Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä kukaan tehnyt gender selectionia?

Vierailija
25.01.2011 |

Eli sukupuolen valintaa

Olemme miheni kanssa pohitineet siihen ryhtymistä, tietysti ulkomailla. Onko kenelläkään kokemusta siitä? Missä kävitte? Miten meni? Kaikki tarinat kiinnostaisi.

Kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa poikkeus on tuo Tsekkiklinikka ja sielläkin kuulemma virallisesti tutkitaan vain kromosomivikoja, sukupuoli sitten selviää siinä sivutuotteena ja "puolivahingossa" valitaan alkio sen mukaan. Kyproksella hoidot hoidetaan Turkinpuolella mikä ei kuulu Eu:hun. 6 vai mikähän mun nro oli...

Vierailija
2/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usa olisi mahtava, mutta kun ei siellä ole sitä sukua :( olen kade sinulle.

t.ap

olen lukenut paljon tuosta pietarista ja onnistumisprosentti on huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähelläkin!

Vierailija
4/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkeihin vaan,voi samalla tehdä nose jobin, ottaa kaiken maailman pistoksia ja implantteja sinne tänne.

yihhaaa!

aika kivasti selänteillekin kävi, että 4. lapsi olikin tyttö

mitä vaan saa, kun oikeen osaa toivoa oikein

Vierailija
5/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin ihan sama asia ottaa kauneusleikkaus ja mahdollistaa sen tytön tai pojan saanti :D Ei nyt ihan. Mutta ei sitä voi sellainen ymmärtää jolla on lapsia molempia sukupuolia...ikinä.

Vierailija
6/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnosti, missä tämän voi tehdä ja paljonko maksaa. :)

Vierailija
7/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo selvittänyt

ap

Vierailija
8/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy netistä paljon. Ei se ole varmaa noissakaan koeputkessa tehdyissä.

tosin ingender.com löytyy kotiohje tuohn koeputki juttuunkin, eli voit tehdä senkin kotona, erottelet sperman jollain sitruunamehulla ja munanvalkuaisella vai mitenköhän se meni.

Vierailija
9/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/22 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

minäkin olisin erittäin kiinnostunut aiheesta. suomessa se tuntuu olevan tabu. onko ketään suomalaisia jotka harkitsevat sukupuolen valintaa, gender selection, family balancing ulkomailla eli pgd+ivf hoitoa? olisin erittäin kiinnostunut kaikesta informaatiosta! erityisesti kypros ja pietari kiinnostavat!

Vierailija
12/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sukupuolta teidän aiemmat lapset on?

meillä 4 tyttöä. viides on poika :)

Vierailija
13/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se ole siellä kovin kallista. Olen kuulut, että Pietarissa olisi yksi paikka. Mutta en tiedä onko niin hyvä kun noi usan.

Kauan teidän piti oleskella siellä?

Meillä poikia se neljä ja olisi kiva kun viides olisi tyttö.

ap

Vierailija
14/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoisit mahd paljon. Mitä vain pystyt.

ap

Vierailija
15/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarissa on tosiaan klinikka. Lisäksi Euroopasta löytyy mm. Tsekeistä, Kyprokselta ja muistaakseni Turkista. Ja Jordaniassakin yksi.

Vierailija
16/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 4000 dollaria se maksoi ja oltiin kaksi kuukautta, meillä on siellä sukua ja oltiin sukuloimassa se aika.

Pietarista en tiedä kun en osaa siltä kieltä :) mulle oli tärkeää että ymmärrän mitä lääkärit sanoo.

tsemppiä teille ja toivottavasti saatte tytön vielä!

Vierailija
17/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se valittu siittiö ei välttämättä ole kaunein/komein/fiksuin ja filmaattisin. Siinä valitaan vain sukupuoli.

Vierailija
18/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 4000 dollaria se maksoi ja oltiin kaksi kuukautta, meillä on siellä sukua ja oltiin sukuloimassa se aika. Pietarista en tiedä kun en osaa siltä kieltä :) mulle oli tärkeää että ymmärrän mitä lääkärit sanoo. tsemppiä teille ja toivottavasti saatte tytön vielä!

Vierailija
19/22 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 4000 dollaria se maksoi ja oltiin kaksi kuukautta, meillä on siellä sukua ja oltiin sukuloimassa se aika. Pietarista en tiedä kun en osaa siltä kieltä :) mulle oli tärkeää että ymmärrän mitä lääkärit sanoo. tsemppiä teille ja toivottavasti saatte tytön vielä!

tämä palsta on ainoa missä olen maininnut asiasta. siitä eivät tiedä edes minun tai mieheni sisarukset, ei isovanhemmat, ei kukaan. luulivat että olemme sukuloimassa ja tulin sieltä raskaana takaisin...eivät tienneet mitä teimme. emme aio kertoa sitä kellekään ikinä.

Vierailija
20/22 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennella yritys kerralla on tärpännyt niillä jotka on tämmösen käynyt tekemässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi