Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIGIn kuivashampoo - miksi pullo aina tyhjenee, tosi huono!

Vierailija
25.01.2011 |

Siis ärsyttää kun se kallis kampaamotuote Tigin mikä lie joku BedHead Dirtyhead tms. kuivashampoo (musta pullo) aina tyhjenee jotenkin itsestään.

Useamman pullon olen ostanut, kerran sain kampaajalta uuden pullon tilalle.

Nyt en jaksa mennä valittamaan kun ollaan muutettu, mutta 2 pulloa tyhjentyneet taas jotka viimeksi ostin.

Enää en osta, on niin kallistakin :(.

Mikä kuivasha´mpoo olisi hyvä vastaava??

En siis käytä sitä shampoona sinänsä, vaan kun mun hiukset rasvottuu juuresta niin pian että pitäisi joka aamu pestä (mitä en ehdi eikä taas tee hyvää hiuksille), niin sillä kuivashampoolla saisi välillä ei-pesupäivänä vähän juureen suihkuttamalla vähän "rakennetta"/volyymiä juureen ja se tekee juuresta enemmän matan / ei niin limaisen rasvaisen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina varmistellut että suutin jää oikein.

Mutta ei sillä ole kyllä mitään väliä.

Ja kun se on niin kallista niin olen myös vähän säästellyt sitä eli välilä en oo käyttänty muutamaan viikkoon.

sitten taas kun olisi todella tarvinnut niin voi PETTYMYS kun ei ollutkaa enää, vaikka tiesin että olin vasta pari kertaa käyttänyt uudesta pullosta :( :(.

Harmi mäkin oon heittänyt vaan ne viimeksi tyhjentyneet pullot roskiin, kun se kampaamo niin kaukana mistä ostin. En jaksanut alkaa suoraan maahantuoja skt-groupille reklamoimaan (mikä muuten aika tyhmä lafka, muusta kokemuksesta...)

Kuitenkin tämmöinen tuote olisi ihan ehdoton aina välillä.

ap

Vierailija
22/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Klippotekissa on sellainen ongelma, että se suutin menee ikäänkuin tukkoon. Mutta kun sitä huuhtelee lämpimällä vedellä, se taas aukeaa ja taas toimii.

Suosittelen. Saa ihan esim. Sokokselta ja Stockmannilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli vielä kallis

Vierailija
24/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutaman käyttökerran jälkeen tyhjenee.

valitin maahantuojalle ja lupasi uuden tilalle, MUTTA tietenkään en ollut säilyttänyt tyhjiä purkkeja... vastaus kun kesti viikkoja.

Tästä on aikaa yli vuosi ja vieläkinkö sama vika ?? huh huh

Vierailija
25/25 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne tämä vikailmoitus Tigin kuivashampoosta oikein pitäisi lähettää? Kehen otan yhteyttä?

Toivottavasti saisin vastauksen joltakin pian :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi