Onko realistista laihtua 5 kg helmikuun loppuun mennessä. Tiukkaa
Kommentit (17)
tiputin juuri kolme viikkoa sitten kahdessa viikossa 5 kg.
Pienensin annoskokoja hiukan normaalia pienemmiksi ja lopetin herkkujen syömisen kokonaan.
Lähtömitat olivat 173cm/69kg. Tämän kahden viikon jälkeen on viikossa irronnut vielä 1kg. Mitat nyt toivotut 173cm/63kg.
Tsemppiä sulle ap! Kyllä ne irtoaa näistä skeptikoista huolimatta. Jos vain olet rehellinen itsellesi ja olet valmis hiukan näkemään vaivaa.
Ja en imetä!
5kg lähtee parissa viikossa, jos oikein haluaa
Jos ylikiloja on oikeasti, niin onnistuu kyllä. Olet vaan tiukka tuon karppauksen kanssa ja samalla rajoitat kaloreita reilusti.
häihinsä, ne oli helmikuun lopussa :D
Mutta joo, asiallisesti: kyllä pystyy. Itse sain karppaamalla 3 viikossa pois 7 kg! Lähtöpaino 74 kg -> 67 kg, 170 cm pitkä olen...
Itselläni ylipainoa reilusti ja karppaamalla sain heti parin viikon aikana 4 kg pois, mutta sen jälkeen ei lähtenyt mitään, kun annoskoot olivat liian suuria.
nyt vähän hidastuu tahti. Kiitos tsemppauksesta! :) ap
nestepaastolla nopeamminkin.Eppu Salmiselta lähti10kg kolmessa viikossa ja kuvista päätellen ei ole pelkkää nestettä.Toi karppaaminen ei vaan ole kauheen nopea keino ja siinä saattaa vahingossa tulla syödyksi liikaa joten en tekis niin jos joku takaraja on kilomäärällä.
olen saanut lihomisen pysähtymään jo pitkään ja jos nyt tiukennan entisestään, varmaan laihdunkin. ap
Karppauksesta en tiedä, mutta ihan normaalilla terveellisellä kasvispainotteisella ruokavaliolla (sisältäen hiukan myös herkkuja, rasvattomia toki), sekä runsaalla liikunnalla (5xviikkoon) olen kahteen otteeseen tiputtanut 10 raskauskiloa kolmessa viikossa.
Mittani ennen laihdutusta ovet olleet 173cm/70kg. Eli ihan normaalipainon sisällä vielä. En ole lihavalta näyttänyt. Hiukan ylimääräistä on ollut synnytyksistä. 10 kiloa on lähtenyt tosiaan kolmessa viikossa ihan hujahtaen.
Karppauksesta en tiedä, mutta ihan normaalilla terveellisellä kasvispainotteisella ruokavaliolla (sisältäen hiukan myös herkkuja, rasvattomia toki), sekä runsaalla liikunnalla (5xviikkoon) olen kahteen otteeseen tiputtanut 10 raskauskiloa kolmessa viikossa.Mittani ennen laihdutusta ovet olleet 173cm/70kg. Eli ihan normaalipainon sisällä vielä. En ole lihavalta näyttänyt. Hiukan ylimääräistä on ollut synnytyksistä. 10 kiloa on lähtenyt tosiaan kolmessa viikossa ihan hujahtaen.
juupa juu ja lehmät lentää ja olen muutenkin ihan sairaan hyvännäköinen omasta mielestäni
Painan siis 60kg ja pituutta on 173cm. Se on aika vähän. Bmi oli ennen laihdutusta ihan helposti vielä normaalin puolella, nyt se on 20. Olen urheillut aina, joten lihaksia löytyy.
Luuletko, ettei kolmessa viikossa voi tiputtaa 10 kiloa hyvällä itsekurilla? Se on helppoa! Vai luuletko, että yli 170 senttinen 70 kiloinen nainen on lihava? Ei ole, kurvikas kyllä, mutta ei lihavaa nähnytkään.
ei tuosta vaan "itsekurilla" tiputeta. Sinun kohdallasi en tiedä, mutta yleisesti tuollaisia painoja lähtee vain vakavasti ylipainoisilta kitudieetillä.
Voin kertoa, että itse liikun tällä hetkellä 5krt/vko, syön aivan kituisasti (600-700 kcal/pv ja en harrasta itsehuijausta) ja lähtöpainoa melkein 20kg enemmän. Silti minultakin tippui alussa kolmen viikon aikana "vain" 5,5,kg ja sekin oli valtavasti, eikä tuollaisia määriä jatkossa voi odottaa tippuvan, vaikka lopettaisi syömisen kokonaan.
Pieni laskelma sulle: Yksi kilo on 7000 kcal. Saadaksesi 10kg pois, pitää energiavajetta olla 70 000 kcal... Eli sinun tapauksessasi 3333 kcal/pv. Tarkoittaa sitä, että juoksisit pari tuntia päivässä ja et söisi yhtään mitään. Et siis yhtään mitään. Vettä vain joisit.
tuossa tulee päivää kohden 500kcal
Raskauden jälkeen kilot lähtee helpommin ku pelkkä imetyskin vie 500 kcal/pvässä. Itellä on kans puonnu paino aina muutamassa viikossa lähtöpainoon synnytyksen jälkeen. Suurin osa raskauskiloista on yleensä kuona-aineita ja nesteitä.