auttakaa tyhmää, tarvitseeko vesijuoksussa osata uida?
- joo häpeän tunnustaa, etten osaa uida:( Kärsin tästä! Silloinkuin olisi ollut aika oppia eli ala-asteella sairastuin syöpään, olin hoidettavana kaksi vuotta, syövän jälkeen tuli muita sairauksia tietty aina uinnin aikaan. (mm.umpisuoli puhkesi vatsaan) Olen vanhemmilleni pettynyt, ettei he huolehtinut siitä, että olisin saanut uimataidon.
Haluaisin kokeilla vesijuoksua, mutta en tiedä uskallanko?
Kommentit (5)
Ei ikinä tiedä mitä voi sattua. Mene aikuisten uimakouluun, siellä on kaikenikäistä porukkaa.
kyllä siinä ihan syvään mennään, joten ainakaan ei pidä pelätä sitä.
Mä menisin aikuisten alkeisuimakouluun. Monet uintiseurat järjestävät jopa yksityisopetusta. Jos sulla ei ole vesikammoa, niin luulen, että opit aika nopsaan uimaan.
meidän uimahallissa saa käyttää kuin uimataitoiset. En mä ainakaan lähtisi juoksemaan syvään veteen uimataidottomana.
Mikset mene aikuisten uimakurssille? Sellaisia järjestetään. Jos vanhempasi eivät huolehtineet, huolehdi itse!
meidän uimahallissa saa käyttää kuin uimataitoiset. En mä ainakaan lähtisi juoksemaan syvään veteen uimataidottomana.
Mikset mene aikuisten uimakurssille? Sellaisia järjestetään. Jos vanhempasi eivät huolehtineet, huolehdi itse!
Mikset muuten menisi aikuisten alkeisuimakouluun?
Uimataidottomia aikuisia on yllättävän paljon ja nuo kurssit suosittuja.