Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIGIn kuivashampoo - miksi pullo aina tyhjenee, tosi huono!

Vierailija
25.01.2011 |

Siis ärsyttää kun se kallis kampaamotuote Tigin mikä lie joku BedHead Dirtyhead tms. kuivashampoo (musta pullo) aina tyhjenee jotenkin itsestään.

Useamman pullon olen ostanut, kerran sain kampaajalta uuden pullon tilalle.

Nyt en jaksa mennä valittamaan kun ollaan muutettu, mutta 2 pulloa tyhjentyneet taas jotka viimeksi ostin.

Enää en osta, on niin kallistakin :(.

Mikä kuivasha´mpoo olisi hyvä vastaava??

En siis käytä sitä shampoona sinänsä, vaan kun mun hiukset rasvottuu juuresta niin pian että pitäisi joka aamu pestä (mitä en ehdi eikä taas tee hyvää hiuksille), niin sillä kuivashampoolla saisi välillä ei-pesupäivänä vähän juureen suihkuttamalla vähän "rakennetta"/volyymiä juureen ja se tekee juuresta enemmän matan / ei niin limaisen rasvaisen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigi.Ostettu noin kk sitten,eikä oo vielä tyhjentynyt onneks.Aika kallista oli.

Oon aina kuunnellu suhiseeko pullo kun lopetan käytön ja painan pitkän painalluksen ihan ilmaan sitä,että ei jää vaan niin sanotusti päälle.Saa nähdä auttaako.

Vierailija
2/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se oli 70-luvulla kätevä tuote, kun kaikissa asunnoissa ei ollut vielä suihkua, mutta mihin tänä päivänä tuollaista tuotetta tarvitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se oli 70-luvulla kätevä tuote, kun kaikissa asunnoissa ei ollut vielä suihkua, mutta mihin tänä päivänä tuollaista tuotetta tarvitsee?

´

siinähän jo selitin.

SElvästi et tunne ko. tuotetta. oIkeastaan koko nimi "Kuivashampoo" on vähän hämäävä, ei se niinkuin ole shampoo tai shampoon korvike, tai on se silleen että ei tartte ihan jokaikinen aamu pestä, eli antaa volyymiä sellaisille "puolipuhtaille/likaisille" hiuksille. Ja sitä laitan yleensä vain juureen, se on vähän kuin joku uudentyypinen hiustenmuotoilutuote, jos selventää asiaa.

ap

Vierailija
4/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaankaan kyse perinteisestä kuivashampoosta, jota joskus aikanaan käytettiin, koska ei suihkuun päässyt. Ap jo aloituksessa kertoi käyttötarkoituksen. Ja on muuten huipputuote, pullo vaan on surkea.

Mulla ei ole valittamista maahantuojan toiminnasta. Mäkin heitin tyhjentyneen pullon roskiin, mutta sain silti hyvityksen. Pyysivät kyllä ensin palauttamaan tyhjän pullon, mutta ilmeisesti vastasin riittävän närkästyneesti heidän pyyntöönsä, joten lähettivät hyvityksen ilman rikkonaisen pullon palautusta.

6

Vierailija
5/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä tyhjentynyt, oliskohan 3. tai 4. pullo menossa nyt.

Mutta toinen ja edullisempi kuivashampoo, jota kannattaa kokeilla, on Biozellin kuivashampoo. Muistaakseni punainen, vähän pienempi pullo. Ostin joskus ihan jostain marketista ja on minusta ihan yhtä hyvä. Tuoksu tuntuu välillä jopa paremmalta, en tiedä johtuuko siitä että olen jo vähän kyllästynyt Tigiin.

Vierailija
6/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuin kuivashampoo. Pullo maksoi kympin, merkkiä en itse asiassa edes tiedä. Pullossa on vähän kuin lehtileikkeitä ympäri pullon tai miksi niitä nyt vois sanoa, no pullon varmasti tunnistaa kun näkee :D

Tuo ei ainakaan tyhjene itellään...

Vierailija
7/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut sitä Tarjoustalosta.

Vierailija
8/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuin kuivashampoo. Pullo maksoi kympin, merkkiä en itse asiassa edes tiedä. Pullossa on vähän kuin lehtileikkeitä ympäri pullon tai miksi niitä nyt vois sanoa, no pullon varmasti tunnistaa kun näkee :D

Tuo ei ainakaan tyhjene itellään...

Varmaan 4R?

Vierailija
9/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klippoteket styling dust, viimeksi ostin Sokokselta hintaan 4,60€. Myös joskus oon nähnyt tarjoustalossa.

Vierailija
10/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erä viallisia pulloja, ei muuta. Olen ostanut noita eikä tyhjene mihinkään. Kannattaa tilata netistä, saa halvemmalla: http://kauneuden.nettikauppaa.fi

Vierailija
12/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta se on liian voimakkaasti muotoileva. Suosikki on Batiste kuivashampoo. Ennen sitä piti roudata maailmalta, mutta nyt sitä saa onneksi Suomestakin. Pullo maksaa n. 5-6 euroa.

Vierailija
13/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta se on liian voimakkaasti muotoileva. Suosikki on Batiste kuivashampoo. Ennen sitä piti roudata maailmalta, mutta nyt sitä saa onneksi Suomestakin. Pullo maksaa n. 5-6 euroa.

Vierailija
14/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin ole kovin riittoisa ja siihen nähden on mielestäni kallis.

Vierailija
15/25 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on four reasons....vihreä korkki..testivoittaja...:)

Vierailija
16/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin tyttärelle 2 pulloa ja molemmat tyhjenivät aivan itsekseen

ihan perseestä!

Vierailija
17/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OST AIKINÄ ENÄÄ...

valitin ja sain vastauksen:

Pahoittelen että kohdallesi on sattunut niin useita virheellisiä pulloja.

Olemme hyvin tietosi tällä hetkellä olevasta ongelmasta tuotteessa. Pyrimme viikoittain olemaan yhteydessä valmistajaan että saisimme

vian mahdollisimman pian korjattua. Kyseessä kun on loistava tuote toimiessaan.

Oletko reklamoinut tuotteista ostopaikkaan. Liike mikä on myynyt sinulle viallisen tuotteen on vastuullinen vaihtamaan tuotteen uuteen

tai vastaavaan. Kuittia et tarvitse palautukselle. Sana siitä että ole tuotteen heiltä ostanut pitää riittää.

Jos kuitenkaan et pysty heille tuotteita palauttamaan voit aina laittaa vialliset pullot tänne meille. Laitan sitten sinulle uudet tulemaan postitse.

Meillä on asiakaspalautus sopimus postissa, joten palautus ei sinulle maksa mitään.

MUTTA olin heittänyt tietenkin pullot roskiin, en tyhjiä säilö eli en saanut uusi a tilalle

Vierailija
18/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin Stockalla, että kyseessä on ollut valmistuvirhe ja olisivat antaneet rahat takaisin, jos mulla olisi ollut putelit vielä tallella. Siirryin sitten 5 € Kliptotek-tuotteeseen, joka toimii ihan yhtä hyvin ja kestääkin kauan.

Vierailija
19/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAKIN niin kauan on siitä kun sitä eka kerran ostin.

Ja silloin oli selitiys että oli vain joku huono erä. Just joo.

Mistä tuota kliptotek-kuivashampoota saa??

ap

Vierailija
20/25 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valittanut maahantuojallekin ja saanut muita tuotteita hyvitykseksi. Tämä tapahtui viime kesänä ja silloin väittivät, että vika koski vain jotain tiettyä tuote-erää. No p-skanmarjat. Ostin uudelleen syksyllä samaa shampoota (kun se on muuten tosi hyvä tuote!), sama vika. Pulloon oli vain lisätty varoitusteksti siitä, että suutin pitää olla käytön jälkeen ihan suorassa. Mutta ei sen suuttiminen kääntely mitään auta, pullo tyhjeni ainakin multa joka tapauksessa. (Jos sen laittoi korvan juureen, kuului pihinää, teki mitä teki). Tällä kertaa hain ostopaikasta uuden pullon hyvitykseksi (jossa tietty sama vika...).

Mun kampaajan mukaan tämä on ihan tunnettu vika tuossa Tigin kuivashampoossa. Jostain syystä valmistaja ei saa sitä korjattua. Ihmettelen, miksi silti jatkavat sen myyntiä? Itse en sitä enää osta, mutta en ole löytänyt vastaavaa tilalle. Minäkin siis mielelläni kuulisin vinkkejä muista tuotteista. Käytän just samaan tarkoitukseen ja samalla tavalla kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi