Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H20 Mop X5, onko siivoaminen hauskaa ja helppoa?

Vierailija
25.01.2011 |

Eli jos höyrähdän ostamaan höyrypuhdistimen, voinko luopua siivouspesuaineista ja siivous on leikkiä...

Kokemuksia kellään, kiitos

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht hyvä kivilattioilla

Vierailija
22/30 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä ostako,meillä yksi laitettiin takaisin kun lakkasi toimimasta 1 kk käytön jälkeen ja laittoivat toisen tilalle joka teki saman,runko kuumenee polttavan kuumaksi eikä työnnä höyryä ulos, maksoi yli 100e,paska laite. Kiinassa valmistettu, ostakaa tunnettu merkki,varmasti halvemmaksi tulee , eikä tarvitse pelätä tulipaloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain sitten kokemusta Kärcherin vastaavasta? Tai siitä pesevästä ja kuivaavasta versiosta? Kokemukset Kärcherin tekstiilipesurista kiinnostaisi myös, miten toimii esim. sohvien, mattojen, auton sisustuksen pesussa?

Vierailija
24/30 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se Kärcherin imuroiva höyrymoppi ja oon tyytyväinen. On iso ja imuriteholla on kova ääni, mutta mun käyttöön siinä on tosi hyvät ominaisuudet. Välillä käytän sitä pelkkänä imurina, koska se kierrättää kaiken sen vesisäiliön kautta, tulee paljon puhtaampaa kun pölypussillisella imurilla. Kylppärin kaakelien välit puhdistuu. Höyrytän lattiassa olevat matot myös, raikastuu hyvin. Kallishan se on, mutta mun mielestä on ollut ihan hintansa arvoinen.

Vierailija
25/30 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 lisää vielä että ainakin meillä se imurointi on tosi tärkeässa osassa, en tykkäis varmasti läheskään niin paljon jos toi olis vaan höyryttävä pesuri. Imuritoiminnolla saa lattiat samantien yhtä kuivaksi kun mopillakin höyrytyksen jälkeen. Ja höyry osiaan irrottaa tosi hyvin sellaisenkin lian mitä on luullut pysyväksi. Käytän myös uunin ja hellan puhdistamiseen, syöttötuolista puhdistuu siihen jumahtanut puuro helposti..

Vierailija
26/30 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Tosi hyvä myös ikkunan pesussa. Siivoaminen nopeutuu ja helpottuu. Kannattaa kokeilla. Ja onhan siinä 30pvä palautus jos et ole tyytyväinen ja vuoden takuu;)

Vierailija
27/30 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Meille tuli noin viikko sitten tuo H20 5 moppi, laite on ehkä oletettua painavampi, mutta muuten olen ollut todella tyytyväinen tuotteseen.

Sillä saa helposti pestyä kaikenlaista, itse olen kokeillut seuraaviin:

Uuninpesu, kaikki kodin listat,kylppäri, keittiön tasot, ikkunat, pölyt, matto yms

Myös toimii hyvin ns painepesurina, elikkä crossimopo on pesty mökkikuntoon :)

Lattioita olen pessyt myös todella ahkerasti ja olen todella tyytyväinen, laitteen saa kivasti kaappiin aina siivouksen jälkeen :)

ainoa miinus on, ettei mahdu sohvan alle:(

SUOSITTELUT TUOTTEELLE, ensimmäinen ostos tv-ostos ja hyvät kaupat tuli++

Vierailija
28/30 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on painava, hankala käsitellä, ei taivu sohvien alle, johtoa saa koko ajan siirtää töpselistä toiseen ja se on aina tiellä.

IHAN PASKA!

Ja jos silti sen haluut, osta multa.

onko sulla sitten tää uusin vehje? ja mitä pyydät jos myyt eteenpäin? mikset palauttanut laitetta?

Vierailija
29/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos höyrähdän ostamaan höyrypuhdistimen, voinko luopua siivouspesuaineista ja siivous on leikkiä...

Kokemuksia kellään, kiitos

En tiedä onko se hyvä itse kyllä olen vain haaveillu siitä mut mun mutsi ei oo oikee kiinnostunu siit x viidestä mutta mutsin yksi kaveri perhe no heillä on vanhenpi versio x viidestä se on h2o mop ultra se oli kuulemma kallis,huono,ei tehny mittää suris vaan ja paketin sisältä pursus kauheesti styroksia ja moppi irtos ain kunsen sai pantuu.

Vierailija
30/30 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä siivouslaite-ilmanpuhdistin kenttämyyjänä tiedän jonkun veraan tuosta pakkomyynti meiningistä. Puhetta suurtekoja jne. Asikas on siten saatava vakuuttumaan että kaikki muu ns, hömpötykset on turhaa. Ajattelematon on se joka hoksahtaa ostaan moisen härpäkkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi