Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan omia äitejämme!

Vierailija
10.05.2008 |

Sano jotain positiivista hänestä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki eilenkin ylityöpäivän, koska ei halunnut oman potilaansa kuolevan yksin. On töissä hoitokodissa, jossa päihderiippuvaisia. Heillä ei oikein enää ihmissuhteita ole. Äiti ei kuitenkaan tahdo kenenkään lähtevän yksin, on sitten vieressä.

Aina ollut uhrautuvainen ihminen, muttei marttyyriasenteella, vaan vilpittömästi sydämestään. Oman äitinsä sairastuttua vakavasti jäi vuoden virkavapaalle ja hoiti äitinsä loppuun asti kotona.

Mitä mainioin äiti, parhain mummi.

Vierailija
2/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa probleemaa ruoanlaitossa, puutarhanhoidossa, kodinhoidossa, lasten kasvatuksessa tai yleismaailmallisissa jutuissa, äiti osaa neuvoa. Tosin välillä niitä neuvoja tulee kysymättäkin.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa antaa elää omaa elämää tuppautumatta, mutta on silti läsnä ja paikalla kun tarvitaan. Arvostan äitiäni todella paljon ja olen sen hänelle usein sanonutkin.

Vierailija
4/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeudenmukainen

reilu

ystävällinen

rehellinen

tarkka

hyvä ruuanlaittaja

taloudellinen

kätevä käsistään

ei mikään nynny

edelläkävijä

rohkea

uskollinen

luotettava

Vierailija
5/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukava ja ystävällinen ihminen, ikäisekseen varsin nätti, hyvä tekemään kaikkia käytännön juttuja, luotettava, turvallinen...

Vierailija
6/6 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan jättäisi pulaan, jos olisi tosi kyseessä. Olen aina voinut luottaa siihen että äitini ja jopa lähisukuni tekee kaikkensa toisen puolesta ja auttaa oli tilanne mikä hyvänsä ja vaikka ihminen olisi itse mokannut.

Olen saanut todella suurta apua ja tukea silloni kun olen itse ollut typerä ja tehnyt pahoja virheitä, joita olen sitten saanut maksella - muiden avulla.

Se on korvaamatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän