Miten syöt Subisi?
Mulle saisi olla hunaja-kauraleipään 30 cm kana teriyaki, juustoa saa laittaa, ei paahdeta, caesar-kastikkeella (tätä ei kyllä ole jokaisessa subwayssa, tilalle vaihtoehtoisesti kevytmajoneesi), kaikki kasvikset paitsi oliivi ja jalapeno, ei öljyä, mausteita tms. Kiitos! Entäs teille!
Kommentit (48)
oli pakko saada tänän Subi, oli oikein hyvää näin:
Hunaja-kauraleipä, kana-teryaki, kaikki kasvikset ja hunajainen sinappikastike. Nam!
ja juusto toki ja koko 30 senttiä:)
Hunajakauraan kana teriyaki, laitetaan juustoa ja paahdetaan, kastikkeeksi hunajasinappi, kaikki kasvikset, etikkaa ja oreganoa.
30-senttisen jaksan syödä kevyesti, jos se on päivän pääruoka eli en ole aamupalan jälkeen syönyt muuta. Joskus kyllä otan toisen puolikkaan mukaan ja syön iltapalaksi. Pikkunälkään/välipalaksi syön 15 cm.
Mä oon yleensä ottanu kanateriyakin täysjyväleivällä, juusto ja paahto, kaikki kasvikset paitsi oliivi ja jalapeno, kevytmajoneesi ja hunajasinappi sekä oreganoa
Vaaleeseen leipään kanafajita, normijuustolla ja aurajuustolla paahto, salaatti, kurkku, tomaatti ja valkisipulikastike 😍
Leipä joko vaalea tai hunaja-kaura, täytteenä tavallisesti tonnikala + kevytmajoneesi + salaatti + tuorekurkku + juusto + paahto + oregano + öljy ja etikka, mutta nyt kun on Pulled Pork, niin se bbq-kastikkeella, salaatti, tuorekurkku, oregano, juusto ja paahto.
En tiedä onko voimassa jokaisessa Subissa, mutta tossa lähiSubissa on lounastarjous juoma + subi 6 tai 8 euroa (leivän koosta riippuu). Pitääkin huomenna käydä taas hakemassa iso Sub niin ei tule nälkä koko päivänä ja jos ei jaksa toista puolikasta, sen voi syödä illalla.
PS. huomasin että ekalla sivulla on vanha viestini asiasta, nro 13. :)
30cm Hunajakaura, kalkkuna, juusto, paahdetaan, kaikki kasvikset, hunajasinappi sekä makeasipuli, ei mausteita kiitos, ateriana ja keksillä kiitos.
Katselen Subia telkkarista, joskin harvoin, en syö sitä!
oli pakko saada tänän Subi, oli oikein hyvää näin:
Hunaja-kauraleipä, kana-teryaki, kaikki kasvikset ja hunajainen sinappikastike. Nam!