Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö vankilassa helpommin hammaslääkäriin kuin tavallisena kuntalaisena julkiselle?

Vierailija
24.08.2026 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan aikuinen kävisi kunnallisella hammaslääkärillä? Kuuluu ihan itse kustannettaviin menoihin, kuten gynekologi ja silmälasit.

Vierailija
2/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kypsyi verorahojen tuhlaukseen – "Onko heille kerrottu, ettei kantaväestö saa ilmaista hoitoa?"

hehee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkiselle ei ainaakaan pääse

Vierailija
4/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pääse. Linnassa täytyy tehdä suunnilleen kuolemaa, että saattaa päästä lääkäriin tai hammaslääkäriin. Toki siltikään ei välttämättä pääse, vaan saattaa vain joutua eristykseen.

Vierailija
5/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan aikuinen kävisi kunnallisella hammaslääkärillä? Kuuluu ihan itse kustannettaviin menoihin, kuten gynekologi ja silmälasit.

Miksi urologille pääsee julkisella, mutta ei gynekologille? 

Vierailija
6/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti pääsee. Koska muuten vanki tekisi kirjallisen valituksen asiasta.

Vierailija
7/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveyskeskuksesta saa lähetteen gynekologille, jos on jotain vaivaa.

Vierailija
8/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiset tekee keskimäärin huonompaa työtä (paikat putoilee) enemmän hoitovirheitä. Toki kaikkea et julkiselta saa.

Vierailija
9/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terveyskeskuksesta saa lähetteen gynekologille, jos on jotain vaivaa.

Joo varmaan. Ensin pitäisi vaan saada aika edes sinne terveyskeskukseen. Hoitaja kun kuulee puhelimessa asiasi niin ilmoittaa saman tien että ei me tällaisilla päätämme vaivata. Itse en viimeksi saanut aikaa edes normaaliin verikokeeseen. 

Vierailija
10/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä oli hammas kipeä ja sain ajan viikonlopun yli maanantaille. Samana päivänä olisi päässyt lähikuntaan. Julkisella hoidettiin, tosin ostopalveluna. Tampereella tämä.

Vierailija
11/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos testaisit, pistä naapurisi vaikka kylmäksi.

Vierailija
12/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että maksetuille veroille ei kuulu saada vastinetta ja siksi kunnallinen hammashoito on lähinnä työttömille afrikkalaisille, jotka eivät maksa tai ole koskaan maksaneet veroja, niinkö?

Vierailija
13/13 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kriteerit siellä vankilassa on hammashoitoon kuin siviilissäkin. Särky- ja pahat tulehdustilanteet, niillä pääsee. Ei siellä mitään esteettisten hoitojen linjaa ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä