G: millä aikataululla yhteenmuutto, kihlaus, häät, lapsi?
Mainitsetko vielä ikäsi ja monesko pidempi suhde meneillään.
Kommentit (44)
seurustelu alkoi 2/1994
kihloihin 4/1994
yhteen muutettiin 9/1994 (olin kesän töissä toisella paikkakunnalla)
eka lapsi 2/1995
naimisiin 4/1995
seuraavat lapset 1997-2011
Yhdessä nyt oltu siis 17v. Minun eka ja miehen toinen pitempi suhde.
Minä olen nyt 23 ja puoliso 25. Tämä on minulle ensimmäinen pitkä (yli 2kk) kestävä suhde. Yhteen muutettiin 4kk tuntemisen jälkeen. Todella suureksi yllätykseksemme huomasin olevani raskaana 11kk yhdessä asumisen jälkeen. Nyt olemme asuneet 2 vuotta yhdessä.
Pitkällä suhteella av-mamma tarkoittaa yli 2 KUUKAUTTA kestävää suhdetta. Eiiih! Tää on kyllä päivän paras ja mahdollista vain av:lla
*reps* *kops*
Mut kiva jos piristi sun päivääs :p
Tarkotin sillä enemminkin sitä, että aikaisemmat suhteet ovat kestäneet max 2kk. Ja mielestäni 2 vuotta ei ole ihan hirveen pitkä suhde, mutta ehdottomasti noita kahtakuukautta pitempi.
Niin ja naimisissa taikka kihloissa emme ole, minun tahdostani.
muutimme yhteen helmikuussa, toukokuussa kihloissa ja saman vuoden joulukuussa naimisiin. Eka lapsi syntyi reilu vuosi hääpäivästä. Ikäni oli tuolloin 24 v ja kyseessä oli oikeastaan ensimmäinen kunnon seurustelusuhde. Nyt yhteiseloa takana 10 v enkä voisi olla onnellisempi.
6kk -> yhteenmuutto
4v -> kihloihin
4,5v -> naimisiin
6,5v -> eka laps1
9v - > toinen lapsi
12 vuotta yhdessä
Yhteenmuutto vähän yli vuoden kuluttua seurustelun alkamisesta, häät 1v8kk siitä ja ensimmäinen lapsi... ööh, mitä siitä nyt tulee... 2v3kk seurustelun alkamisesta.
Ikää 35 ja kolmas pidempi suhde
(4, 2 ja 12 vuotta)
tässä yhteydessä niitä suhteita joiden kohdalla olen ollut tosissani sitä mieltä että siinä voisi olla koko loppuelämän potentiaalia. Jotain kolmisen vuotta kumpikin minun tapauksessani.
Nykyinen suhteeni on vetelee yhdeksättä vuottaan.
Yhteenmuutto vähän yli vuoden kuluttua seurustelun alkamisesta, häät 1v8kk siitä ja ensimmäinen lapsi... ööh, mitä siitä nyt tulee... 2v3kk seurustelun alkamisesta.
1997 aloitettiin seurustelu
1999 muutettiin yhteen
2000 kihloihin
2001 naimisiin
2003,2006,2009 lapset
2001 muutettiin yhteen
2002 kihloihin
2003 naimisiin
2006 ja 2010 lapset
Ja kiva olisi se kolmas lapsikin saada.
mutta pakko kertoa isosiskostani, oli kyseessä salamarakkaus.
Tapasi miehensä 21v, 2 viikkoa tapaamisen jälkeen muuttivat yhteen, 6kk jälkeen oli lapsi tuloillaan ja naimisiin menivät 7kk tapaamisesta. Ovat edelleen yhdessä. Tapaamisesta aikaa 19v ja ovat edelleen onnellisesti naimisissa. Kateeksi käy :D
muutettiin yhteen 3 kk:n seurustelun jälkeen, kihlauduttiin vajaa vuosi siitä, mentiin naimisiin kolmen kuukauden kihlauksen jälkeen ja lapsi syntyi vuotta myöhemmin. Yhdessä nyt kolme vuotta.
yhteenmuutto puolen vuoden päästä siitä, eka raskaus 3kk yhteenmuuton jälkeen, se meni kesken, lapsi syntyi 1,5v tapaamisestamme toisesta raskaudesta. Kihlat kun lapsi oli 1,5v eli 3v tapaamisesta, ja häät ensi kesänä eli 5v tapaamisesta.
Tämä on toinen pidempi suhteeni, ensimmäinen oli 4v mittainen ikävuosina 12-16.
Tavattiin kun oltiin 20. Yhteenmuutto n. 6 kk päästä, kihloihin siitä 3 kk päästä. Naimisiin mentiin kun oltiin 23, lapsi syntyi kun oltiin 26. Nyt ollaan 32.
Yhteenmuutto 3v. tapaamisesta
Kihlaus 1v. tapaamisesta
Häät 5v. tapaamisesta
Lapsi 7v. tapaamisesta
Nyt olen 27, mies 31. Suhdetta takana yli 10v. Ensimmäinen pidempi suhde (taitaa olla molemmille).
Minulla ensimmäinen ja miehellä toinen pidempi suhde.
Tapaamisesta 3kk:n jälkeen muutettiin yhteen, siitä 1,5kk kihlat. Maistraatissa kävimme 6kk:n seurustelun jälkeen. Esikoinen syntyi reilun vuoden myöhemmin. Toinen 2,5v esikoisen jälkeen.
Eli yhdessä oltu nyt vajaat 7v. :)
Minulla toinen vakava suhde, miehellä ensimmäinen
Yhteenmuutto 2kk tapaamisesta
kihloihin 3kk tapaamisesta
1. lapsi syntyy kun 3v tapaamisesta
ja naimisiin mennään 2012 (suunnittelu jo käynnissä ;)
Ja maailman onnellisimpia ollaan, vaikka saattaa vaikuttaa siltä, että ollaan edetty melko nopeasti.
- meillä molemmilla tämä on toinen vakava suhde
- yhteenmuutto hyvin nopeasti (alle puoli vuotta), kun huomattiin, että oltiin jatkuvasti jommankumman luona
- kihloihin kahden vuoden päästä lomamatkalla
- raskaaksi tulin (puolivahingossa) kun olimme olleet yhdessä yhteensä 9 vuotta
- naimisiin kun olin 5. kuulla raskaana
- nyt yksi 3,5v lapsi, enempää ei suunnitteilla.
- minä 36v, mies 40v
Ei mitään noista, eikä ole aikomustakaan:)
Minulla tosin on 12-vuotias lapsi.
30 vuotias olen, mies 39.
Nämä siis siitä, kun ollaan alettu seurustella
Yhteenmuutto vuoden kuluttua
Naimisiinmeno puolentoista vuoden kuluttua (kihloissa ei oltu laisinkaan)
Lapsi ilmoitteli tulostaa puolen vuoden kuluttua.Molemmille toinen pidempi suhde.
Päätös naimisiinmenosta = kihlaus. Esteettömyystodistustakin haettaessa kysytään kihlaparin tiedot, jota ilman ei pääse naimisiinkaan.
Muutettiin yhteen n. 4 kk seurustelun alkamisesta, kihloihin puolen vuoden päästä. Lapsi neljän vuoden yhdessäolon jälkeen ja naimisiin mentiin kymmenen vuoden jälkeen.
Ja muutama pitempi suhde ennen tätä, ei lapsia eikä avioliittoja.
1999 muutettiin yhteen
2000 kihloihin
2001 naimisiin
2003,2006,2009 lapset