Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä jankataan wt:stä eli white trashista?

Vierailija
25.01.2011 |

Eikö sille ole suomenkielistä sanaa? Roskaväki? Alempi sosiaaliluokka? Soskupummit? Lähiöperheet? Pubiruusut? Mitä siis oikein tarkoitetaan ja miksi se määrittely pitää tehdä englanniksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvonimeä ahkerasti muille.

Vierailija
2/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kun ei oikein ole suomenkielistä sanaa. Tosin ei tuo wt:kään ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miksi kenelläkään kiinnostaa jos joku on "wt"??

Pahimpia ovat juurikin nää laput silmillä kulkevat mustavalkoisen ajatusmaailman omaavat luokittelijat jotka eivät tunnu näkevän muita kui wt-ihmisiä ympäristössään ja vielä kaikenhuipuksi jaksavat jauhaa heistä netissä! :-D

Kamoooon oikeesti...

Vierailija
4/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= Jehovan todistajien lehti

Vierailija
5/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat juurikin nää laput silmillä kulkevat mustavalkoisen ajatusmaailman omaavat luokittelijat jotka eivät tunnu näkevän muita kui wt-ihmisiä ympäristössään ja vielä kaikenhuipuksi jaksavat jauhaa heistä netissä! :-D

Kamoooon oikeesti...

nostamista jalustalle. "Mun mies tienaa ainakin kuustonnia kuussa nettona. Kyllä mun tässä kelpaa kotiäitinä olla"....

Vierailija
6/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväki olisi mustakin parempi termi, mutta täällä on ihan oma kielensä.

Vierailija
7/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niitä mamujen perässä juoksevia ei niin teräviä naisia. Baarissa näitä näkee paljon. Ensin siideri liisa, pubiruusu ja sitten mamutuksen jälkeen mamu/muslimipatja.

Vierailija
8/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt:t on lähes aina rasisteja. Olen asunut semmosessa tosi wt:ssa naapurustossa ja kyllä lähes kaikki on rasisteja juntteja.

ne on niitä mamujen perässä juoksevia ei niin teräviä naisia. Baarissa näitä näkee paljon. Ensin siideri liisa, pubiruusu ja sitten mamutuksen jälkeen mamu/muslimipatja.

Vierailija
9/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsite on tullut alkuperin jostain New Yorkin slummien neekereiltä huume/diileri/parittaja/huora- piireistä.

Ei todellakaan ole ainakaan av- käsite.

Vierailija
10/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille ole suomenkielistä sanaa? Roskaväki? Alempi sosiaaliluokka? Soskupummit? Lähiöperheet? Pubiruusut? Mitä siis oikein tarkoitetaan ja miksi se määrittely pitää tehdä englanniksi?

persuja äänestävää, mamuja vihaavaa, älyltään keskitasoa heikompaa ryhmittymää.

Vierailija
11/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoooon oikeesti...

nostamista jalustalle. "Mun mies tienaa ainakin kuustonnia kuussa nettona. Kyllä mun tässä kelpaa kotiäitinä olla"....

ei pelkkä "köyhyys" tee kenestäkään white trashia...

Vierailija
12/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuja äänestävää, mamuja vihaavaa, älyltään keskitasoa heikompaa ryhmittymää.

että mitähän nämä ns. wt:t ovat mahtaneet ennen persuja mahtaneet äänestää....

Vierailija
13/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsite on tullut alkuperin jostain New Yorkin slummien neekereiltä huume/diileri/parittaja/huora- piireistä.

Ei todellakaan ole ainakaan av- käsite.

olen luullut, että se on jenkseissä sitä asuntovaunualueilla asuvaa sakkia. Tiedä sitten...

Vierailija
14/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi ei ihan istu Suomeen, koska täällä ei ole samanlaista "valkoista roskavähemmistöä". Oleellista ilmeisesti on juuri se, että kyse on valkoihoisisita eikä muista etnisistä ryhmistä, jotka ovat monesti USA:ssa syrjäytyneitä ja heikommassa asemassa.

Vierailija
15/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkoittaa köyhiä valkoihoisia, jotka ovat köyhempiä kuin paikallinen mustaihoinen köyhällistö joka elää slummeissa..

TAi tuolleen se minulle selitettiin jenkeissä.

Tuossa vielä Wikipediaa:

http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash

Vierailija
16/16 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitähän nämä ns. wt:t ovat mahtaneet ennen persuja mahtaneet äänestää....

Kato kokoomus on duunarin ja köyhän yh:n uusi paras ystävä ja niin edelleen. Kaikki uppoo kun ei ole älliä ja kokonaisuuksien näkemisen kykyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän