Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä asianajaja hakusessa, perhe- ja lapsioikeus

Vierailija
25.01.2011 |

Osaisikohan joku neuvoa mistä mahtaa Turun seudulla löytää pätevän asianajajan, yksi minulla on jo Turun lähistöltä vaan hän tuntuu olevan niin kiireinen ettei juttuja ehdi valmistella, ei neuvotella ja hyvä jos puhelimeen vastaa sen verran että soittaa minulle myöhemmin.

Tiedän että vastapuolellani joka on lasta tapaava vanhempi, on viimeisen päälle häijy miesasianajaja joka ei kaihda valheita oikeudessa ja haukkuu minut maanrakoon. Ongelma on se ettei lapsi ole isäänsä halunnut tavata aikoihin ja en ole saanut selvyyttä siihen miksi näin on, lapsi vastusti isänsä luo lähtemistä sosiaalityöntekijöiden läsnä ollessa ja näin häntä ei voitu pakottaa, viimeisen kerran isä sieppasi lapsen väkipakolla matkaansa vaikka tämä kirkui hysteerisesti.

Etävanhempi tapaa lastaan omien vanhempiensa kodissa joka toinen viikonloppu ja uuden hätäisen sopimuksen vuoksi on hänelle annettu myös alunperin valvottujen tapaamisten jälkeen laajat loma-aika ym. tapaamiset. Nyt siis tulossa on täytäntöönpano-oikeudenkäynti. Tiedän että itse olen yrittänyt parhaani tilanteen selvittämiseksi, mutta vastapuolelle tämä on rahakysymys hän hakee 2000 euron uhkasakkoa per jokainen tapaaminen joka on toteutumaton sekä omia oikeuskulujaan minun maksettavikseni. Täytäntöönpanosovittelijalle esitin myös toiveeni että itse voisin etsiä ratkaisua lastenvalvojan luona mutta tämäkään ei isälle kuulemma käynyt.

Lähinnä olen ihmeissäni kuinka vaikea voi olla löytää kunnon asianajajaa. Eli onkohan kellään vinkkejä Turun alueella pätevistä asianajajista joilla olisi aikaa asiakkaalleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Liisi Vanto? Soittele.

Vierailija
22/27 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkusessa myös Antti Laakso (lexlaakso.fi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama tapaus ja näyttää täällä vielä siivoilevan oman 'sissimarkkinointinsa' hedelmiä🤣

Vierailija
24/27 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thuresonia en ainakaan suosittele kenellekään,heillä ei osata tukea avuntarvitsijaa yhtään.Yhteydenpito on etäistä ja kylmäkiskoista.Empaattusuutta tai ymmärrystä ei kyllä kärsivää kohtaan tule.

Kallista kylläkin on!

Heillä toimiva nuorempi mies ei ollut rehellinen edes käräjäoikeudessa,koska esitti siellä vääriä äänitallenteitakin.

Ne ei olleet minun,vaan jotain hänen itsensä keksimiä.

Törkeää toimintaa!

Vierailija
25/27 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kompata ketjun aloittajaa. Thureson todella ylihinnoiteltu ja keskittyminen sekä valmistelu hätiköityä. Ei voi suositella. Jäi käräjillä vastapuolen jalkoihin täysin, koska valmistautuminen oli onnetonta.

Vierailija
26/27 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lastensuojelu auta toimiessaan äidin kanssa lasten vieraannuttajana..

Vierailija
27/27 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ei ole mitään velvollisuutta tavata etävanhempaa eikä lasta voida väkisin viedä etävanhemman luokse, koska se ei ole lapsen edun mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi