Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentynyt mahdollinen ikäneitoäiti..

Vierailija
26.01.2011 |

Pakko hehkuttaa tätä jonnekin anonyymisti kun en vielä halua ertoa kenellekään!

Olen jo 38v pikkukoululaisen äiti. Vuosia ajattelin että lapsi jää ainoaksi, kunnes vime vuoden lopussa iski vauvakuume. Yhdistän tämän siihen, että "parasta ennen"-päivämäärä lapsenteon suhteen alkaa lähtestyä, kun ikää on jo tämän verran. Liikaa negatiivista nettikeskustelua seuranneenna olin lähes varma siitä, että raskaus enää onnistu, varsinkin kun oman kropan toiminnasta vuosien hormoniehkäisyn käytön jälkeen ei ollut oikein mitään käsitystä. Ehkäisy jätettiin pois, kuitenkaan mitenkään erityisemmin raskautta yrittämättä. Ja mitä tapahtui yhden tavallisen kuukautiskierron jälkeen! Jo usemman päivän ajan selviä raskausoireita, ja tänä aamuna selkeä plussa raskaustestissä! Kuukautisten alkamispäivä olisi vasta perjantaina, ja testi näyttää plussaa jo nyt.

Nyt mietin voiko tämä olla tottakaan! Ensimmäinen raskauteni alkoi myös helposti, mutta siitä on pitkä aika. Raskaus eteni normaalisti, enkä stressannut odotusaikana mistään. Sen sijaan nyt tuntuu, että pelkästään tämän raskauden suunnitteleminen on saanut minut miettimään kaikkia mahdollisia kauhuskenaarioita, ja vain siksi, että olen tämän ikäinen.

Toivottavasti tämän aamun plussa on totta, ja toivottavasti uskallan myös iloita tästä jatkossa, jos päästään alkua pidemmälle.

Jos täällä on muita samassa tilanteessa olevia, lämpimiä ajatuksia heille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tullut mieleenkään että olisi mitenkään vanha synnyttäjäksi..

Vierailija
2/2 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yli 35-vuotiaana lapsen saavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme