Miten syöt Subisi?
Mulle saisi olla hunaja-kauraleipään 30 cm kana teriyaki, juustoa saa laittaa, ei paahdeta, caesar-kastikkeella (tätä ei kyllä ole jokaisessa subwayssa, tilalle vaihtoehtoisesti kevytmajoneesi), kaikki kasvikset paitsi oliivi ja jalapeno, ei öljyä, mausteita tms. Kiitos! Entäs teille!
Kommentit (48)
Ainakin vuoden on omassa kaupungissakin ollut tarjolla mutta ei vaan ole tullut käytyä.
Kannattaisko?
Juustoa kyllä, ja paahdetaan. Ei kastiketta, mutta öljyä, pippuria ja oreganoa kyllä. Vihannekset tomaatti ja paprika.
Riippuen nälän asteesta otan joko 15cm tai 30cm Parmesan Oreganon tai Hunajakauraleivän.
Väliin tulee Italian BMT tai sitten Kana Teriyaki. Yleensä Southwest kastikkeeksi. Juustoa myös ja paahdetaan. Kaikki täytteet mukaan paitsi suolakurkkua. Ja mausteita saa myöskin laittaa. Kiitos! :) Vielä kun saisi kotiinkuljetuksen niin olis ihanaa.
-30 cm, perus vaalea patonki
-grillattu kananrinta
-juustoa, paahdetaan
-kaikki tuoreet vihannekset
-kevytmajoneesi ja makeasipulikastike
-na!
Oli juuri tullut eka Subway lähikaupunkiin ja mä olin USAssa lomalla käydessä niin pitänyt niistä.
Ihana mies....
ennakkoaavistuksen, eli en koskaan voi mennä Subiin, kun tilaaminen on niin vaikeeta ja jonoon sattuu kuitenkin taakse 5 konkaria, jotka huokailevat ja vaihtavat jalkaa.
Pitäkää Subinnne :(8
minulle 30 cm seesamileipäään kana teriyaki, juustoa, paahdetaan, mexican-kastike, tuplatäytteet, kaikki kasvikset, oliiveja, paljon jalapenoa. Kiitos!
Kokonainen BMT parmesan-oregano -leivällä, juustoa ja aurajuustoa, paahdetaan. Ei jalapenoja, muuten kaikki kasvikset. Kastikkeeksi makeasipuli tai hunajasinappi, etikka, pippuri ja oregano. Otan mukaan, kiitos.
Pakko käydä hakemassa Subi!
otan ison eli 30 senttisen
parmesan-oregano
paahdetaan
saa panna juustoo
tonnikalatäyte
kaikki lisäkkeet
kaikki mausteet paitsi suola
oliiviöljyä
valkosipulikastike
NAM
Tilaus menee näin
menet jonon päähän ja sanot seuraavaa
- otan kokonaisen/puolikkaan
- sitten sanot minkä leivän haluat, esim. täysjyvä
- tonnikalalla (täyte)
- joo ja joo (myyjä kysyy pannaanko juustoo ja paahdetaanko)
- kaikkee (myyjä kysyy mitä lisuja pannaan)
- joo (myyjä kysyy pannaanko öljyä)
- kaikkee paitsi suolaa (myyjä kysyy mitä mausteita)
Sit myyjä kassalla kysyy et syökkö täällä vai otakko mukaan. Sanot et otat mukaan. Maksat. Menet kotiis nauttimaan.
Jaksaa kyllä syödä jos ja kun syödään ruoka-aikaan eikä muut siis. Mä en olis ekan raskauden aikana muuta syönytkään. Sen jälkeen on alkanut vähän tökkiä. Tuli varmaan vedettyä överit.
Ainakin vuoden on omassa kaupungissakin ollut tarjolla mutta ei vaan ole tullut käytyä.
Kannattaisko?
Täälläkin oli vuoden Subway, ennen kuin tutustuin Hesassa käydessäni niihin leipiin. Ja hyviä olivat, rupesin sitten käymään omassa silloin tällöin.
T: 13 ja 24
kasvis (ei sitä pihviä, se ei oo hyvä), hunajakaura, juustoa, kaikki kasvikset jalopeñoa ja oliiveja (en tykkää huonolaatuisista oliiveista) lukuunottamatta, paljon suolakurkkua, chilimajoneesi ja hunanajasinappi, etikkaa ja oreganoa. Ja 30 cm, ehdottomasti!
Joku kysyi, miten joku jaksaa syödä 30 cm subin: hyvin, mulla on hyvä ruokahalu. Joskus säästän palan mukaan. Tosin en kyllä käy Subwayssa kovin usein, lähimpään on matkaa yli 80 km.
tekemään nim bal mieli subia. Oon raskaana, ja mulla on tosi huono ruokahalu, ja jostain syystä subi maistuisi NYT.
kun mies on koulussa ja lapset hoidossa :D
Mulle puolikas hunajakaura, päivän täytteellä, suositeltu kastike, ei paahtoa, kaikki muut täytteet paitsi oliivi ja jalopeno. Öljyä, etikkaa ja pippuria saa laittaa.
Mulle puolikas hunajakaura, päivän täytteellä, suositeltu kastike, ei paahtoa, kaikki muut täytteet paitsi oliivi ja jalopeno. Öljyä, etikkaa ja pippuria saa laittaa.
Ja sen perään Filmtownissa (Resident Evil Afterlife on ilmestynyt), molemmat ovat vieressä. :D
Vai teettekö tosi raskasta työtä tai liikutte paljon? Kuinka pitkään pitää kylläisenä? Itse kevyessä toimistotyössä ja liikunta kevyttä, lenkkeilyä, joogaa jne ja 15 cm+hedelmä (syön aina lounaalla hedelmän jälkkärinä) pitää nälän poissa puolesta päivästä jonnekin 17-18 tienoille.
jos mulla on kunnolla nälkä. Sen sijaan, jos ei ole kova nälkä, syön puolet heti ja puolet sitten seuraavan kerran, kun nälättää. Puolikas subi pitää nälkää ehkä kolmisen tuntia, kokonainen 4-5 tuntia, tosin harvoin olen viittä tuntia putkeen syömättä, vaan syön 3-4 tunnin välein.
Mulle nuo subit ovat sellainen herkuttelujuttu, ehkä kerran kuukaudessa käyn sieltä tonnikalapatonkini hakemassa. Että ehkä siitäkin riemusta menee usein se 30 cm kerralla :) Olen normaalipainoinen kolmikymppinen kotiäiti, harrastan aktiivisesti liikuntaa.
-2
Mulle puolikas hunajakaura, päivän täytteellä, suositeltu kastike, ei paahtoa, kaikki muut täytteet paitsi oliivi ja jalopeno. Öljyä, etikkaa ja pippuria saa laittaa.Ja sen perään Filmtownissa (Resident Evil Afterlife on ilmestynyt), molemmat ovat vieressä. :D
Mutta uusin resident evil oli aika kakka. Vuokraa mielummin Buried jos on tullu jo.
Mulle puolikas hunajakaura, päivän täytteellä, suositeltu kastike, ei paahtoa, kaikki muut täytteet paitsi oliivi ja jalopeno. Öljyä, etikkaa ja pippuria saa laittaa.Ja sen perään Filmtownissa (Resident Evil Afterlife on ilmestynyt), molemmat ovat vieressä. :D
Mutta uusin resident evil oli aika kakka. Vuokraa mielummin Buried jos on tullu jo.
Eikä se vaikuta sellaiselta, josta tykkäisin, ainakin pikaisen wikipedia-selauksen jälkeen.
RE:n aion vuokrata siksi, että katson sen, ja sitten jos on hyvä, ostan. Pidin nimittäin muista RE:stä (myös Degenerationista, tai siitä varsinkin :))
Jos siis ostan 30 cm, syön heti kotona puolet, ja loput menee jääkaappiin odottamaan seuraavaa ateria-aikaa.
Silloin kun syön paikan päällä, otan aina 15 cm, muuten sama Subi.
T: 13