Kyllä se näemmä kilpirauhasen vaajatoimintaa sairastavankin läski lähtee!
Salillakaan en ole joulun jälkeen hirveästi ehtinyt käydä, vaan niinpä meni sellainen jakku päälle,mitä en ole voinut kolmeen vuoteen päälleni laittaa! Vielä on mistä lähteä ja ihan sairaan tautisen hidasta tää on, ilmeisesti vajaatoiminnasta johtuen, mutta pääasia että edes jotain edistystä on tapahtunut 3kk jumituksen jälkeen!
Kommentit (5)
tuokaan ole kaikilla samanlainen sairaus, mulla oli arvojen mukaan lievää vajaatoimintaa enkä ole missään vaiheessa lihonut.
tullut vaikka olen kova liikkumaan, treenaan ihan täysillä ja ruokavalion on kohdillaan. Välillä on meinannut hermo pettää kun ei mikään auta ja paino vana nousee tai korkeintaan pysyy paikallaan. t.ap
ja paino noussut 7 kiloa. Osa varmaan nestettä, joten odottelen, että saan arvot taas kohdilleen kun Thyroxinia lisättiin
En näitä kilpirauhasjuttuja ymmärrä ollenkaan.
ja paino noussut 7 kiloa. Osa varmaan nestettä, joten odottelen, että saan arvot taas kohdilleen kun Thyroxinia lisättiin
kun menit vajaalle? Miten huomasin painonnousun lisäksi, että kaikki ei ole kunnossa?
tuokaan ole kaikilla samanlainen sairaus, mulla oli arvojen mukaan lievää vajaatoimintaa enkä ole missään vaiheessa lihonut.