Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliaisvinkkejä

Vierailija
25.01.2011 |

JOku pieni kiva tuliainen ihmisille (vajaa 50 pariskunta), joita en tunne hyvin. Eli meidän mieltymykset ja maut ei ole tiedossa, pitä olla jotain kaikille sopivaa. Kukkakimppu olis periaatteessa hyvä, mutta sinne tulee muitakin ja kaikki varmaan tuo niitä kukkia, joten olisi kiva viedä jotain muuta.

Alkoholi ei käy.

Itselle tuli mieleen joku Pentikin kynttilä tai sitten jotain hyvää kahvia ja makusiirappia ja servettiä nätisti pakattuna olisiko ok? Muita vinkkejä?

Hintaa ei voi olla kamalasti, joku 20 euroa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle. Ainakin minun tuntemani 50 parit eivät käytä makusiirappia, eivätkä sen puoleen mitään erikoiskahvejakaan. Presidentti-paketti kyllä kelpaisi.

Itse voisin kuvitella vieväni Prsidentti-paketin, servettejä ja vaikka kaurakeksejä nätissä paketissa.

Kukista voisin viedä vaikka kukkivan santpaulian tai esikon. Muut varmaan vie niitä leikkokukkia.

Vierailija
2/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos saisin kahvipaketin, olis naurussa pitelemistä

mieluumin viiniä tai vaikka se kukkakimppu tai suklaarasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jotain joulusta ylijääneitä...

Vierailija
4/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuikkukipon tai ulos tuikkulyhdyn.

Vierailija
5/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä ostaisin ihan jonkun suht perus reilun kaupan tai luomu kahvin. Mitään presidenttiä en kyllä veisi. Jos ajattelen omia vanhempiani he tuskin mitään erikoiskahveja ja siirappeja arvostaisivat mutta appivanhemmat taas voisivat hyvinkin. Ehkä joku hyvä erikoishillo voisi myös olla kiva (on kai niitä pentikissäkin jos haluat viedä niitä, itse valitsisin sokeroimattomia luomuhilloja, ei siis niitä kaupan perussokeritököttejä). Itse voisin varmaan viedä jonkun suht peruskahvin, luomusuklaata, hilloa ja jotakin hyvää luomu näkkileipää ja jos jäisi rahaa yli niin kuivahedelmiä.

Mutta oma ajatuksesikin on varmasti ihan ok. Ainahan nuo syötävät voi laittaa eteenpäin jollei tykkää ja aina voi uutta kokeilla.

Vierailija
6/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin jonka vois siis syödä pois..

Vierailija
7/7 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin servetit on kivoja, kun ne käytetään aikanaan pois.

Minusta on kiva kun tuliaisina on jotain, mikä käytetään pois. Ei mitään sellasta, mikä jää nurkkiin pölyä keräämään.

Makusiirappia ei moni osaa arvostaa. Jokin erikoiskahvi tai -tee olis kiva. Jotain sellasta, mihin ei itse kaupassa tarttuisi, mutta olisi mukava maistaa.