 1800e/kk, mies n.1550e/kk.

Laina meninisi naisen nimiin, mutta miehen tulot otetaan kuitenkin huomioon kun yhdessä asuvat.

Heillä ei ole lapsia ja tuolla summalla tarkoitus rakentaa 110neliöinen talo itse tehden. Mies osaa rakentaa. Asuvat yhdessä vuokralla ja maksavat asumismenoja 1200e/kk. Tälläisestä asiasta tuli puhetta erään tuttsva pariskunnan kanssa.

Mielestäni eivät saa lainaa. Mites on arvon AV-raati saavatko vai eivätkö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ärsyttää moinen ajattelutapa niin, että olisin mielelläni muidenki mielipiteen kuullut...

Vierailija
2/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon saanu yksin lainaa 1600 brutto (yh) 95000...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laina tulisi vain toisen nimiin. Mielestäni ei voi saada.... Kyllähän nainen saattaisi saada jonkun 100000e mutta että 160000e...

Vierailija
4/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman takaajia (pankin oamtakaus). viime vuonna.

Vierailija
5/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisivat valmiin talon / asunnon niin ei ongelmaa. Mutta nyt ei ole mitään takuuta lainalle. Voi olla hankalaa

Vierailija
6/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa

Vierailija
7/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän se lainan saanti on aina kiinni. Mitä heillä on vakuutena?

Vierailija
8/8 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan noiden annettujen tietojen pohjalta pitäisi sanoa, niin ei. Mutta moni asia varmasti vaikuttaa, eikä vähiten vakuudet ja se miten ne luottotiedot on toiselta mennyt (ja onko hoidettu vai edelleen ulosotto päällä). En näkisi mahdottomana, mutta tuloihin nähden summa on suuri. Meillä isommilla tuloilla, hyvillä vakuuksilla ja ilman luottohäiriömerkintöjä kolmanneksen vähemmän lainaa, enkä enempää ottaisi.